Obchodné podmienky

Platné od 01. 05. 2024

VŠEOBECNÉ PODMIENKY PLATFORMY HEDEPY 

Sme Spoločnosť Hedepy SK s. r. o., zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, odd. Sro, vl. č. 46941/Rso, so sídlom Centrum 26/31, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, IČO: 56 173 130, e-mail: podpora@hedepy.sk, tel. č.+420 228 811 555 … („Hedepy SK“) a Spoločnosť Hedepy s.r.o., zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, pod sp. zn. C 332559 so sídlom V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha, Česká republika, IČO: 092 06 281, e-mail: podpora@hedepy.cz, tel. č. +420 228 811 555 („Hedepy CZ“, Hedepy SK a Hedepy CZ spoločne ako „Prevádzkovateľ“ alebo  „my“), ktoré spoločne prevádzkujú platformu na webovej adrese www.hedepy.sk a mobilnú aplikáciu Hedepy (spoločne „Platforma“) umožňujúce ich užívateľom dohodnúť si a uskutočniť online psychoterapiu a iné Konzultácie.

 

Toto sú naše obchodné podmienky („Podmienky“) a odporúčame vám, aby ste si ich prečítali celé. Ak sa vám však z nejakého dôvodu nechce, radi by sme vás upozornili na niektoré práva a povinnosti v Podmienkach, na ktoré je podľa nášho názoru potrebné upozorniť alebo ktoré by pre vás mohli byť prekvapujúce.

  • Upozorňujeme, že nie sme poskytovateľom Konzultácií; Konzultácie vám poskytuje priamo konkrétny Terapeut. Ak sa však Konzultácií zúčastňujete ako zamestnaneckého benefitu alebo benefitu od vášho obchodného partnera, poskytuje vám Konzultácie priamo Hedepy SK.
  • Podmienky a náš vzájomný vzťah sa riadia slovenským právom, aj vtedy, keď obsahujú medzinárodný prvok. Tým samozrejme nie sú dotknuté vaše aplikovateľné spotrebiteľské práva.
  • Znenie Podmienok môžeme kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť. Nové znenie Podmienok je účinné 15. dňom od jeho zverejnenia v rámci Platformy. O takejto zmene vás budeme informovať prostredníctvom informačného. e-mailu, prostredníctvom Platformy a pri prihlásení sa do vášho Účtu Klienta. Pokiaľ s novým znením Podmienok nesúhlasíte, môžete Zmluvu okamžite vypovedať e-mailom. Tým nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas platnosti predchádzajúceho znenia Podmienok. Zmluva bude v takom prípade ukončená ku dňu predchádzajúcemu dňu účinnosti oznámenej zmeny. Ak nevyužijete svoje právo Zmluvu vypovedať, nové znenie Podmienok bude považované za odsúhlasené.
  • Poskytovanie alebo sprostredkovanie zdravotníckych služieb nie je predmetom Zmluvy ani Konzultácií.
  • Konzultáciu môžete zrušiť 24 hodín pred dohodnutým termínom. Ak ju zrušíte neskôr, čiastku zaplatenú za Konzultáciu vám nevrátime.
  • Vezmete prosím na vedomie, že ak nám pri registrácii na Účte na Platforme poskytnete nesprávne alebo neúplné údaje alebo informácie, nenesieme zodpovednosť za akúkoľvek škodu alebo ujmu, ktorá tým môže byť spôsobená. Takisto nenesieme žiadnu zodpovednosť za Konzultácie a za obsah zverejnený Terapeutom. Terapeut je priamo a plne zodpovedný za akúkoľvek škodu spôsobenú Konzultáciou alebo ním poskytnutých informácií. Vy však vždy nesiete zodpovednosť za svoje vlastné konanie pred, počas a po Konzultácii. Ďalej nezodpovedáme za žiadnu škodu alebo ujmu spôsobenú nesprávnym používaním Platformy, ani za žiadnu škodu alebo ujmu vzniknutú v dôsledku používania Platformy alebo v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia alebo prerušenia dostupnosti Platformy.
  • Vezmete prosím na vedomie, že sme kedykoľvek oprávnení podľa vlastného uváženia dočasne alebo trvalo pozastaviť používanie vášho Účtu a zablokovať Účte aj pre rezerváciu Konzultácií, pokiaľ porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy (vrátane Podmienok) alebo v súvislosti s používaním Platformy porušíte platné právne predpisy, a to v závislosti od miery takéhoto porušenia, alebo ak budete opakovane rušiť a presúvať termíny Konzultácií bez konkrétnych dôvodov.
  • Ako spotrebitelia máte v bežných prípadoch právo odstúpiť od zmluvy v lehote do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy online aj bez uvedenia dôvodu. Vezmite však na vedomie, že nemáte právo odstúpiť od Zmluvy uzavretej s nami, pokiaľ sme vám už poskytli Služby podľa Zmluvy v plnom rozsahu. V skratke to znamená, že keď s vami uzatvoríme Zmluvu a poskytneme vám Služby, odstúpiť od Zmluvy s nami už nemôžete. Pokiaľ by ste s týmto postupom nesúhlasili, Služby podľa Zmluvy vám poskytneme až po uplynutí 14-dňovej lehoty na odstúpenie od Zmluvy. To platí aj v prípade nákupu Voucherov.


 

1. Čo je účel Platformy Hedepy a k čomu slúžia tieto Podmienky?

 

Platforma obsahuje

  • informácie pre širokú verejnosť so zameraním na psychoterapiu a poradenstvo;
  • rozhranie na poskytovanie online Konzultácií, najmä v oblasti terapie a koučovania skúsenými Terapeutmi („Terapeut“).

 

Terapeuti sú vždy podnikatelia (nie spotrebitelia). Vybrať si môžete Terapeutov so sídlom v Českej republike, ktorí vykonávajú svoju činnosť na základe oprávnenia získaného a platného v Českej republike („Terapeut ČR“) a Terapeutov so sídlom v Slovenskej republike, ktorí vykonávajú svoju činnosť na základe oprávnenia získaného a platného v Slovenskej republike („Terapeut SK“). Pokiaľ si vyberiete Terapeuta SK, uzatvorenie zmluvy s ním vám sprostredkuje Hedepy SK. Pokiaľ si vyberiete Terapeuta ČR, uzatvorenie zmluvy s ním vám sprostredkuje Hedepy ČR. Podľa lokality Terapeuta uvedenej v jeho Profile Terapeuta a počas procesu rezervácie Konzultácie môžete zistiť, odkiaľ váš Terapeut pochádza.

