VŠEOBECNÉ PODMIENKY SPOLUPRÁCE S TERAPEUTMI A PSYCHOLÓGMI

Podmienky spolupráce sú totožné s podmienkami spolupráce so psychológmi

Platné k 13. 03. 2023

1. Kto sme a čo robíme? Aké pojmy budeme používať v týchto podmienkach?

1.1 Sme spoločnosť Hedepy s.r.o., so sídlom V tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6, Česká republika, identifikačné číslo 092 06 281, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe pod číslom C 332559 (ďalej len „Spoločnosť“ alebo „my„), ktorá prevádzkuje platformu na webovej stránke www.hedepy.cz a www.hedepy.sk (ďalej len „Platforma„), ktorá umožňuje svojim používateľom dohodnúť a realizovať online psychoterapeutické a iné konzultácie.

1.2 Tieto podmienky (ďalej len „Podmienky„) sa vzťahujú na zmluvu o poskytovaní služieb a spolupráci (ďalej len „Zmluva„) uzatvorenú medzi spoločnosťou ako prevádzkovateľom platformy a terapeutom (ďalej len „Terapeut„), ktorý ponúka svoje služby prostredníctvom platformy, a upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo Zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Tieto zmluvné Podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. V prípade, že Zmluvné strany dojednajú v Zmluve ustanovenia, ktoré sa líšia od týchto zmluvných podmienok, platia ustanovenia dojednané v Zmluve.

1.3 Zmluva a Podmienky sa riadia českým právom, najmä zákonom č. 89/2012 Z. z., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“). Ak vzťah založený Zmluvou (vrátane Podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, zmluvné strany sa dohodli, že sa tento vzťah riadi českým právom.

1.4 Ak nie je v týchto Podmienkach uvedené inak, všetky pojmy s veľkým začiatočným písmenom použité v týchto Podmienkach majú význam uvedený nižšie:

Cena“ znamená cenu za Služby a províziu za sprostredkovanie Zmluvy o poradenských službách a prípadné náklady alebo iné platby spojené s poskytovaním Služieb, ktoré je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti.

Etický kódex“ znamená platný a účinný Etický kódex Spoločnosti Česká asociace pro psychoterapii („ČAP„), ktorý je k dispozícii na https://czap.cz/Eticky-kodex.

Klient“ znamená zákazníka, ktorý si rezervoval Sedenie prostredníctvom Platformy.

Sedenie“ znamená online sedenie Klienta s Terapeutom, počas ktorého Terapeut poskytuje Klientovi svoje Konzultačné služby.

Odmena“ znamená odmenu, ktorá prináleží Terapeutovi za Sedenie. K poplatku sa vždy pripočíta daň z pridanej hodnoty v zákonnej výške. 

Profil“ znamená rozhranie (profil) Terapeuta, ktoré obsahuje údaje o Terapeutovi, jeho špecializáciu v oblasti Konzultácií a Termíny Sedenia, prístupné prostredníctvom Klientskej platformy.  

Služby“ znamenajú služby, ktoré Spoločnosť poskytuje Terapeutovi na základe Zmluvy a ktoré pozostávajú najmä z poskytovania prístupu k Platforme, umožnenia vytvorenia Účtu a správy Profilu Terapeuta, vytvárania účtovných dokladov a ďalších služieb, ako sú opísané v týchto Podmienkach alebo v Zmluve.

Zmluva o poradenských službách“ znamená zmluvu uzatvorenú medzi Terapeutom a Klientom alebo medzi Spoločnosťou a Klientom, v závislosti od toho, či ide o Subdodávateľskú zmluvu alebo Sprostredkovateľskú zmluvu, ktorej predmetom je poskytovanie Poradenských služieb.

Zmluvná strana“ znamená zmluvné strany Zmluvy – Terapeuta a Spoločnosť.

Subdodávka“ znamená poskytovanie Konzultačných služieb Terapeutom Klientom v mene Spoločnosti.

Konzultácia“ znamená psychoterapeutické, koučovacie alebo iné poradenské služby, ktoré Terapeut poskytuje Klientovi v rámci Sedenia podľa Zmluvy o poskytovaní konzultačných služieb na základe ponuky zverejnenej na Platforme. Typy a špecifikácie konzultácií, ktoré Spoločnosť ponúka, sú uvedené v prílohe 1 k týmto Podmienkam. 

Dátum sedenia“ znamená konkrétny dátum (dátum a čas) Sedenia.

Účet“ znamená používateľský účet Terapeuta, pod ktorým môže Terapeut používať Platformu na poskytovanie Konzultácií Klientom.

Uskutočnené Sedenie“ znamená sedenie, ktoré sa začalo za účasti Klienta, alebo Sedenie, ktoré Klient zrušil menej ako 24 hodín pred dohodnutým Dátumom Sedenia alebo sa ho nezúčastnil.

Sprostredkovanie“ znamená spôsob uzatvorenia Zmluvy o poradenských službách, pri ktorom Spoločnosť sprostredkúva Zmluvu o poradenských službách medzi Terapeutom a Klientom. 

 

2. Ako bude zmluva uzatvorená?

  1. Zmluvný vzťah medzi spoločnosťou a terapeutom vzniká po uzavretí zmluvy. Zmluvu vrátane jej prípadných následných dodatkov možno uzavrieť nasledovne:
    • písomne v listinnej podobe;
    • písomne elektronickými prostriedkami, ktoré umožňujú podpísanie Zmluvy v elektronickej forme.
  2. Pred uzatvorením Zmluvy je Terapeut povinný predložiť Spoločnosti kópie osvedčenia o absolvovaní psychoterapeutického výcviku (alebo osvedčenia vydaného garantom výcviku), občiansky preukaz, potvrdenie z registra trestov a iné potvrdenia preukazujúce jeho odbornú špecializáciu a totožnosť, ktoré sú potrebné na overenie Terapeuta Spoločnosťou a na preukázanie splnenia podmienok kladených na Terapeuta uvedených v prílohe č. 3 týchto Obchodných podmienok. Terapeut vyhlasuje, že všetky poskytnuté informácie sú pravdivé a zodpovedá za splnenie všetkých podmienok pre poskytovanie Konzultácií, ktoré budú ponúkané.
  3. Pred uzatvorením Zmluvy Terapeut dôkladne zváži svoje kompetencie, odborné znalosti a odbornú prípravu alebo časové možnosti, aby sa uistil, že je oprávnený a schopný poskytovať Konzultácie v súlade so Zmluvou a týmito Podmienkami. Terapeut by mal Zmluvu uzavrieť len vtedy, ak dospeje k záveru, že je to v rámci jeho schopností a možností.

