Všeobecné podmienky spolupráce s terapeutmi

1. Kto sme a čo robíme? Aké pojmy budeme používať v týchto podmienkach?

  1. Sme spoločnosť Hedepy s.r.o., so sídlom V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha 6, Česká republika, IČO 092 06 281, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe pod sp. zn.
  2.  C 332559 (ďalej len „Spoločnosť“ alebo „my„), ktorá prevádzkuje platformu na webovej stránke www.hedepy.sk a mobilnú aplikáciu Hedepy (spolu ako „Platforma„), ktoré umožňujú svojim používateľom dohodnúť a absolvovať online terapeutické a iné konzultácie.
  3. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky„) sa vzťahujú na zmluvy o poskytovaní služieb a spolupráci (ďalej len „Zmluva„) uzatvorené medzi Spoločnosťou ako prevádzkovateľom Platformy a terapeutom (ďalej len „Terapeut„), ktorý ponúka svoje služby prostredníctvom Platformy. Podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo Zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Tieto Podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
  4. Ak si zmluvné strany v Zmluve dojednajú ustanovenia, ktoré sa líšia od týchto Obchodných podmienok, majú prednosť ustanovenia dojednané v Zmluve.
  5. Zmluva a Obchodné podmienky sa riadia českými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 89/2012 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník„). Ak vzťah založený Zmluvou (vrátane Obchodných podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, Zmluvné strany sa dohodli, že tento vzťah sa riadi českým právom.
  6. Keďže sme „poskytovateľom sprostredkovateľských služieb“ a prevádzkujeme „online platformu“, musíme dodržiavať niekoľko nariadení EÚ. Medzi ne patria tieto:
  7. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2065 z 19. októbra 2022 o jednotnom trhu digitálnych služieb, ktorým sa mení a dopĺňa smernica 2000/31/ES (zákon o digitálnych službách) (ďalej len „DSA„);
  8. nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/1150 z 20. júna 2019 o podpore spravodlivosti a transparentnosti pre podnikových používateľov online sprostredkovateľských služieb (ďalej len „P2B„).
  9. V týchto podmienkach sú uvedené potrebné informácie o našich právach a právach a povinnostiach terapeutov vyplývajúcich z DSA a P2B, ktoré sa týkajú nezákonného obsahu na našej platforme (DSA) a potrebnej transparentnosti, spravodlivosti a účinnej nápravy pre terapeutov (P2B).
  10. Terapeut môže kontaktovať Spoločnosť prostredníctvom týchto kontaktných údajov:

Kontaktuje Hedepy cez e-mail: podpora@hedepy.sk a je tiež určeným kontaktným miestom pre štátne orgány a terapeutov v záležitostiach týkajúcich sa DSA; je možné s nami komunikovať v českom, anglickom a slovenskom jazyku.

Ak nie je v týchto Podmienkach uvedené inak, všetky pojmy s veľkým začiatočným písmenom, ktoré sa tu používajú, majú význam uvedený nižšie:

Cena“ sa rozumie cena za Službu a provízia za sprostredkovanie Zmluvy o poskytovaní konzultačných služieb a prípadné náklady alebo iné platby spojené s poskytovaním Služieb, ktoré je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti.

Etický kódex“ znamená platný a účinný Etický kódex Spoločnosti Českej asociácie pre psychoterapiu (ďalej len „ČAP„), ktorý je dostupný na http://www.psychoterapeuti.cz/eticky-kodex.

Klientom“ sa rozumie klient, ktorý si prostredníctvom Platformy rezervoval Sedenie.

Sedením“ sa rozumie online sedenie Klienta s Terapeutom, počas ktorého Terapeut poskytuje Klientovi svoje Konzultačné služby.

Poplatkom“ sa rozumie odmena, na ktorú má terapeut nárok za ukončené sedenie. K Poplatku sa vždy pripočíta daň z pridanej hodnoty v zákonnej výške.

Profil“ sa má chápať ako rozhranie (profil) Terapeuta, ktoré obsahuje údaje o Terapeutovi, jeho špecializáciu v oblasti Konzultácií a Termíny sedení prístupné prostredníctvom Platformy pre Klientov.