 

Prostredníctvom Platformy poskytujeme naše Služby na základe zmluvy o poskytovaní služieb a používaní Platformy („Zmluva“), spočívajúce najmä z poskytnutia prístupu k Platforme, umožnenia vytvorenia Účtu, správy Účtu, umožnenia používania Platformy a ďalších služieb, tak ako sú popísané v týchto Podmienkach (ďalej len „Služby“).

 

Tieto Podmienky sa vzťahujú na Zmluvu, ktorú ako Prevádzkovateľ Platformy uzatvárame s akýmkoľvek užívateľom Platformy, ktorý si prostredníctvom Platformy objednáva jednotlivé Konzultácie a zúčastňuje sa ich („Klient“ alebo „vy„) (Klient a Prevádzkovateľ ďalej spoločne ako „Zmluvné strany“), bez ohľadu na to, či sú uzatvárané s Terapeutom SR alebo Terapeutom ČR. Tieto Podmienky upravujú naše vzájomné práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti alebo na základe Zmluvy. Tieto Podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluvu si môžeme dohodnúť aj za iných podmienok, ako upravujú tieto Podmienky, pričom v takom prípade majú prednosť ustanovenia uvedené v Zmluve.

 

V prípade, že máte záujem používať Platformu a objednať sa na Konzultáciu, je potrebné odsúhlasiť tieto Podmienky, oboznámiť sa so Zásadami ochrany osobných údajov a uzavrieť s nami Zmluvu.

 

Zmluva a Podmienky sa riadia slovenským právom, najmä

  1. zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, 
  2. zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov

a s inými relevantnými právnymi predpismi. 

Tieto obchodné podmienky sú vypracované v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzatvoriť v slovenskom jazyku. 

 

Ak vzťah založený Zmluvou (vrátane Podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, tak je dohodnuté, že takýto vzťah sa riadi slovenským právnym poriadkom. Toto ustanovenie však nemá vplyv na aplikovateľné spotrebiteľské práva.

 

Znenie Podmienok môžeme kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť. Nové znenie Podmienok je účinné 15. dňom od jeho zverejnenia na  Platforme. O takejto zmene vás budeme informovať prostredníctvom informačného e-mailu, Platformy alebo pri prihlásení sa do Účtu Klienta. Ak s novým znením Podmienok nesúhlasíte, môžete Zmluvu okamžite vypovedať zaslaním oznámenia na náš e-mail. Tým nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok. Zmluva bude v takom prípade ukončená ku dňu predchádzajúcemu dňu účinnosti oznamovanej zmeny. Pokiaľ nevyužijete svoje právo Zmluvu vypovedať a v lehote do 15 dní odo dňa  zverejnenia nového znenia Podmienok nám neoznámite, že so zmenou nesúhlasíte, nové znenie Podmienok bude považované za odsúhlasené.

 

Ak nás potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom týchto kontaktných údajov:

Hedepy SK s.r.o.

Centrum 26/31, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika 

e-mail: podpora@hedepy.sk

tel. č.+420 228 811 555

 

Hedepy s.r.o.

V Tišině 474/3, 160 00 Praha 6, Česká republika

e-mail: podpora@hedepy.cz

tel.: +420 228 811 555

 

Čo najskôr sa s vami spojíme.

 

Keďže sme podľa predpisov EÚ poskytovateľom „sprostredkovateľských služieb“ a prevádzkujeme „online platformu“, musíme dodržiavať Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2065 z 19. októbra 2022 o jednotnom trhu digitálnych služieb a o zmene a doplnení smernice 2000/31/ES (zákon o digitálnych službách) („DSA“). Tieto Podmienky uvádzajú dôležité informácie o našich a vašich právach a povinnostiach podľa DSA ohľadom potenciálneho nezákonného obsahu na Platforme.

Kontaktný e-mail podpora@hedepy.sk je zároveň jednotným kontaktným miestom, na ktorom nás môžete vy aj štátne a iné orgány kontaktovať vo veciach súvisiacich s DSA; na tomto kanále je možné s nami komunikovať v slovenskom a anglickom jazyku. 

 

2. Pre koho je Platforma určená?

 

Platforma je určená pre širokú verejnosť s cieľom zvýšiť povedomie o téme psychoterapie a duševného zdravia. Okrem toho je možné si prostredníctvom Platformy dohodnúť Konzultáciu („Konzultácia“) s Terapeutom.

 

3. Poskytujeme zdravotné Služby?

Pokiaľ využívate iba služby Konzultácie s Terapeutmi, tak platí, že prostredníctvom Platformy nie sú poskytované ani sprostredkúvané zdravotné Služby.

 

Využívaním Konzultácií vstupujete dobrovoľne a na vlastnú žiadosť do kontaktu s Terapeutom. Beriete na vedomie, že tento kontakt a komunikácia v rámci Konzultácií nie je súčasťou zdravotnej starostlivosti a Terapeut nepreberá zodpovednosť za váš zdravotný stav.

 

Pokiaľ v rámci Konzultácií dostanete od Terapeuta odporúčanie vyhľadať odbornú pomoc, ste povinný tieto odporúčania zvážiť a zohľadniť ich v ďalšom svojom postupe. Prevádzkovateľ ani Terapeut nenesú žiadnu zodpovednosť za vaše konanie pred, počas alebo po Konzultácii. Zodpovednosť za všetky svoje rozhodnutia a činy nesiete vždy sami.

 

4. Ako dôjde k uzatvoreniu Zmluvy a prečo si založiť Účet?

 

Zmluvu spolu uzatvoríme prostredníctvom uskutočnenia registrácie vášho užívateľského účtu na Platforme („Účet“), kedy je Zmluva uzatvorená a nadobúda účinnosť okamžikom doručenia akceptácie registrácie Účtu, ktorú vám zašleme na vašu e-mailovú adresu, ktorú uvádzate v rámci registrácie. 

 

Beriete na vedomie, že nie sme povinní uzatvoriť Zmluvu (môžeme odmietnuť registráciu Účtu) úplne podľa nášho uváženia, a to najmä s osobami, ktoré v minulosti porušili Zmluvu (vrátane Podmienok) alebo konali v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

 

Odsúhlasením Podmienok a potvrdením, že ste sa oboznámili so zásadami ochrany osobných údajov, prejavujete súhlas s uzatvorením Zmluvy, na základe ktorej vám umožníme používať Platformu a využívať naše Služby. Používanie Platformy za účelom objednania sa na Konzultácie je preto možné iba na základe registrácie Účtu, prostredníctvom ktorého budete môcť navštevovať profily Terapeutov („Profil Terapeuta“), objednať si jednotlivé termíny Konzultácií a využívať naše ďalšie Služby.