 

3. Aké služby poskytujeme terapeutom a aký je rozdiel medzi agentúrnymi dohodami a subdodávateľskými zmluvami?

  1. Na základe Zmluvy sa Spoločnosť zaväzuje poskytovať Terapeutovi svoje Služby, ktoré spočívajú najmä v uzatváraní Dohôd o poskytovaní Konzultačných služieb medzi Terapeutom a Klientom a ďalej v používaní príslušného Účtu, t. j. umožní Terapeutovi používať Platformu na účely ponúkania Konzultácií a ich služieb Klientom, spravovať svoj Profil, určovať Termíny sedení a prípadne ďalší obsah.
  2. V prípade dohody sa Zmluva o poskytovaní Konzultačných služieb uzatvára medzi Klientom a Terapeutom. Objednaním Konzultačných služieb a uzatvorením Zmluvy o poskytnutí Konzultačných služieb nevzniká medzi Klientmi a Spoločnosťou žiadny zmluvný vzťah.
  3. Spoločnosť zabezpečuje príjem platieb od Klientov za Ukončené sedenia. Prijaté platby budú poukázané Terapeutom za definované fakturačné obdobie a za podmienok stanovených v týchto Podmienkach alebo v Zmluve.
  4. V prípade subdodávateľských zmlúv je Zmluva o poskytovaní konzultačných služieb uzatvorená medzi Spoločnosťou a treťou stranou, zvyčajne zamestnávateľom Klienta, pričom Klient využíva konzultačné služby, pričom cenu za sedenie platí tretia strana (zvyčajne zamestnávateľ Klienta) priamo Spoločnosti a Spoločnosť následne vypláca odmenu terapeutovi. Subdodávateľská zmluva sa môže uplatniť aj v prípade marketingových akcií Spoločnosti (poukaz zdarma) alebo pri poskytovaní náhrad, kedy Spoločnosť platí Poplatok za absolvované Sedenia. Voľba, či sa Konzultácie budú poskytovať na základe Agentúrnej dohody alebo Subkontraktu, je na Spoločnosti.

 

4. Ako funguje účet a profil?

  1. Do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy zašle Spoločnosť na e-mailovú adresu Terapeuta prihlasovacie údaje do jeho Účtu, prostredníctvom ktorých bude môcť Terapeut spravovať svoj Profil, využívať Služby Spoločnosti, určovať Termíny sedení a vykonávať Sedenia.
  2. Účet Terapeuta bude zabezpečený prihlasovacím menom a heslom. Terapeut je povinný zachovávať dôvernosť informácií potrebných na prístup k Účtu a zaväzuje sa, že neumožní tretím stranám používať Účet.
  3. Terapeut je povinný zverejniť o sebe na Profile minimálne tieto informácie:
    • Osobné údaje (meno, priezvisko, vzdelanie a kontaktný e-mail);

    • Svoju aktuálnu fotografiu, na ktorej je jasne viditeľná jeho tvár a podoba;

    • profesijné informácie (terapeutické vzdelanie, špecializácia, certifikáty, kurzy, diplomy, hodiny praxe a iné informácie preukazujúce ich odbornosť);

    • Ich odborné oblasti, v ktorých sú schopní poskytovať konzultačné služby.

  4. Terapeut si v Zmluve na základe dohody so Spoločnosťou alebo prostredníctvom nastavení Účtu vyberie typ(y) Konzultácií, ktoré Spoločnosť ponúka prostredníctvom Platformy a ktoré sú uvedené v Prílohe 1 Podmienok a ktoré bude ponúkať Klientom v rámci svojich Sedení.
  5. Výber príslušnej kategórie individuálnych Konzultácií podľa Prílohy č. 1 (Individuálna A, B alebo C) zodpovedá splneniu kritérií pre individuálne Konzultácie, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 3. Akákoľvek zmena kategórie individuálnych Konzultácií vždy podlieha súhlasu Spoločnosti na základe žiadosti Terapeuta o zmenu kategórie na jeho Profile, Spoločnosť však nie je oprávnená súhlas bez udania dôvodu odmietnuť v prípade, že Terapeut spĺňa kritériá stanovené pre danú kategóriu.
  6. Spoločnosť je oprávnená podľa vlastného uváženia dočasne alebo úplne zabrániť používaniu Účtu alebo skryť Profil, a teda pozastaviť alebo ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, ak Terapeut porušuje Zmluvu, Obchodné podmienky alebo všeobecne záväzné právne predpisy. Pozastavenie môže nadobudnúť účinnosť okamžite. Ak sa Spoločnosť rozhodne ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, urobí tak s 30-dňovým predstihom.  K pozastaveniu alebo ukončeniu Zmluvy môže dôjsť najmä v prípade, ak Terapeut poruší svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy (vrátane Podmienok) alebo poruší všeobecne záväzné právne predpisy v súvislosti s poskytovaním Konzultácií, a to v závislosti od závažnosti takéhoto porušenia. Spoločnosť je oprávnená kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia dočasne alebo trvalo zabrániť používaniu Účtu alebo skryť Profil, a teda pozastaviť alebo ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, a to v nasledujúcich prípadoch:
    • ak sa na Spoločnosť vzťahuje zákonná alebo regulačná povinnosť, ktorá si vyžaduje ukončenie poskytovania Služieb danému Terapeutovi spôsobom, ktorý jej neumožňuje dodržať 30-dňovú výpovednú lehotu;
    • ak Spoločnosť uplatní svoje právo na ukončenie Zmluvy z naliehavého dôvodu podľa platných právnych predpisov;
    • môže preukázať, že príslušný Terapeut opakovane porušil Zmluvu a/alebo Obchodné podmienky, čo má za následok ukončenie poskytovania Služieb ako celku.
  7. V prípade, že sa Spoločnosť rozhodne obmedziť alebo pozastaviť poskytovanie Služieb Terapeutovi podľa bodu 4.6 Podmienok, informuje o takomto rozhodnutí Terapeuta prostredníctvom e-mailu spolu s odôvodnením tohto rozhodnutia. Spoločnosť nemusí uvádzať dôvody svojho rozhodnutia, ak jej to ukladá zákonná alebo regulačná povinnosť alebo povinnosť uviesť konkrétne skutočnosti alebo okolnosti alebo rozhodnutie, alebo ak Spoločnosť môže preukázať, že príslušný Terapeut opakovane porušil Zmluvu a/alebo Obchodné podmienky, čo viedlo k ukončeniu poskytovania Služieb. Ak Terapeut s takýmto rozhodnutím nesúhlasí, môže proti rozhodnutiu Spoločnosti podať námietku prostredníctvom e-mailu do 15 dní od jeho doručenia. Po takomto namietaní Spoločnosť do 30 dní preskúma svoje rozhodnutie prostredníctvom komisie zloženej z najmenej troch osôb zo Spoločnosti, ktoré sa nepodieľali na pôvodnom rozhodnutí, a rozhodnutie komisie oznámi Terapeutovi e-mailom. Proti rozhodnutiu výboru nie je možné podať námietku.
  8. Terapeut berie na vedomie, že platforma alebo účet nemusia byť k dispozícii nepretržite, najmä v súvislosti s nevyhnutnou údržbou hardvéru a softvéru spoločnosti alebo nevyhnutnou údržbou hardvéru a softvéru tretích strán, ktoré poskytujú platformu alebo iné súvisiace služby pre spoločnosť, z dôvodu vyššej moci, zásahov tretích strán alebo výpadku napájania alebo pripojenia. Spoločnosť bude vopred informovať terapeuta o každom výpadku Platformy.
  9. Spoločnosť by chcela informovať terapeuta o moderovaní obsahu, ktorý terapeut zverejnil na platforme. Spoločnosť nikdy nebude meniť obsah zverejnený na Profile, avšak Spoločnosť môže skontrolovať obsah na Profile a iný obsah zverejnený na Platforme Terapeutom pred jeho zverejnením a po jeho zverejnení, aby sa uistila, že takýto obsah nie je v rozpore so Zmluvou, týmito Podmienkami a všeobecne záväznými právnymi predpismi, a zverejniť obsah až po vykonaní takejto kontroly alebo vymazať takýto obsah, ak je už zverejnený. Ak obsah zverejnený Terapeutom porušuje Zmluvu, tieto Podmienky, Etický kódex a/alebo všeobecne záväzné právne predpisy, Spoločnosť môže rozhodnúť o nezverejnení takéhoto obsahu alebo o jeho odstránení z Platformy, ak už bol zverejnený. Nebude sa používať algoritmické ani automatizované hodnotenie obsahu, všetky hodnotenia budú striktne spracovávať ľudia.
  10. Ak sa Spoločnosť rozhodne obsah podľa bodu 4.8 nezverejniť alebo vymazať, informuje o tomto rozhodnutí a jeho dôvodoch Terapeuta prostredníctvom e-mailu. Ak Terapeut s takýmto rozhodnutím nesúhlasí, môže proti rozhodnutiu Spoločnosti podať námietku prostredníctvom e-mailu do 15 dní od jeho doručenia. Po podaní takejto námietky Spoločnosť do 30 dní preskúma svoje rozhodnutie prostredníctvom komisie zloženej z najmenej troch osôb zo Spoločnosti, ktoré sa nepodieľali na pôvodnom rozhodnutí, a rozhodnutie komisie oznámi Terapeutovi e-mailom. Proti rozhodnutiu výboru nie je možné podať námietku.
  11. Ak Terapeut neposkytol Klientovi Konzultáciu prostredníctvom Platformy dlhšie ako jeden rok, Spoločnosť môže vymazať Profil Terapeuta.
  12. Spoločnosť by chcela informovať Terapeuta, že ho nijako neobmedzuje v tom, aby ponúkal a propagoval Konzultácie spotrebiteľom za rôznych podmienok prostredníctvom rôznych kanálov, s výnimkou povinnosti Terapeuta podľa ust. 11.2. písm. p) Obchodných podmienok.

