Zistite, ako klienti všetkých veľkostí využívajú našu platformu na podporu svojich ľudí, zvýšenie retencie a budovanie silnejších firiem.
Ataccama sa v apríli 2021 rozhodla zaviesť benefity zamerané na duševné zdravie, a to predovšetkým ako reakciu na náročné obdobie pandémie Covid-19. Cieľom bolo uľaviť zamestnancom v ťažkých životných situáciách a poskytnúť im potrebnú psychickú podporu. Zároveň chcela firma držať krok s trendom v IT sektore, kde sa starostlivosť o duševné zdravie stávala čoraz dôležitejším benefitom pre udržanie konkurencieschopnosti.
V Monterail, technologickej spoločnosti fungujúcej v režime „remote-first“, si vedenie uvedomilo, že duševná pohoda zamestnancov je rovnako dôležitá ako ich technická dokonalosť – a to najmä v dôsledku pandémie Covid-19 a ďalších globálnych výziev. Na riešenie rastúceho stresu a neistoty sa Monterail spojil s platformou Hedepy for Business. To, čo sa na konci roka 2020 začalo ako skúšobný projekt, sa odvtedy rozvinulo na jeden zo základných pilierov firemnej benefitnej stratégie, ktorá podporuje zdravšiu a otvorenejšiu pracovnú kultúru.
Prečítať celý príbehV dynamickom svete digitálnych a kreatívnych odvetví siaha pohoda zamestnancov ďaleko za fyzické benefity, ako sú permanentky do posilňovne či čerstvé ovocie v kancelárii. Pre inStreamly, spoločnosť postavenú na inováciách a spolupráci, bolo jasné, že skutočná starostlivosť o zamestnancov znamená pristupovať k duševnému zdraviu rovnako vážne ako k profesionálnemu rastu. S vedomím, že stres, úzkosť a vyhorenie môžu ovplyvniť individuálny výkon aj tímovú kultúru, nadviazala spoločnosť inStreamly partnerstvo s Hedepy for Business. Tým, že svojim zamestnancom ponúkla neobmedzený, plne anonymný prístup k sedeniam, vyslala silný odkaz: je v poriadku nebyť v poriadku.
Prečítať celý príbeh