 

Odsúhlasením Podmienok potvrdzujete, že ste plnoletý, ste plne spôsobilý na právne úkony a spôsobilý uzavrieť Zmluvu. Ak ste maloletý alebo nesvojprávny, je k uzatvoreniu Zmluvy a účasti na Konzultácii potrebný súhlas vášho zákonného zástupcu. Môžeme vás kedykoľvek požiadať, aby ste preukázali, že ste plnoletý, máte plnú spôsobilosť na právne úkony alebo že váš zákonný zástupca súhlasil s uzatvorením Zmluvy. Pokiaľ to nepreukážete, môžeme váš Účet zablokovať a Zmluvu ukončiť. Pokiaľ svoju plnú spôsobilosť na právne úkony a plnoletosť nepreukážete v priebehu Konzultácie, Konzultácia môže byť okamžite ukončená a cena za Konzultáciu vám nebude vrátená.

 

Radi by sme vás informovali, že nemoderujeme žiadny obsah, ktorý zverejníte na Platforme, pretože rozsah takéhoto obsahu je obmedzený na informácie a osobné údaje vo vašom Účte, ako je vaše meno a priezvisko, vaše kontaktné údaje a informácie o rezervovaných alebo už navštívených Konzultáciách.

 

5. Ako prebieha registrácia na Platforme a založenie Účtu?

 

Registrácia Účtu prebieha prostredníctvom Platformy, kde vyplníte požadované údaje, odsúhlasíte oboznámenie sa s Podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov a kliknete na tlačidlo „Vytvoriť Účet“, a tým odsúhlasíte uzavretie Zmluvy.

 

Následne po dokončení registrácie Účtu vám zašleme potvrdzujúci e-mail o úspešnej registrácii Účtu na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. Spolu s týmto potvrdením vám zašleme aj tieto Podmienky v aktuálnom znení vo formáte pdf.

 

Pri registrácii Účtu ste povinní uviesť iba svoju e-mailovú adresu a heslo s tým, že tieto údaje budú slúžiť na prihlásenie sa do vášho Účtu, prostredníctvom ktorého je možné si objednávať Konzultácie a pripojiť sa na ne. Ostatné údaje, ktoré je možné pri registrácií uviesť, sú nepovinné, ak ich však vyplníte, musíte uviesť pravdivé údaje a v prípade ich zmien počas užívania ste povinní nám ich zmenu nahlásiť bez zbytočného odkladu.

 

Nenesieme voči vám zodpovednosť za žiadnu škodu, ktorá by vám vznikla uvedením nepravdivých alebo nesprávnych údajov pri registrácii na Platforme. Správnosť a pravdivosť vami zadaných údajov nijak neoverujeme. Pred založením Účtu môžete skontrolovať a ľubovoľne zmeniť všetky zadané údaje, zmeny v zadaných údajoch môžete vykonať aj po registrácii Účtu.

 

Používanie prihlasovacieho mena, hesla a/alebo iných prihlasovacích kódov zadaných pri registrácii je na vašu plnú zodpovednosť. Nezodpovedáme za škodu, ktorá vznikne v prípade odhalenia, krádeže alebo zneužitia vašich prihlasovacích údajov treťou osobou, a ak sa tak stane, ste povinní si tieto prihlasovacie údaje okamžite zmeniť a bezodkladne nás o tom informovať. Prihlasovacie údaje k Účtu prosím nikomu neprezrádzajte ani nezverejňujte. Každý Klient môže mať na Platforme len jeden Účet a nie je oprávnený umožniť tretím osobám jeho Účet užívať.

 

Pokiaľ máte na Platforme viac ako jeden aktívny Účet, ste povinní nás o tom informovať, aby sme mohli tieto Účty spárovať, vrátane uskutočnených Konzultácií. Po spárovaní Účtov jeden z nich po našej vzájomnej dohode odstránime.

Ste kedykoľvek oprávnení nás požiadať o zrušenie vášho Účtu. Vašej žiadosti vyhovieme v lehote do 10 pracovných dní odo dňa jej prijatia. Žiadosť o zrušenie Účtu nám zašlite písomne na adresu nášho sídla alebo elektronicky e-mailom na adresu podpora@hedepy.sk. Podrobnosti sú upravené v článku 17 týchto Podmienok.

Beriete na vedomie, že sme oprávnení na základe vlastného uváženia dočasne alebo úplne znemožniť využívanie Účtu, a to najmä v prípade, keď porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy (vrátane Podmienok) alebo v súvislosti s používaním Platformy porušíte všeobecne záväzné právne predpisy, v závislosti na miere závažnosti takéhoto porušenia.

 

6. Čo je obsahom našich služieb?

Na základe Zmluvy sa vám zaväzujeme poskytovať Služby v rozsahu umožnenom funkcionalitami príslušného Účtu, teda umožníme vám využívať Platformu za účelom dohodnutia Konzultácie s vami vybraným Terapeutom, spravovať si váš Účet a prípadne využívať ďalšie Služby, ktoré vám Platforma prostredníctvom vášho účtu umožňuje.

 

Beriete na vedomie, že nie sme poskytovateľom Konzultácií. Konzultácie poskytujú Terapeuti, s ktorými uzatvoríte osobitnú zmluvu o poskytovaní služieb terapie alebo koučingu („Zmluva s Terapeutom“). Zmluva s Terapeutom sa riadi podmienkami uvedenými v článku 11 týchto Podmienok.

 

Beriete na vedomie, že objednávkou Konzultácie prostredníctvom Platformy nevzniká žiadny zmluvný vzťah medzi nami a vami. Všetky zmluvné vzťahy vyplývajúce z objednania Konzultácie vznikajú medzi príslušným Terapeutom a vami.

 

Ak porušíte povinností týchto Podmienok voči nám alebo voči Terapeutovi, či už úmyselne alebo neúmyselne, nesiete zodpovednosť za spôsobenú škodu a zaväzujete sa nahradiť nám všetky náklady, ktoré bolo z našej strany nutné vynaložiť k náprave vadného stavu vzniknutého v dôsledku vášho porušujúceho konania.

 

Prosíme, vezmite na vedomie, že obsah Platformy vrátane profilov Terapeutov má len informačný charakter a nepredstavuje propagáciu alebo schválenie popisovaných či zobrazených produktov, služieb, postupov, procedúr, výrobcov, poskytovateľov, značky alebo myšlienky.

 

Beriete na vedomie, že Platforma, prípadne Účet, nemusia byť dostupné nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu nášho hardvérového a softvérového vybavenia, poprípade nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb, ktoré pre nás zabezpečujú prevádzku Platformy alebo iné súvisiace služby, v dôsledku vyššej moci, konania tretej osoby či výpadku elektrickej energie či konektivity. O prípadných odstávkach Platformy, pokiaľ to bude možné, budete informovaní prostredníctvom Platformy či vášho Účtu.