 

5. Ako funguje hodnotenie a umiestnenie profilov?

  1. Predvolené nastavenie poradia profilov počas vyhľadávania alebo prehliadania na platforme je „odporúčané“ („predvolené poradie“). Spoločnosť ponúka aj iné spôsoby zoradenia Terapeutov a ich Profilov, napríklad podľa dĺžky praxe, počtu recenzií alebo podľa najnižšej či najvyššej Ceny. Ďalšie spôsoby môžu byť pridané.
  2. Pre umiestnenie v Predvolenom rebríčku sú rozhodujúce tieto kritériá: množstvo poskytnutých Sedení, počet termínov Sedení, ktoré sú aktuálne k dispozícii na rezerváciu, počet zrušených Sedení a množstvo a priemer hodnotení Klienta. Tieto kritériá majú rovnakú hodnotu a sú si navzájom rovné.
  3. Spoločnosť neposkytuje Klientom na Platforme podobné alebo rovnaké služby, preto nedochádza k rozdielnemu zaobchádzaniu.

 

6. Ako sa do profilu pridávajú dátumy sedení?

  1. Terapeut je povinný:
    • Zúčastniť sa webinára organizovaného Prevádzkovateľom pred pridaním termínov sedení a poskytnutím konzultácií Klientom; termíny takéhoto webinára bude Prevádzkovateľ pravidelne oznamovať prostredníctvom Platformy alebo e-mailom;
    • pridať si do svojho Profilu bezplatné Termíny sedení. Terapeut musí každý týždeň ponúknuť aspoň 6 Termínov sedení. Ak má Terapeut viac ako 5 pravidelných Klientov (t. j. Klientov, ktorí sa za posledných 6 týždňov aspoň 1-krát zúčastnili na Sedení s Terapeutom), Terapeut vypíše Termíny sedení tak, aby sa každý pravidelný Klient mohol pravidelne zúčastňovať na Sedeniach s Terapeutom podľa jeho potrieb, minimálne však raz za dva týždne; Klienti, ktorí sa za predchádzajúcich 6 týždňov aspoň raz nezúčastnili na Sedení, sa nepovažujú za pravidelných a Terapeut nie je povinný vypísať Termíny sedení vo vzťahu k nim.
    • Termíny sedení na nasledujúci kalendárny mesiac pridajte vždy najneskôr do 15. dňa predchádzajúceho mesiaca;
    • Na konci každého sedenia ponúknuť Klientovi priamu rezerváciu na nasledujúci Termín sedenia, pričom Klient musí mať na výber minimálne 2 termíny v priebehu nasledujúcich 14 dní. Túto povinnosť nemusí Terapeut splniť, ak na základe svojho odborného posúdenia usúdi, že takýto postup nie je pre Klienta v danom čase vhodný, alebo ak v súčasnosti neuskutočňuje rezerváciu Termínov sedení v súlade s bodom 5.3. týchto Obchodných podmienok.
  2. Keď sa počet stálych klientov zvýši a už nie je možné nájsť termíny sedení pre nových klientov, terapeut môže skryť svoj profil pred novými klientmi, ale stále je povinný ponúkať termíny sedení pre stálych klientov, aby mohol poskytovať následnú starostlivosť.
  3. Terapeut nie je povinný dodržiavať počet zverejnených Termínov sedení, ak najmenej 30 dní vopred oznámi Spoločnosti a svojim existujúcim Klientom, že nebude zverejňovať Termíny sedení po dobu najmenej 7 dní. V takom prípade je však Terapeut povinný zverejniť svoje Termíny sedení najmenej 14 dní po svojom návrate. Ak Terapeut pri vynaložení náležitej odbornej starostlivosti považuje za nevhodné, aby Klient čakal na návrat Terapeuta na ďalšiu Konzultáciu, Terapeut o tom Klienta informuje a poskytne mu kontaktné údaje na iného Terapeuta, ktorý ponúka svoje Konzultácie prostredníctvom Platformy. Ak sa Terapeut chystá pozastaviť Termíny sedení na obdobie kratšie ako 7 dní, nie je povinný o tom informovať Spoločnosť ani Klientov.
  4. Ak terapeut neposkytne žiadnu konzultáciu v priebehu dvoch mesiacov, je povinný sa pred pridaním nových termínov sedení do svojho profilu opäť zúčastniť onboardingového webinára.

 

7. Ako funguje samotné sedenie?

7.1 Sedenie sa uskutočňujú na diaľku online prostredníctvom platformy a aplikácie Twilio, ku ktorej je prístup priamo z platformy.

7.2 Sedenia sa uskutočňujú audiovizuálnou, textovou alebo zvukovou formou podľa preferencií Klienta.

7.3 Ak sa Klient oneskorí a neprihlási sa na sedenie na začiatku Sedenia, Terapeut je povinný počkať 20 minút prihlásený v aplikácii Twilio a počkať na Klienta. Ak sa Klient neprihlási do 20 minút, Terapeut sa môže odhlásiť z aplikácie Twilio a Terapeut má nárok na odmenu za dané Sedenie. Terapeut nie je povinný predĺžiť čas Sedenia o čas, o ktorý sa Klient oneskorí na Sedenie.

7.4 Na začiatku prvého sedenia s konkrétnym klientom je terapeut povinný skontrolovať, či klient nie je neplnoletý a či je plne spôsobilý na právne úkony. Ak nie, Terapeut zašle Klientovi formulár poskytnutý Prevádzkovateľom s cieľom získať súhlas zákonného zástupcu Klienta, že sa Klient môže zúčastniť na Sedení, a Terapeut ukončí Sedenie, kým takýto súhlas zákonného zástupcu Klienta nebude udelený.

7.5 Dĺžka trvania Sedenia je uvedená v špecifikácii konkrétnej Konzultácie. Terapeut sa zaväzuje dodržiavať dĺžku trvania Sedenia a vyhradiť si vždy minimálne 10 minút navyše nad rámec trvania Sedenia.  Sedenie sa začína na začiatku Dňa a času Sedenia bez ohľadu na to, či sa Klient pripojí neskôr.

7.6 Po tom, ako si Klient vyberie Dátum sedenia a zaplatí príslušnú cenu, je Klientovi aj Terapeutovi zaslaný potvrdzujúci e-mail o dátume sedenia. V okamihu odoslania tohto potvrdenia je medzi Terapeutom a Klientom uzatvorená Zmluva o poskytovaní konzultačných služieb a Dátum sedenia sa stáva záväzným pre obe strany.

7.7 Terapeut môže zrušiť potvrdený Termín sedenia najneskôr 24 hodín pred dohodnutým Termínom sedenia s Klientom zrušením Termínu sedenia prostredníctvom Účtu. Spoločnosť zabezpečí, aby bola táto informácia postúpená Klientovi. Terapeut môže týmto spôsobom zrušiť (a preložiť) dohodnutý Termín sedenia maximálne raz za kalendárny mesiac pre jedného konkrétneho Klienta, ale najviac trikrát v priebehu kalendárneho mesiaca pre všetkých ostatných Klientov. Terapeut sa môže s Klientom dohodnúť aj na zmene termínu Sedenia, Klient však nie je povinný vyhovieť takejto zmene termínu. Prevádzkovateľ upozorňuje, že je potrebné s Klientom prerokovať zmenu termínu a snažiť sa takýmto situáciám predchádzať – Klient si už za Sedenie zaplatil a vyhradil si na ňu čas, preto si zaslúži, aby sa s ním zaobchádzalo s úctou a Klient by mohol aj zmenu termínu vynechať.

7.8 Ak sa dohodnuté Sedenie v potvrdený Termín sedenia neuskutoční z dôvodu na strane Terapeuta, bez vážneho dôvodu, ktorý Terapeut oznámil Spoločnosti vopred alebo bez zbytočného odkladu, alebo ak Klient nesúhlasí s preložením Sedenia, Terapeut je povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške ceny za predmetnú Konzultáciu zaplatenej Klientom za každé takéto porušenie, pričom pokuta je splatná do 15 dní odo dňa výzvy Spoločnosti na jej zaplatenie.

7.9 Ak sa rezervované sedenia neuskutočnia z dôvodu na strane Terapeuta, bez vážneho dôvodu preukázateľne vopred oznámeného Spoločnosti zo strany Terapeuta viac ako trikrát v jednom kalendárnom roku, Spoločnosť môže okrem účtovania príslušnej zmluvnej pokuty vymazať Profil Terapeuta vrátane súvisiaceho obsahu, ako sú recenzie atď., a odstúpiť od Zmluvy.

 

8. Ako sa platí poplatok a aké sú podmienky platby?

8.1 Za každé absolvované sedenie má terapeut nárok na odmenu uvedenú v cenníku, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto podmienok. V prípade Agentúrneho dojednania má Terapeut nárok na vyplatenie Ceny Klienta po odpočítaní Ceny, pričom vzniknutý rozdiel zodpovedá výške Poplatku (bližšie informácie sú uvedené nižšie v tomto odseku). V prípade Subdodávateľských zmlúv má Terapeut nárok priamo na Poplatok. Terapeut berie na vedomie, že štruktúra Poplatku uvedená v Prílohe 2 sa vzťahuje na každého Klienta osobitne (t. j. Poplatok za 1. , 2. , 3. atď. Sedenia sa použije pre každého Klienta Terapeuta).  Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne a podľa vlastného uváženia meniť ceny, v takom prípade sa Poplatok zmení tak, aby bol zachovaný pomer medzi cenou a Poplatkom. O zmene ceny a Poplatku informuje Prevádzkovateľ Terapeuta jeden mesiac pred zmenou.

8.2 Odlišne od vyššie uvedeného, v prípade, že Klient zaplatí sedenie s predplatenými sedeniami v rámci Predplatného plánu, má Klient nárok na poskytnutie sedení za rovnakú Klientsku cenu ako na začiatku aktuálneho Predplatného. Odmena Terapeuta za takéto predplatené absolvované sedenia počas trvania Predplatného Klienta bude tiež zodpovedať Odmene platnej na začiatku aktuálneho Predplatného bez ohľadu na aktuálny cenník v Prílohe 2 alebo skutočnosť, že Terapeut postúpil do vyššej kategórie jednotlivých Konzultácií (pozri čl. 4.5).   

8.3 Terapeut nemá nárok na Poplatok za prvé Ukončené sedenie s konkrétnym Klientom, ak Klient nebol spokojný s kvalitou poskytnutých Konzultačných služieb, svoju nespokojnosť oznámil Spoločnosti a Spoločnosť jeho výhrady podľa svojho uváženia uznala. To však neplatí, ak sa nespokojnosť týkala Služieb poskytovaných Spoločnosťou, v takom prípade Spoločnosť uhradí Odmenu Terapeuta. Ak sa uskutočnia ďalšie Sedenia s konkrétnym Klientom, nárok Terapeuta na Poplatky podľa tohto odseku nezaniká.

 8.4 V prípade Dohody o sprostredkovaní má Spoločnosť nárok na Cenu za poskytnuté Služby a za sprostredkovanie Zmluvy o poskytovaní poradenských služieb. Výška Ceny predstavuje rozdiel medzi cenou Klienta za Konzultáciu a Poplatkom, ako je uvedené v cenníku, ktorý tvorí Prílohu č. 2 týchto Obchodných podmienok, a vypočíta sa podľa platného sadzobníka na základe počtu a druhu Uskutočnených Konzultácií. Spoločnosť má nárok na vyplatenie Ceny na konci Ukončeného sedenia.

8.5 Spoločnosť zabezpečí vhodný spôsob platby na Platforme prostredníctvom platobnej brány, pričom Terapeut splnomocní Spoločnosť na prijímanie platieb od Klientov na základe Zmlúv o poskytovaní konzultačných služieb uzatvorených v režime Dohody o sprostredkovaní na bankový účet Spoločnosti.

8.6 Spoločnosť zašle Terapeutovi prehľad Ukončených sedení a výšku Poplatku vždy do 10. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom sa Ukončené sedenia uskutočnili.

8.7 Poplatok bude poukázaný na bankový účet Terapeuta vždy do 15. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, za ktorý je Poplatok splatný , pričom v prípade Dohody o sprostredkovaní Spoločnosť jednostranne započíta Cenu s Poplatkom, ktorý má byť zaplatený. Suma pripísaná na účet Terapeuta v prípade Agentúrneho dojednania bude teda predstavovať Poplatok znížený o Cenu, ktorú je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti.