 

7. Ako sa objednať na Konzultáciu a ako Konzultácia prebieha?

 

Prostredníctvom Platformy si môžete rezervovať termín Konzultácie u vybraného Terapeuta s vybranou špecializáciou cez jeho Profil Terapeuta, kde jednotliví Terapeuti vypisujú voľné termíny Konzultácií.

 

Pokiaľ si vyhľadávate Terapeuta, radíme Profily Terapeutov podľa základného radenia „odporúčané“. Môžete si vybrať aj ďalšie možnosti radenia a filtrovania Profilov Terapeutov, ako je dĺžka praxe, počet hodnotení na Platforme alebo najvyššia a najnižšia cena za Konzultáciu. Môžeme pridať aj ďalšie možnosti radenia. Pre toto základné radenie sú rozhodujúce nasledujúce kritériá: počet Konzultácií uskutočnených prostredníctvom Platformy, počet termínov Konzultácií dostupných na rezerváciu a výška priemerného hodnotenia udeleného Klientmi. Všetky tieto kritériá sú si rovnocenné.

 

Objednávku Konzultácie uskutočníte prostredníctvom danej ponuky dostupnej na konkrétnom Profile Terapeuta. V rámci objednávkového formulára vyplníte potrebné údaje a prípadne aj špecifikáciu vášho zadania. Zadaním objednávky na Profile Terapeuta udeľujete súhlas s uzatvorením Zmluvy s Terapeutom. Objednávku Konzultácie uskutočníte kliknutím na tlačidlo „ZAPLATIŤ“, čím sa zaviažete k platbe. Okamihom kliknutia na tlačidlo je medzi vami a Terapeutom uzatvorená Zmluva s Terapeutom.

 

Následne uskutočníte platbu ceny za Konzultáciu vo výške stanovenej na Profile Terapeuta. Viac o tom, ako môžete cenu uhradiť sa dozviete v článku 10 týchto Podmienok.

 

Bezprostredne po tom, ako uskutočníte objednanie Konzultácie na určitý čas a deň u konkrétneho Terapeuta, zaplatíte cenu za Konzultáciu, pošleme vám potvrdenie Konzultácie na e-mail a tiež vám pred Konzultáciou pošleme odkaz, prostredníctvom ktorého sa s Terapeutom spojíte. Samotná Konzultácia prebieha online prostredníctvom aplikácie spoločnosti Twilio Inc., ktorá je prístupná priamo z Platformy. Môžete si sami podľa vlastných preferencií zvoliť, či Konzultácia prebehne iba audio formou alebo aj audio-video formou.

 

Jedna Konzultácia trvá 50 minút, prípadne 90 minút pri párovej terapii alebo terapii, ktorej sa zúčastňujú viacerí Klienti s tým, že v kalendári prístupnom na Profiloch Terapeutov sa zobrazuje ako 60-minútový, príp. 100-minútový úsek. Objednať Konzultáciu je možné najneskôr 24 hodín vopred. Počas Konzultácie sa Klient s Terapeutom môžu dohodnúť na počte ďalších Konzultácií a ich pravidelnosti s tým, že túto dohodu môže následne realizovať objednávkami ďalších Konzultácií z Účtu postupom popísaným v týchto Podmienkach.

Terapeut počká 20 minút po začiatku Konzultácie online. Pokiaľ sa prihlásite do Konzultácie neskôr, trvanie Konzultácie sa nebude predlžovať o dobu vášho omeškania. Pokiaľ sa do Konzultácie neprihlásite do 20 minút od jej začiatku, Terapeut sa odhlási a Konzultácia sa bude považovať za uskutočnenú, v dôsledku čoho vám nebude vrátená cena za Konzultáciu. 

Pokiaľ nie ste spokojní s prvou Konzultáciou, ktorej ste sa riadne zúčastnili a uhradili ste platbu na priamo, môžete do 7 dní odo dňa konania Konzultácie poslať žiadosť o vrátenie zaplatenej čiastky za Konzultáciu na e-mail podpora@hedepy.sk a čiastka vám bude vrátená späť na Účet, z ktorého bola zaplatená, a to do 30 dní odo dňa podania žiadosti. Toto platí iba pre prvú Konzultáciu a každý Klient môže túto možnosť využiť najviac jedenkrát.

Pokiaľ nie ste spokojní s prvou Konzultáciou, ktorej ste sa riadne zúčastnili, a uhradili ste platbu prostredníctvom Predplatného alebo Voucheru a Konzultácie ste sa zúčastnili, môžete do 7 dní odo dňa Konzultácie poslať žiadosť o novú Konzultáciu v rovnakej hodnote na adresu podpora@hedepy.sk. V takom prípade vám dohodneme nový termín Konzultácie s iným Terapeutom. Platí to len pre prvú Konzultáciu a každý Klient môže túto možnosť využiť najviac jedenkrát.

Zrušiť objednanú Konzultáciu môžete najneskôr 24 hodín pred jej termínom. Konzultáciu môžete zrušiť prostredníctvom svojho Účtu, pričom v takom prípade vám bude vrátená zaplatená čiastka za Konzultáciu na účet, z ktorého bola zaplatená alebo bude späť navýšený počet Predplatených konzultácií. V prípade, ak bola Konzultácia uhradená Voucherom, je potrebné žiadosť o zrušenie uplatniť elektronicky na e-mail podpora@hedepy.sk, pričom v takomto prípade vám bude umožnené vybrať si iný termín Konzultácie – takýto postup je možné uplatniť iba po dobu platnosti Voucheru. V určitých prípadoch, pokiaľ Terapeut súhlasí, môžete zmeniť termín Konzultácie po s Terapeutom aj menej ako 24 hodín pred termínom Konzultácie. Avšak, takúto zmenu termínu Konzultácie však nemôžeme zaručiť.

V prípade, že sa dohodnutej Konzultácie nezúčastníte alebo ju nezrušíte postupom popísaným vyššie, zaplatená čiastka za Konzultáciu, prípadne čiastka za Voucher použitý k uplatneniu Konzultácie pri objednávke prepadá ako paušalizovaná náhrada škody za naplánovanú Konzultáciu v prospech Terapeuta. 

 

V prípade, že bude Konzultácia zrušená zo strany Terapeuta alebo Konzultácia neprebehne z dôvodu na strane Terapeuta a súčasne sa s Vami nedohodneme inak, bude vám vrátená cena za Konzultáciu, a to spôsobom preposlania peňazí späť na bankový účet, z ktorého bola objednávka Konzultácie zaplatená alebo vám bude späť navýšený počet Predplatených konzultácií. V prípade úhrady objednávky Voucherom bude možné rovnaký Voucher, ktorý bol použitý na zrušenú Konzultáciu, použiť na objednávku novej Konzultácie v rovnakej hodnote.