8.8 Pri určovaní a výpočte Ceny sú rozhodujúce údaje zaznamenané v záznamoch Platformy.

8.9 Uzatvorením Zmluvy Terapeut splnomocňuje Spoločnosť na vystavovanie daňových dokladov (vrátane opravných a zálohových faktúr) alebo obchodných faktúr za Sedenie v mene a na účet Terapeuta s tým, že Spoločnosť poskytne Terapeutovi kópiu týchto faktúr. Terapeut poskytne Spoločnosti všetky informácie potrebné na riadne vystavenie daňových dokladov a overenie ich správnosti v súlade s platnými zákonmi a predpismi. Spoločnosť nemôže niesť zodpovednosť za povinnosti Terapeuta voči príslušným daňovým úradom, najmä v súvislosti s daňou z pridanej hodnoty.

8.10 Ak je Spoločnosť v omeškaní s úhradou akejkoľvek dlžnej sumy voči Terapeutovi, Terapeut má nárok na úrok z omeškania v zákonnej výške.

 

9. Aké sú podmienky zmluvy o poradenských službách?

9.1 Podmienky Zmluvy o poskytovaní poradenských služieb sa riadia podmienkami zverejnenými na www.hedepy.cz/obchodni-podminky/, ktoré Terapeut nie je oprávnený individuálne meniť alebo upravovať pre konkrétnych Klientov.

9.2 Reklamácie a prípadné odstúpenie od Zmluvy o poskytovaní poradenských služieb zo strany Klienta rieši predovšetkým Spoločnosť, ktorú Klient kontaktuje za účelom vyriešenia záležitosti. Spoločnosť posúdi takéto nároky Klienta podľa vlastného uváženia a s ohľadom na dlhodobú spoluprácu s Terapeutom a jej kvalitu.

 

10. Ako dlho zmluva trvá a ako ju možno ukončiť?

10.1 Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. 

10.2 Zmluvné strany sa dohodli na trojmesačnom období počas prvých troch mesiacov trvania zmluvy (ďalej len „skúšobné obdobie“). Počas Skúšobnej doby Prevádzkovateľ zasiela Klientom po každom Sedení s Terapeutom formulár spätnej väzby a Prevádzkovateľ vyhodnocuje výsledky, či Terapeut spĺňa kritériá Prevádzkovateľa (opísané tu). Ak Terapeut nespĺňa požadované kritériá, Prevádzkovateľ o tom informuje Terapeuta a Prevádzkovateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu počas Skúšobnej doby písomnou výpoveďou adresovanou Terapeutovi na adresu uvedenú v Zmluve (vrátane elektronickej formy) bez výpovednej lehoty; Zmluva zaniká doručením výpovede.

10.3 Každá zo Zmluvných strán môže zmluvu vypovedať písomným oznámením adresovaným druhej Zmluvnej strane na adresu uvedenú v Zmluve (aj v elektronickej forme). Výpovedná lehota je 14 dní a začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomnej výpovede druhej Zmluvnej strane. Terapeut nie je povinný vydávať nové Termíny sedení na obdobie po uplynutí výpovednej lehoty pre nových Klientov a nesmie ponúkať typ Konzultácie označený ako Okamžitá.

10.4 V prípade výpovede Spoločnosť bezodkladne, najneskôr však do konca výpovednej lehoty, skryje Profil terapeuta pred novými Klientmi. Terapeut poskytuje následnú starostlivosť svojim pravidelným Klientom prostredníctvom Platformy maximálne 1 mesiac, ak o to klient požiada, pričom na tieto Sedenia sa primerane vzťahujú tieto Podmienky. Ak Terapeut poskytuje Konzultácie mnohým prebiehajúcim Klientom, Strany sa môžu dohodnúť, že Účet Terapeuta bude na Platforme aktívny dlhšie obdobie, avšak v takom prípade Terapeut nesmie počas tohto obdobia prijímať nových Klientov.

Po uplynutí mesačnej lehoty už terapeut nie je povinný poskytovať Klientom následnú starostlivosť prostredníctvom Platformy, ale zaväzuje sa ukončiť ju spôsobom, ktorý zohľadňuje záujmy a stav Klienta, a v prípade potreby odporučiť ďalšie kroky.  

10.5 V prípade porušenia Podmienok a Zmluvy sú Zmluvné strany oprávnené Zmluvu písomne vypovedať s výpovednou lehotou 5 dní, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúcim po doručení výpovede druhej Zmluvnej strane. Uplynutie výpovednej lehoty nemá vplyv na právo Spoločnosti zablokovať Účet alebo skryť Profil Terapeuta.

10.6 Spoločnosť môže ďalej vypovedať Zmluvu v prípadoch uvedených v Podmienkach a/alebo v Zmluve a tiež vtedy, ak Terapeut poruší svoju povinnosť uvedenú v Zmluve. Zmluvné strany nemôžu odstúpiť od Zmluvy v súvislosti so službami, ktoré si už navzájom poskytli. Okrem toho je Spoločnosť oprávnená odstúpiť od Zmluvy v prípade, že Klient opakovane nahlási Terapeuta alebo jeho Profil za porušenie Obchodných podmienok alebo Etického kódexu, alebo sa Klienti opakovane sťažujú na Terapeuta.

10.7 Terapeut môže odstúpiť od zmluvy, ak je Spoločnosť v omeškaní s úhradou akejkoľvek sumy splatnej Terapeutovi dlhšie ako 60 dní.

10.8 Zmluva zaniká aj v prípade zrušenia účtu v súlade s týmito Podmienkami. 

9.9 V prípade porušenia Zmluvy zo strany Terapeuta je Spoločnosť oprávnená jednostranne započítať akékoľvek pohľadávky voči Terapeutovi a odpočítať výšku týchto pohľadávok z finančných prostriedkov spravovaných pre Terapeuta podľa Zmluvy. 

 

11. Aké ďalšie práva a povinnosti má terapeut? A čo sa stane, ak porušia svoje povinnosti?

11.1 Terapeut má právo odmietnuť klienta, ak sa domnieva, že nie je v jeho možnostiach najlepšie pomôcť klientovi. V takom prípade je terapeut povinný o tom informovať spoločnosť a klienta a ponúknuť klientovi adekvátne riešenie vo forme presmerovania na iného terapeuta poskytujúceho svoje služby na platforme alebo na inú vhodnú organizáciu.

11.2 Terapeut sa ďalej zaväzuje:

a) poskytovať sedenia a konzultačné služby výlučne osobne, na primeranej profesionálnej a odbornej úrovni a v súlade so všetkými platnými zákonmi, predpismi, Kódexom a morálnymi a etickými normami;

b) Zúčastniť sa aspoň jedného webinára organizovaného Prevádzkovateľom ročne (termíny takýchto webinárov bude Prevádzkovateľ pravidelne oznamovať) a zúčastniť sa jedného supervízneho stretnutia s Prevádzkovateľom (Prevádzkovateľ informuje Terapeuta v dostatočnom predstihu; takéto stretnutie sa môže konať pravidelne každý štvrťrok v roku alebo v prípade potreby častejšie);

c) na vlastné náklady zabezpečí všetko technické vybavenie potrebné na riadny a nepretržitý priebeh zasadnutí vrátane prístupu na internet;

d) dodržiavať všetky právne predpisy, ktoré sa vzťahujú na poskytovanie poradenstva a prevádzku ich podniku;

e) včas platiť dane a dodržiavať všetky povinnosti vyplývajúce z daňových, účtovných a iných právnych predpisov, najmä podávať včas a správne daňové priznania; Prevádzkovateľ informuje Terapeuta, že Terapeutovi môže vzniknúť povinnosť platiť DPH v procese prenesenia daňovej povinnosti podľa platných právnych predpisov;

f) Získanie VAT kódu a jeho zaslanie Prevádzkovateľovi a informovanie Prevádzkovateľa o štatúte terapeuta v oblasti DPH (platca/neplatca) a bezodkladné informovanie Prevádzkovateľa v prípade zmien;

g) splniť oznamovaciu povinnosť v prípade, že má terapeut podozrenie, že bol spáchaný trestný čin alebo že môže byť spáchaný, ak sa na takýto trestný čin vzťahuje oznamovacia povinnosť podľa trestného zákona;

h) Ak Klientovi hrozí nebezpečenstvo, vykonať adekvátne kroky a opatrenia na odvrátenie tohto nebezpečenstva a informovať príslušné orgány alebo kontaktnú osobu Klienta pre prípad núdze, všetko v súlade s právnymi predpismi;

i) udržiavať svoje údaje (najmä fakturačné údaje) aktuálne a presné a v prípade, že sa jeho údaje zmenia, bez zbytočného odkladu oznámiť tieto zmeny Spoločnosti alebo aktualizovať zmenené údaje na svojom Účte. V prípade nedodržania tejto povinnosti nesie Terapeut zodpovednosť za všetky škody, ktoré Spoločnosti vzniknú;

j) pri používaní Platformy a poskytovaní Konzultácií konať v súlade s týmito Podmienkami, Etickým kódexom a inými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na poskytovanie Konzultácií;

k) zverejňovať len úplné a pravdivé informácie o sebe a o Konzultácii vrátane dátumov sedení;

l) Počas plnenia Zmluvy alebo pri akomkoľvek inom konaní, komunikácii alebo prejavoch v osobnom živote Terapeuta, ak je možné spojiť Terapeuta s Platformou alebo Prevádzkovateľom, správať sa tak, aby nespôsobil Spoločnosti ujmu a postupovať podľa svojich najlepších schopností a v súlade s dobrými mravmi;

m) správať sa pri plnení Zmluvy tak, aby nespôsobil hanbu Spoločnosti, a konať podľa svojich najlepších schopností a v súlade s dobrými mravmi;

n) nenahrávať ani inak nezaznamenávať priebeh zasadnutí a ich obsah, s výnimkou terapeutických poznámok urobených spôsobom, ktorý zabezpečí ich súkromie; ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak, a zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách týkajúcich sa Klientov alebo Sedení. 

o) chrániť práva duševného vlastníctva patriace Spoločnosti, ako aj práva tretích strán, ktoré môžu byť dotknuté plnením Zmluvy;

p) žiadnym spôsobom nenabádal Klienta, aby uzavrel Zmluvu o poradenských službách alebo podobnú zmluvu o poskytovaní poradenských služieb priamo s Terapeutom. 

q) že nebude ponúkať svoje online služby na iných konkurenčných platformách výhodnejšie (tj. za nižšiu cenu alebo za iných výhodnejších podmienok), ako sú ponúkané Konzultačné služby na Platforme. Povolená tolerancia je rozdiel 100 Kč (3,90 EUR) v cene typu sedenie vrátane prvého poskytnutia Služby.

10.3 Ak Terapeut poruší povinnosti vyplývajúce z týchto Obchodných podmienok, pravidiel stanovených v Etickom kódexe alebo platných právnych predpisov, a to nielen voči Spoločnosti, ale aj voči Klientom, či už úmyselne alebo neúmyselne, zodpovedá Spoločnosti za škodu v plnej výške a je povinný nahradiť Spoločnosti všetky náklady, ktoré musela vynaložiť na odstránenie závadného stavu, ktorý vznikol v dôsledku porušujúceho konania Terapeuta.

10.4 Spoločnosť je oprávnená vhodným spôsobom monitorovať dodržiavanie právnych predpisov (vrátane právnych predpisov o ochrane osobných údajov, najmä požiadaviek Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov) a plnenie Zmluvy, vrátane poskytovania Konzultácií, okrem iného získavaním spätnej väzby od Klientov. Terapeut sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť v prípade kontroly podľa predchádzajúcej vety.

10.5 V prípade porušenia povinnosti:

a) podľa článku 10.2 písm. a), e), f) a j) je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške 2 000 Kč (78 EUR) za každé takéto porušenie

b) podľa článku 10.2 písm. i) je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške 10 000 Kč (390,60 EUR) za každé takéto porušenie.

c) podľa článku 10.2 písm. g) a článku 12.1 je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške 50 000 Kč (1 953 EUR) za každé takéto porušenie

d) Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní od doručenia písomnej výzvy na jej zaplatenie. Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje nárok spoločnosti na náhradu škody v plnej výške.

 

11. Čo ak niečo na platforme nefunguje?

11.1 Ak Terapeut potrebuje kontaktovať Spoločnosť za účelom servisnej podpory, napr. nahlásenia chyby, otázky alebo požiadavku, môže sa obrátiť na Spoločnosť na adrese podpora@hedepy.sk.  

 

12. Ako chránime dôverné informácie a osobné údaje klienta?

 

Dôverné informácie

12.1 Zmluva a s ňou súvisiace informácie a dokumenty vrátane podrobností o klientoch, konzultáciách a sedeniach, ako aj akékoľvek informácie, materiály alebo dokumenty, ktoré Prevádzkovateľ zdieľa s Terapeutom počas webinárov, kurzov alebo ktoré sú zdieľané akýmkoľvek spôsobom, sú dôverné bez toho, aby museli byť ako dôverné výslovne označené, a Zmluvné strany nesmú bez súhlasu druhej Zmluvnej strany poskytnúť tieto informácie v akejkoľvek forme tretej osobe, s výnimkou prípadov, keď zverejnenie takýchto informácií vyžaduje zákon alebo príslušné orgány na základe právnych predpisov, alebo ak ide o informácie, ktoré sú už verejne známe.

12.2 Predchádzajúcou povinnosťou nie je dotknuté právo Zmluvných strán poskytnúť informácie týkajúce sa Zmluvy a akékoľvek iné informácie a dokumenty s ňou súvisiace svojim odborným poradcom, svojim zamestnancom alebo iným zmluvným partnerom za predpokladu, že tieto osoby budú viazané povinnosťou mlčanlivosti minimálne v rovnakom rozsahu, ako je povinnosť vyplývajúca z týchto Podmienok. Okrem toho sa za porušenie povinnosti mlčanlivosti nepovažuje, ak je poskytnutie informácií podmienené súhlasom druhej Zmluvnej strany, alebo ak poskytnutie informácií vyplýva zo zmluvných Podmienok, alebo ak má Terapeut oznamovaciu povinnosť podľa platných právnych predpisov (najmä podľa Trestného zákona).

12.3 Povinnosť zachovávať dôvernosť vyššie uvedených informácií trvá aj po ukončení Zmluvy.

12.4 V prípade, že Terapeut poruší povinnosť podľa tohto článku, je Spoločnosť oprávnená požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 2000 EUR, ktorá je splatná do 20 dní odo dňa doručenia písomného oznámenia Terapeutovi. Právo na náhradu škody v plnej výške tým nie je dotknuté.

 

Osobné údaje klientov

12.5 Terapeut je povinný spracúvať osobné údaje Klientov v súlade s platnými právnymi predpismi, pričom zmluvné strany pre vylúčenie pochybností potvrdzujú, že sú samostatnými prevádzkovateľmi údajov a že medzi nimi neexistuje vzťah spracúvania.