 

8. Ako fungujú Vouchery?

Prostredníctvom Platformy si môžete objednať aj našu poukážku na čerpanie Konzultácií vo vami zvolenej sume („Voucher“). Voucher vám tiež môže byť poskytnutý treťou osobou alebo vašim zamestnávateľom. Na objednávanie a zaplatenie Voucheru sa použijú Podmienky obdobne ako na objednávanie termínu Konzultácie. Z kúpnej zmluvy týkajúcej sa nákupu Voucherov máte rovnaké práva a povinnosti ako v prípade Zmluvy podľa týchto Podmienok, najmä čo sa týka spotrebiteľských práv.

 

9. Ako funguje členské predplatné?

Konzultácie môžu byť čerpané i v rámci mesačného členstva („Predplatné“). V rámci Predplatného si môžete vo svojom Účte nastaviť mesačný plán podľa počtu cenovo zvýhodnených Konzultácií predplatených na každý mesiac pre konkrétneho Terapeuta („Predplatené konzultácie“). Predplatné bude platené vždy vopred na každý nasledujúci kalendárny mesiac, a to na základe automatických platieb zo zadanej platobnej karty. Potvrdenie o uskutočnení platby za Predplatné bude zaslané na váš e-mail uvedený v Účte.

 

Po zaplatení Predplatného bude do vášho Účtu pridaný zvolený počet dostupných Predplatených konzultácií, ktoré bude možné uplatniť v rámci rezervácie Konzultácií. Nevyčerpané dostupné Predplatené konzultácie za každý kalendárny mesiac je možné prenášať do ďalšieho mesiaca počas trvania Predplatného.

 

Predplatné môžete ukončiť kedykoľvek v rámci nastavení vášho Účtu, a to s účinnosťou od nasledujúceho kalendárneho mesiaca, za ktorý vám ešte nebola strhnutá platba Predplatného. V prípade, že pri ukončení Predplatného budete mať nevyčerpané Predplatené konzultácie, budú vám výmenou za tieto Predplatené konzultácie na váš e-mail uvedený v Účte zaslané štandardné jednorazové Vouchery. Platnosť týchto Voucherov je 1 rok odo dňa ich vystavenia. Po uplynutí uvedenej doby tieto Vouchcery prepadnú v prospech Prevádzkovateľa.

Počet Predplatených konzultácií v cene Predplatného bude po celú dobu trvania Predplatného zodpovedať Cene za Konzultáciu u vybraného Terapeuta, ktorá platila v prvom mesiaci trvania 

aktuálneho Predplatného. Prípadné zvýšenie Ceny za Konzultáciu daného Terapeuta (v dôsledku aktualizácie cenníka Platformy alebo zvýšenia kategórie individuálnych Konzultácií Terapeuta) preto nemá vplyv na počet Predplatených konzultácií po dobu trvania Predplatného.

 

10. Ako za Konzultáciu zaplatiť?

Ceny Konzultácií uvedené na Platforme sú aktuálne a platne. Uvádzané sú s DPH, pokiaľ je Terapeut plátcom. Ceny nie sú prispôsobované na základe automatizovaného rozhodovania. 

 

Cena za Konzultáciu je možné zaplatiť

  1. prostredníctvom jednorazovej platby cez platobnú bránu spoločnosti Comgate Payments a.s. alebo Stripe, Inc. prístupných z Platformy,
  2. prostredníctvom Predplatených konzultácií,
  3. uplatnením Voucherov (ak objednávka Konzultácie túto možnosť pripúšťa).

 

Potvrdenie o vykonaní platby za Konzultáciu alebo za Voucher bude zaslané na váš e-mail uvedený pri registrácií k Účtu. Rovnako vám bude odoslané potvrdenie o vykonaní platby Voucherom na e-mail uvedený v Účte. Účtovný doklad za Konzultáciu ako takú vám bude zaslaný nami ako Prevádzkovateľom s tým, že daňový doklad bude vystavený na meno a účet Terapeuta.

 

Daňový doklad bude vystavený a zaslaný po uskutočnenej Konzultácií, prípadne po márnom uplynutí termínu Konzultácie bez jeho zrušenia postupom podľa týchto Podmienok. V prípade, že Konzultácia bola uhradená Voucherom, bude zaslaný účtovný doklad Klientovi, ktorý Voucher uplatnil, nie tomu, kto ho zakúpil.

 

V prípade, že Voucher nie je uplatnený v dobe jeho platnosti, má sa za to, že bol uplatnený a uhradená čiastka prepadá ako paušalizovaná náhrada Prevádzkovateľovi za poskytnuté Služby a súvisiace činnosti.

 

11. Kedy uzatváram Zmluvu s Terapeutom a čo je jej obsahom?

 

Vykonaním rezervácie Konzultácie, teda odoslaním objednávky a vykonaním úhrady Konzultácie uzatvárate Zmluvu s Terapeutom s tým, že jej obsah je určený objednávkou Konzultácie a týmito Podmienkami.

 

Terapeut vám poskytuje na základe Zmluvy s Terapeutom služby spočívajúce v konzultačnej činnosti a beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že rady a odporúčania poskytnuté Terapeutom počas Konzultácie nemajú za cieľ nahradiť vaše rozhodovanie a vašu vôľu vo vašich záležitostiach.

 

Nad rámec, čo je ustanovené v týchto Podmienkach, nebudete znášať žiadne dodatočné náklady voči Terapeutovi v súvislosti so zrušením Konzultácie.

 

Informácie poskytnuté Terapeutovi v priebehu Konzultácie sa považujú za dôverné a Terapeut sa v rámci platnej právnej úpravy zaväzuje k mlčanlivosti o nich. Mlčanlivosť Terapeuta je obmedzená najmä tým, pokiaľ by mal podľa Trestného poriadku tzv. oznamovaciu povinnosť o tom, že bol alebo mohol byť spáchaný trestný čin.

 

Beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že Terapeut v záujme zabezpečenia čo najvyššej kvality poskytovanej Konzultácie môže konzultovať priebeh a vedenie Konzultácie v rámci svojej supervízie s ďalšími odborníkmi. Ak si Klient praje, aby niektoré časti Konzultácie zostali prísne dôverné (Terapeut nebude oprávnený poskytnúť ich obsah žiadnej tretej strane, s výhradou ustanovení o mlčanlivosti uvedených vyššie) bezodkladne to oznámi Terapeutovi. Terapeut sa zaväzuje toto želanie Klienta rešpektovať.