12.6 Terapeut sa ďalej zaväzuje informovať Klientov o tom, aké osobné údaje spracúva, a plniť svoju informačnú povinnosť voči Klientom podľa predpisov upravujúcich ochranu osobných údajov.

12.7 Žiadosti Klientov ako dotknutých osôb v oblasti ochrany osobných údajov bude vybavovať Spoločnosť a Terapeut sa zaväzuje (i) informovať Spoločnosť o prijatí žiadosti Klienta do 72 hodín od jej prijatia; (ii) poskytnúť Spoločnosti všetku súčinnosť s cieľom pripraviť včasnú a komplexnú odpoveď Klientovi; (iii) poskytnúť všetku súčinnosť pri prípadnom uplatnení práva na prenos, pričom zabezpečí ochranu prenášaných údajov a zabezpečí, aby počas uplatňovania práva neboli poskytnuté tretím stranám vrátane Spoločnosti.

12.8 Terapeut sa zaväzuje informovať Spoločnosť o (i) akomkoľvek úniku osobných údajov Klientov; (ii) sťažnosti Klienta ako dotknutej osoby prijatej prostredníctvom Úradu na ochranu osobných údajov a/alebo iného dozorného orgánu, ktorá môže mať vplyv na profesionalitu a/alebo odbornosť spracúvania osobných údajov; (iii) oznámení Úradu na ochranu osobných údajov o začatí kontroly a/alebo preskúmania správnosti nakladania s osobnými údajmi, a to všetko do 48 hodín od zistenia.

 

13. Čo duševné vlastníctvo Spoločnosti a Terapeuta?

13.1 Spoločnosť je výlučným a neobmedzeným vykonávateľom všetkých majetkových a v maximálnom zákonom povolenom rozsahu aj osobnostných práv k Platforme ako autorskému dielu v zmysle zákona č. 121/2000 z. Z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len „Autorský zákon“).

13.2 Uzatvorením Zmluvy spoločnosť udeľuje Terapeutovi obmedzené právo na používanie Platformy v rozsahu funkcií, ktoré sú Terapeutovi umožnené v rámci Účtu („Licencia“). Licencia podľa tejto zmluvy je nevýhradná. Licencia sa udeľuje na dobu platnosti Zmluvy. Licencia nie je územne obmedzená. Podľa Licencie nie je Terapeut oprávnený poskytnúť akúkoľvek časť oprávnenia tvoriaceho Licenciu (sublicenciu) tretej osobe alebo postúpiť Licenciu tretej osobe bez súhlasu Spoločnosti. Licenčný poplatok za udelenie Licencie je súčasťou Odmeny.

13.3 Všetky práva Spoločnosti (vlastnícke aj osobné, ak to povoľuje zákon) v rámci Platformy zostávajú v rukách spoločnosti. 

13.4 Terapeut týmto udeľuje Spoločnosti nevýhradnú Licenciu na neobmedzené používanie diel, tj. najmä názvov, log, sloganov, grafických prvkov a fotografií, ktoré sú súčasťou ním zverejneného obsahu na Platforme. Toto povolenie sa udeľuje bez územného alebo časového obmedzenia a bezplatne. 

13.5 Zmluvné strany sú oprávnené uviesť druhú zmluvnú stranu ako odkaz na svojich webových stránkach. Ak si na tento účel navzájom odovzdajú logá alebo iné diela, sú oprávnení ich použiť na účely ich pripojenia k referencii podľa pokynov Zmluvnej strany alebo podľa ich obvyklého použitia na splnenie účelu referencie. Terapeut nie je oprávnený preberať alebo zverejňovať referencie získané od Klientov bez súhlasu Spoločnosti.  

13.6 Spoločnosť je oprávnená používať informácie o konzultačných Službách a Trapeutovi vrátane mena Terapeuta a jeho špecializácie pri propagácii svojich služieb a Platformy, a to offline aj online, vrátane e-mailového marketingu a/alebo ppc reklamy a podobných typov online propagácie. Spôsob propagácie Služieb, Platformy a Terapeuta v rámci Platformy a na iných webových stránkach je na rozhodnutí Spoločnosti. 

 

14. Kto je za čo zodpovedný?

14.1 Spoločnosť nenesie žiadnu zodpovednosť za riadne poskytnutie Sedení a konzultačných Služieb klientovi. Terapeut nesie plnú zodpovednosť za akúkoľvek škodu spôsobenú radami alebo informáciami v rámci Sedení a Konzultačných služieb alebo v dôsledku ich poskytnutia. 

14.2 Spoločnosť nenesie zodpovednosť za akúkoľvek škodu spôsobenú zneužitím Platformy, Účtu alebo Profilu Terapeuta z akéhokoľvek dôvodu (okrem iného vrátane vyššej moci, konania tretej strany alebo Terapeuta, výpadku napájania alebo pripojenia). Spoločnosť tiež nezodpovedá za žiadne škody (vrátane ušlého zisku) vyplývajúce z používania Platformy, Účtu alebo Profilu Terapeuta alebo z akéhokoľvek obmedzenia alebo prerušenia ich dostupnosti, ani nezodpovedá za žiadne prerušenie poskytovania služieb, ak je spôsobené tretími stranami alebo vyššou mocou (napríklad kybernetický útok, dlhodobý výpadok elektrickej energie alebo telekomunikačných služieb, nesprávne služby servisných spoločností) alebo zo strany Terapeuta (napríklad nesprávne zaobchádzanie s Platformou, Účtom alebo Profilom Terapeuta, neposkytnutie internetového pripojenia, porucha zariadenia, porucha hardvéru, funkcie a technológie tretích strán atď. ) alebo z dôvodu ukončenia prevádzky Platformy, Účtu alebo Profilu Terapeuta. V týchto prípadoch sa Terapeut vzdáva práva na náhradu škody. 

14.3 Spoločnosť zasa zodpovedá Terapeutovi za škodu spôsobenú hrubým alebo úmyselným porušením Zmluvy, a to maximálne do výšky už prijatej Odmeny za poskytnuté Služby. Ušlý zisk sa v žiadnom prípade nekompenzuje.  

14.4 Terapeut je zodpovedný za poskytnutie Konzultácií a v prípade, že Terapeut nie je schopný poskytnúť Klientovi Konzultáciu riadne a v dohodnutý Termín Konzultácie, nesie zodpovednosť za následky. Prevádzkovateľ odporúča terapeutovi, aby si zabezpečil poistenie zodpovednosti za škodu. 

 

15. Záverečné ustanovenia

15.1 Terapeut berie na vedomie, že Spoločnosť spracúva jeho osobné údaje na účely poskytovania Služieb v súlade s právnymi predpismi týkajúcimi sa spracúvania a ochrany osobných údajov, najmä, nie však výlučne, s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“), zákonom č. 110/2019 Z. z, o spracúvaní osobných údajov v znení neskorších predpisov a akýkoľvek súdny alebo správny výklad právnych predpisov týkajúcich sa spracúvania a ochrany osobných údajov, všetky usmernenia, kódexy správania alebo schválené certifikačné mechanizmy vydané Úradom na ochranu údajov. Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov terapeutov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov uverejnených na platforme.

15.2 Spoločnosť je oprávnená jednostranne zmeniť tieto Podmienky tak, že Terapeuta o zmenách informuje e-mailom najmenej 15 dní vopred. V prípade, že Terapeut so zmenou nesúhlasí, oznámi to Spoločnosti e-mailom a má právo ukončiť Zmluvu ku dňu zmeny Podmienok. Ak terapeut nevyjadrí svoj nesúhlas, má sa za to, že so zmenou podmienok súhlasí.

15.3 Akékoľvek spory týkajúce sa Služieb alebo Zmluvy sa riadia výlučne českým právom a budú riešené príslušnými súdmi Českej republiky podľa sídla Spoločnosti.

15.4 Ak sa niektoré ustanovenie Podmienok vyhlási za neplatné alebo neúčinné, ostatné ustanovenia Zmluvy a Podmienok zostávajú platné a účinné, ak ich možno oddeliť. Neplatné alebo neúčinné ustanovenie Podmienok sa nahradí ustanovením, ktorého význam sa čo najviac približuje neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu.

15.5 Spoločnosť je oprávnená postúpiť práva a povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na tretiu osobu, s čím Terapeut súhlasí.

15.6 Výmena e-mailových alebo iných elektronických správ sa považuje za písomnú formu, pokiaľ nie je v týchto Podmienkach alebo v Zmluve dohodnuté inak.

15.7 Aby sa predišlo pochybnostiam, Zmluvné strany výslovne potvrdzujú, že sú podnikateľským subjektom, ktorý uzatvára túto Zmluvu v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

15.8 Zmluvné strany týmto preberajú nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

15.9 Zmluvné strany vylučujú uplatnenie ustanovenia § 557 Občianskeho zákonníka, čo znamená, že význam slova alebo pojmu sa neuplatní v neprospech prvej osoby, ktorá ho použila.

 

V Prahe, 01.02.2024

Príloha 1 k podmienkam

TYPY KONZULTÁCIÍ

Individuálna A (50 minút)

Individuálna B (50 minút)

Individuálna C (50 minút)

Individuálna ENG (50 minút)

Párová (90 minút)

Párová ENG (90 minút)

Príloha č. 2 k Podmienkam

CENNÍK KONZULTÁCIÍ 

Individuálna A (50 min)
Cena pre klienta39,00 EUR
Odmena za 1. sedenie17,94 EUR
Odmena za 2. sedenie24,18 EUR
Odmena za 3. sedenie24,18 EUR
Odmena za 4. sedenie24,18 EUR
Odmena za 5. sedenie25,35 EUR
Odmena za 6. sedenie29,25 EUR
Psychológia A (50 min)
Cena pre klienta59,00 EUR
Odmena za 1. sedenie27,00 EUR
Odmena za 2. sedenie37,00 EUR
Odmena za 3. sedenie37,00 EUR
Odmena za 4. sedenie37,00 EUR
Odmena za 5. sedenie37,00 EUR
Odmena za 6. sedenie41,00 EUR
Individuálna B (50 min)
Cena pre klienta29,00 EUR
Odmena za 1. sedenie18,56 EUR
Odmena za 2. sedenie18,56 EUR
Odmena za 3. sedenie18,56 EUR
Odmena za 4. sedenie18,56 EUR
Odmena za 5. sedenie18,55 EUR
Odmena za 6. sedenie19,14 EUR
Individuálna C (50 min)
Cena pre klienta49,00 EUR
Odmena za 1. sedenie24,01 EUR
Odmena za 2. sedenie32,34 EUR
Odmena za 3. sedenie32,34 EUR
Odmena za 4. sedenie32,34 EUR
Odmena za 5. sedenie33,32 EUR
Odmena za 6. sedenie36,75 EUR
Teen terapia (50 min)
Cena pre klientaAd) Individuální A/ B/ C/
Odmena za sedenieAd) Individuální A/ B/ C/
Párová (90 min)
Cena pre klienta54,00 EUR
Odmena za 1. sedenie24,84 EUR
Odmena za 2. sedenie33,48 EUR
Odmena za 3. sedenie33,48 EUR
Odmena za 4. sedenie33,48 EUR
Odmena za 5. sedenie35,10 EUR
Odmena za 6. sedenie40,50 EUR
Okamžitá terapia (50 min)
Cena pre klienta54,00 EUR
Odmena za sedenie27,00 EUR

Príloha č. 3 k podmienkam

POŽIADAVKY NA TERAPEUTOV

Kritériá pre Terapeutov poskytujúcich Konzultačné služby

    • Terapeuti s ukončeným akreditovaným výcvikom, ktorí spĺňaju kritériá profesijných organizácií (SPS, SIVP, ČAP, ČPtS, EAP), alebo
    • Terapeuti v akreditovanom výcviku, ktorí sú supervidovaní odborným supervízorom svojho výcviku alebo supervízorom, ktorý s Terapeutmi absolvoval aspoň 5 sedení, alebo 
    • Terapeuti, ktorí sú členmi profesijných organizácií (SPS, SIVP, EAP, ČAP, ČPtS), alebo
    • Psychológovia, ktorí úspešne ukončili vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa s titulom magister psychológie.

 

Kritériá pre terapeutov poskytujúcich konzultačné služby v anglickom jazyku

  • Okrem vyššie uvedených kritérií pre terapeuta v Hedepy musíte absolvovať vstupný pohovor s terapeutom, pre ktorého je angličtina rodným jazykom a ktorý posúdi jazykové znalosti terapeuta na sedenia v angličtine.

Kritériá pre terapeutov poskytujúcich služby párovej a rodinnej terapie 

  • Absolvovaný terapeutický výcvik alebo osvedčenie vedúceho výcviku o absolvovaní časti výcviku zameranej na párovú terapiu a tiež 
  • Potvrdenie o troch rokoch praxe v práci s pármi alebo rodinami 
  • alebo členstvo v profesijnej organizácii (AMRP) 
  • alebo absolvovať vstupný pohovor so supervíznym terapeutom na overenie spôsobilosti.

 

POŽIADAVKY NA PSYCHOLÓGOV

Kritériá pre Hedepy Psychológov poskytujúcich Konzultačné služby
  • Terapeuti s ukončeným dlhodobým akreditovaným výcvikom, ktorí spĺňaju kritériá profesijných organizácií (SPSSIVPČAPČPtSEAP)
  • Terapeuti, ktorí sú supervidovaní odborným supervízorom svojho výcviku alebo supervízorom, ktorý s Terapeutmi absolvoval aspoň 5 sedení, alebo
  • Terapeuti, ktorí sú členmi profesijných organizácií (SPS, SIVP, EAP, ČAP, ČPtS), alebo
  • Psychológovia, ktorí úspešne ukončili vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa s titulom magister psychológie.
  • Psychológovia, ktorí úspešne ukončili doplnkové vzdelanie v klinickej psychológií a sú evideovaní ako klinickí psychológovia

 

Príloha 4 k podmienkam

FORMULÁR OZNÁMENIA A ŽALOBY

 

Zasiela (meno a priezvisko):

Kontaktné údaje (e-mail):

Vysvetlenie, prečo považujete obsah za nezákonný:

 

Jasná identifikácia a opis obsahu, ktorý považujete za nezákonný (URL adresa a v prípade potreby ďalšie informácie umožňujúce identifikáciu nezákonného obsahu):

 

Odoslaním tohto hlásenia potvrdzujete svoje bona fide (skutočné) presvedčenie, že informácie a tvrdenia v ňom obsiahnuté sú presné a úplné.