 

Upozorňujeme tiež, že v niektorých prípadoch môže mať Terapeut oznamovaciu povinnosť vyplývajúcu zo zákona a v niektorých prípadoch je povinný informovať políciu alebo iné orgány v prípade, že má podozrenie, že bol alebo môže byť spáchaný trestný čin. Toto sa netýka všetkých trestných činov a priestupkov, ale len tých, na ktoré sa vzťahuje oznamovacia povinnosť. Terapeut je tiež povinný postupovať adekvátne v prípade, že vám hrozí nebezpečenstvo, a v prípade potreby môže kontaktovať váš kontakt pre prípad núdze, aby takémuto nebezpečenstvu zabránil.

 

12. Aké sú minimálne technické požiadavky na to, aby Užívateľ mohol Platformu využívať a aby Konzultácia mohla riadne prebehnúť?

 

Minimálne technické požiadavky sú nasledujúce:

  • prenosná rýchlosť internetu minimálne 384 kb/s
  • prehliadač, pričom viac podrobnosti nájdete tu
  • tablet, stolový počítač alebo mobilné zariadenie, ktoré sa dokáže pripojiť na internet a funguje v ňom nejaký z vyššie uvedených prehliadačov. 

 

Za splnenie technických požiadaviek zodpovedáte sami a náklady s nimi spojené nesiete taktiež sami, internetové pripojenie nie je spojené z našej strany so žiadnymi ďalšími nákladmi a sadzba za pripojenie sa tak nelíši od sadzby vášho poskytovateľa pripojenia.

 

13. Ako sa na Platforme a v rámci užívania Služieb správať?

 

Zaväzujete sa k tomu, že:

  • budete dodržiavať všetky povinnosti stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi a týmito Podmienkami;
  • nebudete porušovať duševné vlastníctvo nás alebo tretích osôb (autorské práva, ochranné známky, patenty atď.);
  • nebudete pri užívaní Služieb prostredníctvom Platformy používať žiadne hanlivé, urážlivé, poburujúce alebo spoločensky neprijateľné odkazy, komentáre, slovné spojenia, slová alebo grafické či iné gestá týkajúce sa náboženstva, rasy, sexuálnej orientácie, pohlavia alebo iných cieľových skupín alebo ktoré by mohli zasahovať do osobnostných práv (osobnosť, dôstojnosť, česť, vážnosť, súkromie, prejavy osobnej povahy, telesná integrita) alebo mať akýkoľvek výhražný, nenávistný, obťažujúci, obscénny, klamlivý, hanlivý, urážlivý alebo znevažujúci charakter, a to najmä v prípade, ak takýto odkaz alebo komentár je spôsobilý privodiť jednotlivcovi alebo cieľovej skupine pocit ujmy;
  • nebudete propagovať alebo šíriť na Platforme adresy iných webových stránok, ktoré slúžia obdobnému účelu ako Platforma a nebudete propagovať, uvádzať ani publikovať reklamy alebo iné oznámenia podobného charakteru, či už ide o výrobok, službu, výrobcu alebo poskytovateľa;
  • nebudete používať Platformu na predaj tovaru, služieb alebo distribúciu reklamných materiálov.

 

14. Máte nejaké ďalšie práva a povinnosti? 

Pri používaní Platformy, Účtu a objednávaní Konzultácií sa zaväzujete dodržiavať nasledujúce povinnosti:

  • správať sa v rámci plnenia Zmluvy takým spôsobom, aby nebola poškodená dobrá povesť Spoločnosti a rešpektovať tieto Podmienky;
  • chrániť práva duševného vlastníctva patriace nám, ako aj práva Terapeutov alebo tretích osôb, ktoré by mohli byť plnením Zmluvy dotknuté;
  • v prípade zmeny adresy na doručovanie písomností alebo kontaktných, bankových a iných údajov relevantných pre plnenie Zmluvy, informovať nás bez zbytočného odkladu o týchto zmenách; ak tak neurobíte, prípadná nemožnosť najmä kontaktovania vás, je na vašu ťarchu.

 

Nasledujúce ustanovenia tohto článku sa uplatňujú v prípade, ak vstupujete do zmluvného vzťahu s nami a Terapeutom výlučne ako spotrebiteľ, t. j. fyzická osoba, ktorá v súvislosti s touto Zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania. 

 

Ako spotrebitelia máte v bežných prípadoch právo odstúpiť od Zmluvy uzatvorenej na diaľku do 14 dní odo dňa jej uzatvorenia aj bez uvedenia dôvodu. To znamená, že sa na Zmluvu hľadí, akoby nikdy nebola uzavretá a obe strany si musia vrátiť to, čo si poskytli (v prípade bežných e-shopoch zákazník vráti tovar a obchodník mu vráti peniaze).

 

Pri rezervácii Konzultácie sme v pozícii sprostredkovateľa, preto sa Zmluva medzi nami týka len používania našich stránok a vášho profilu. Nie sme stranou Zmluvy s Terapeutom, ktorú rezerváciou uzatvárate priamo s konkrétnym Terapeutom. Upozorňujeme vás, že nemáte právo odstúpiť od Zmluvy s nami, ak sme služby podľa Zmluvy už v plnom rozsahu poskytli. Zákon o ochrane spotrebiteľa totiž stanovuje, že nemáte právo odstúpiť od Zmluvy, pokiaľ ste súhlasili s tým, že vám služby poskytneme ešte pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie od Zmluvy. V skratke to znamená, že akonáhle spolu uzavrieme Zmluvu a s vašim súhlasom vám poskytneme Služby, odstúpiť od Zmluvy s nami už nemôžete. V prípade, ak by ste s týmto postupom nesúhlasili, služby podľa Zmluvy vám poskytneme až po uplynutí 14-dňovej lehoty na odstúpenie od Zmluvy. To sa uplatní taktiež v prípade nákupu Voucherov.

 

Z tohto dôvodu nie sú v tejto časti Podmienok uvedené žiadne ďalšie informácie o odstúpení od Zmluvy ako napríklad podmienky, lehoty a ďalšie postupy, ani tu nenájdete formulár na odstúpenie od Zmluvy.

 

Dávate predchádzajúci výslovný súhlas s poskytovaním Služieb a Konzultácie pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a Zmluvy s Terapeutom. Zároveň vyhlasujete, že ste boli riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu správate právo na odstúpenie od zmluvy. Beriete na vedomie, že nemôžete odstúpiť od poskytovania služieb, ak boli vykonané s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie.

 

Vybavovanie vašich sťažností zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy podpora@hedepy.sk. Informácie o vybavení vašej sťažnosti vám zašleme na vašu e-mailovú adresu.

 

15. Aké sú vaše práva z vadného plnenia a ako ich uplatniť?

Pokiaľ máte pocit, že sme urobili chybu, teda že sme vám poskytli Službu s vadami (rozsahom alebo kvalitou nezodpovedá dohodnutým podmienkam), môžete uplatniť reklamáciu, a to plne v súlade so zákonom, najmä Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa. Rovnako tak, pokiaľ máte za to, že služby Konzultácie boli poskytnuté vadne. Služby Konzultácie sa považujú za vadné, pokiaľ nie sú v súlade s dohodnutými a všeobecnými požiadavkami.

 

Za vady Konzultácií zodpovedá Terapeut. Uplatniť ju však môžete u nás. Terapeut zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má Konzultácia v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jej dodania.

 

Práva z vadného plnenia uplatňujte prosím u nás ako Prevádzkovateľa Platformy, a to buď písomne na adrese nášho sídla alebo na našej e-mailovej adrese podpora@hedepy.sk. O priebehu a vybavenia uplatneného práva na náhradu ujmy budete informovaní prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré ste uviedli v rámci svojho Účtu.

Ak vám Terapeut neposkytne Konzultáciu riadne a včas, máte nárok na rezerváciu náhradného termínu Konzultácie s Terapeutom podľa vlastného výberu.

Ak dokážeme vadu odstrániť, môžete od nás požadovať (1) opravu, (2) doplnenie toho, čo chýba, alebo (3) žiadať primeranú zľavu z ceny.

Ak vadu odstrániť nedokážeme, môžete nás požiadať, aby sme (1) poskytli primeranú zľavu z ceny alebo (2) odstúpiť od Zmluvy.

Upozorňujeme vás, že dôvodom k reklamácií nemôže byť to, že poskytnutá služba nespĺňa vašim subjektívnym očakávaniam.

 

Pri uplatnení reklamácie vám vystavíme reklamačný protokol. Vadu musíte vytknúť do 6 mesiacov od kedy ju zistíte, najneskôr do uplynutia určenej záručnej doby. 

 

Prosím, uveďte v reklamácií vaše kontaktné údaje, popíšte nám, čo reklamujete, ako chcete reklamáciu vybaviť a že sme vám službu poskytli. Pri uplatnení reklamácie vám vystavíme elektronické potvrdenie, v ktorom uvedieme dátum uplatnenia reklamácie, jej obsah, požadovaný spôsob vybavenia, predpokladanú lehotu jej vybavenia a vaše kontaktné údaje.

 

Reklamáciu vybavíme a vadu odstránime čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od tej doby, čo ju uplatníte, pokiaľ sa s vami písomne nedohodneme na tom, že to bude trvať dlhšie. Ak 30-dňovú lehotu na vybavenie reklamácie nestihneme, môžete odstúpiť od Zmluvy. V prípade oprávnenej reklamácie máte nárok na úhradu nevyhnutných nákladov, o ktorú nás musíte požiadať najneskôr do jedného mesiaca od skončenia lehoty na vytknutie vady, ak ste spotrebiteľ. Po vybavení reklamácie vám vystavíme potvrdenie o vybavení reklamácie.

 

Nezodpovedáme za služby dodávané vám tretími osobami, ako napríklad kvalita vášho internetového pripojenia, kvalita telekomunikačných služieb dodávaných príslušným operátorom alebo výška poplatkov.

 

Vyvíjame a používame nástroje, aby sme zabezpečili, že Platforma bude bezpečná pre všetkých. V prípade, keď zaznamenáte akékoľvek porušenie Podmienok alebo všeobecne záväzných predpisov, môžete to nahlásiť prostredníctvom e-mailu podpora@hedepy.sk. Každé takéto hlásenie berieme veľmi vážne a aktívne ho riešime. Ďakujeme, že nám pomáhate udržiavať Platformu bezpečnú.

 

16. V akom rozsahu zodpovedáte pri používaní Platformy? Je nejako obmedzená zodpovednosť nás ako Prevádzkovateľov Platformy?

 

Spoločnosť nenesie žiadnu zodpovednosť za Konzultáciu a obsah nahraný v Profile Terapeuta, rovnako tak ani za riadne poskytnutie Konzultácie. Za akúkoľvek škodu spôsobenú Konzultáciou alebo informáciami Terapeuta zodpovedá v celom rozsahu Terapeut. Platí ale, že vy zodpovedáte za svoje vlastné konanie pred, počas a po Konzultácii.

Nezodpovedáme za prípadnú škodu spôsobenú nesprávnym zneužitím Platformy, Účtu, a to z akéhokoľvek dôvodu (okrem iného vrátane vyššej moci, konania tretej osoby alebo Klienta, výpadku napájania alebo pripojenia). Nenesieme zodpovednosť za žiadnu škodu (vrátane ušlého zisku), ktorá by vznikla v dôsledku používania Platformy, Účtu alebo z dôvodu obmedzenia či prerušenia ich dostupnosti, ďalej nezodpovedáme za prerušenie poskytovania Služieb, ak je spôsobené tretími osobami alebo vyššou mocou (napríklad kybernetický útok, dlhodobý výpadok dodávky elektriny alebo telekomunikačných služieb, nesprávny servis prostredníctvom servisných spoločností) alebo Terapeutom (napríklad nesprávna manipulácia s Platformou, Účtom, nezaistenie internetového pripojenia, vada zariadenia, vada hardvéru, na prvkoch a technológiách tretích strán atď.) poprípade z dôvodu, že prevádzka Platformy, Účtu bude ukončená. Pre tieto prípady sa vzdávate práva na náhradu škody.

Zaväzujete sa znášať všetky právne následky, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia vašich povinností, a to povinností podľa týchto Podmienok, Zmluvy, Zmluvy s Terapeutom alebo povinností vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Ďalej ste povinní uhradiť nám všetky náklady a výdavky, ktoré nám vzniknú v dôsledku uplatnenia nárokov tretích osôb voči nám v dôsledku akéhokoľvek porušenia vašich povinností. Tým nie sú dotknuté nároky Prevádzkovateľa a tretích osôb na náhradu škody (škody aj nemajetkovej škody), ktoré vzniknú v dôsledku porušenia ktorejkoľvek povinnosti Klienta.

 

17. Na ako dlho je Zmluva uzatváraná a ako je možné je ukončiť ?

 

Každá zo Zmluvných strán môže Zmluvu vypovedať písomnou (vrátane e-mailu) výpoveďou adresovanou druhej Zmluvnej strane na e-mailovú adresu druhej Zmluvnej strany. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.

 

K zániku Zmluvy dochádza okrem iného taktiež zrušením Účtu; tým nie sú dotknuté dôvody zániku Zmluvy vyplývajúce z právnej úpravy. Účet môže byť zrušený:

  1. po našej vzájomnej dohode;
  2. z dôvodu porušenia Zmluvy (vrátane Podmienok) zo strany Klienta;
  3. v prípade reaktivity Účtu po dobu dlhšiu ako 24 mesiacov.

 

Zmluvné strany môžu od Zmluvy odstúpiť len v prípadoch stanovených zákonom. Zmluvné strany nemôžu od Zmluvy odstúpiť ohľadom plnenia, ktoré si vzájomne poskytli.

 

Zrušenie účtu alebo iné ukončenie Zmluvy bude považované taktiež za ukončenie Predplatného. V prípade, že bude ku dňu ukončenia Zmluvy alebo zániku Účtu evidovaný akýkoľvek počet Predplatených konzultácií alebo vydaných neuplatnených Voucherov, tieto prepadajú bez náhrady v prospech Prevádzkovateľa.

 

18. Ako je to s duševným vlastníctvom?

Sme výlučným a neobmedzeným vykonávateľom všetkých majetkových a v maximálnom zákonom povolenom rozsahu aj osobnostných práv k Platforme ako autorskému dielu v zmysle zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov („Autorský zákon“).

 

Uzatvorením Zmluvy vám udeľujeme obmedzené právo Platformu používať v rozsahu podľa funkcionalít, ktoré sú vám sprístupnené v rámci Účtu („Licencia“). Licencia podľa tejto Zmluvy je nevýhradná. Licencia sa udeľuje po dobu trvania Zmluvy. Licencia nie je územne obmedzená a udeľuje sa bezplatne. V rámci licencie nie ste oprávnení poskytnúť časť oprávnení tvoriacich Licenciu (udeliť podlicenciu) tretej osobe ani Licenciu postúpiť tretej osobe bez nášho súhlasu.

 

Všetky naše práva (tak majetkové ako aj osobnostné práva, u ktorých to zákon dovoľuje) k Platforme zostávajú zachované nám. Na základe Zmluvy vám neudeľujeme žiadne ďalšie práva ani prístup k Platforme nad rámec rozsahu Licencie.

 

19. Čo sa deje s vašimi osobnými údajmi? 

 

Prevádzkovateľ aj Terapeut nakladajú s vašimi osobnými údajmi podľa platných právnych predpisov za účelom plnenia Zmluvy a poskytovania služieb podľa týchto Podmienok. Ďalšie informácií o tom, ako sú vaše osobné údaje spracúvané nájdete v Zásadách o ochrane osobných údajov.

 

20. Nahlasovanie obsahu

Ak považujete nejaký obsah zverejnený na Platforme za nezákonný, môžete ho nahlásiť e-mailom. K nahláseniu môžete taktiež využiť formulár, ktorý tvorí Prílohu č.1 týchto Podmienok. Akonáhle takéto oznámenie obdržíme, potvrdíme vám jeho prijatie e-mailom. Zároveň vás bez zbytočného odkladu informujeme o našom rozhodnutí ohľadom informácií, ktorých sa oznámenie týka, a poskytneme vám informácie o možnostiach podania námietok proti takémuto rozhodnutiu.

 

V prípade, že niektoré informácie neuvediete alebo ich neuvediete tak, ako to vyžaduje formulár uvedený v Prílohe č. 1 týchto Podmienok, beriete na vedomie, že vaše oznámenie nemusí byť z dôvodu nedostatku potrebných informácií z našej strany spracované. 

 

Všetky oznámenia, ktoré budú obsahovať potrebné informácie, spracujeme včas, starostlivo, nestranne a objektívne. K takémuto spracovaniu nepoužívame žiadne automatizované rozhodovacie prostriedky ani nástroje.

 

21. Mimosúdne riešenie sporov pre spotrebiteľa

 

Ak ste ako Klient zároveň spotrebiteľom, teda s nami uzatvárate Zmluvu mimo vášho podnikania, máte podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov v znení neskorších právnych predpisov ako spotrebiteľ právo na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu vyplývajúceho zo Zmluvy. V takomto prípade sa môžete obrátiť na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk). 

Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa zahajuje vždy len na váš návrh, a to v prípade, že sa s nami spor nepodarilo (ak sa týka poskytovania našich služieb) vyriešiť priamo. Budeme sa však vždy snažiť, aby sme vám čo najlepšie vyhoveli a ku konaniu pred Slovenskou obchodnou inšpekciou nemuselo dôjsť.

 

Návrh na alternatívne riešenie sporu môžete podať najneskôr do jedného roka odo dňa, kedy ste uplatnili svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u nás po prvý krát; zjednodušene povedané, keď ste sa nám prvýkrát sťažovali.

 

Okrem toho môžete zahájiť alternatívne riešenie sporu aj online na platforme RSO dostupnej na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

 

Podobne môžete tento postup použiť, pokiaľ ide o spor zo Zmluvy s Terapeutom.

 

22. Záverečné ustanovenia

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť prevádzkovanie Platformy alebo poskytovanie služieb prostredníctvom Platformy kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu. V prípade, že k tomu dôjde, potom Prevádzkovateľ zaistí, že úhrady Klientov na Konzultácie, ktoré z tohto dôvodu už neprebehnú, budú Klientom vrátené rovnakým spôsobom, akým boli zaplatené.

Prípadná neúčinnosť alebo neplatnosť ktoréhokoľvek ustanovenia Podmienok nemá za následok ich neúčinnosť alebo neplatnosť. Namiesto neplatného alebo neúčinného ustanovenia Podmienok sa aplikuje ustanovenie, ktorého význam sa neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje. 

K poskytovaniu Služieb a prevádzkovaniu Platformy sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia, živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Podliehame aj dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie.

Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 1.05.2024 Zmena Podmienok je vyhradená.

Znenie obchodných podmienok účinných od 17.02.2024 do 1.05.2024. nájdete tu.

 

Príloha 1 k podmienkam

FORMULÁR PRE OZNÁMENIE NEZÁKONNÉHO OBSAHU

 

Meno a priezvisko/ Názov, sídlo a IČO :

Kontaktné údaje (e-mail):

Vysvetlenie, prečo považujete daný obsah za nezákonný:

 

Jednoznačný údaj o presnom elektronickom umiestnení nezákonného obsahu (URL adresa a, pokiaľ je to možné, ďalšie informácie umožňujúce identifikáciu nezákonného obsahu):

 

Odoslaním tohto oznámenia prehlasujem, že sa v dobrej viere domnievam, že informácie a tvrdenia obsiahnuté v tomto oznámení sú presné a úplné.