Službami“ sa rozumejú služby poskytované Spoločnosťou Terapeutovi na základe Zmluvy, ktoré spočívajú najmä v poskytovaní prístupu k Platforme, umožnení Terapeutovi vytvoriť si Účet a spravovať svoj Profil, generovaní účtovných dokladov a ďalších službách opísaných v týchto Obchodných podmienkach alebo v Zmluve.

Zmluva o poskytovaní konzultačných služieb“ je zmluva uzatvorená medzi Terapeutom a Klientom alebo medzi Spoločnosťou a Klientom, v závislosti od toho, či ide o Subdodávateľskú zmluvu alebo Dohodu o zastúpení, ktorej predmetom je poskytovanie konzultačných služieb.

Zmluvná strana“ znamená zmluvné strany – Terapeuta a Spoločnosť.

Subdodávateľskými zmluvami“ sa rozumie externé poskytovanie Konzultačných služieb Terapeutom Klientom v mene Spoločnosti.

Konzultáciou“ sa rozumejú služby Terapeuta v oblasti terapie, koučingu alebo iného poradenstva poskytované Klientovi v rámci Sedenia podľa Zmluvy o poskytovaní konzultačných služieb na základe ponuky zverejnenej na Platforme. Typy a špecifikácie Konzultácií ponúkaných Spoločnosťou sú uvedené v Prílohe 1 k týmto Podmienkam.

Dátumom sedenia“ sa rozumie konkrétne dohodnuté stretnutie (dátum a čas) pre Sedenie.

Účtom“ sa rozumie používateľský účet Terapeuta, prostredníctvom ktorého môže Terapeut používať Platformu na poskytovanie Konzultácií Klientom.

Ukončeným sedením“ sa rozumie sedenie, ktoré sa začalo za prítomnosti Klienta, alebo sedenie, ktoré Klient zrušil menej ako 24 hodín pred dohodnutým dátumom sedenia alebo na ktoré sa Klient nedostavil.

Dohodou o sprostredkovaní“ sa rozumie spôsob uzatvorenia Zmluvy o poskytovaní konzultačných služieb, pri ktorom Spoločnosť sprostredkuje uzatvorenie Zmluvy o poskytovaní konzultačných služieb medzi Terapeutom a Klientom.

2. Ako bude zmluva uzatvorená?

  1. Zmluvný vzťah medzi spoločnosťou a terapeutom vzniká po uzavretí zmluvy. Zmluvu vrátane jej prípadných následných dodatkov možno uzavrieť nasledovne:
    • písomne v listinnej podobe;
    • písomne elektronickými prostriedkami, ktoré umožňujú podpísanie Zmluvy v elektronickej forme.
  2. Pred uzatvorením Zmluvy je Terapeut povinný predložiť Spoločnosti kópie osvedčenia o absolvovaní psychoterapeutického výcviku (alebo osvedčenia vydaného garantom výcviku), občiansky preukaz, potvrdenie z registra trestov a iné potvrdenia preukazujúce jeho odbornú špecializáciu a totožnosť, ktoré sú potrebné na overenie Terapeuta Spoločnosťou a na preukázanie splnenia podmienok kladených na Terapeuta uvedených v prílohe č. 3 týchto Obchodných podmienok. Terapeut vyhlasuje, že všetky poskytnuté informácie sú pravdivé a zodpovedá za splnenie všetkých podmienok pre poskytovanie Konzultácií, ktoré budú ponúkané.
  3. Pred uzatvorením Zmluvy Terapeut dôkladne zváži svoje kompetencie, odborné znalosti a odbornú prípravu alebo časové možnosti, aby sa uistil, že je oprávnený a schopný poskytovať Konzultácie v súlade so Zmluvou a týmito Podmienkami. Terapeut by mal Zmluvu uzavrieť len vtedy, ak dospeje k záveru, že je to v rámci jeho schopností a možností.

3. Aké služby poskytujeme terapeutom a aký je rozdiel medzi agentúrnymi dohodami a subdodávateľskými zmluvami?

  1. Na základe Zmluvy sa Spoločnosť zaväzuje poskytovať Terapeutovi svoje Služby, ktoré spočívajú najmä v uzatváraní Dohôd o poskytovaní Konzultačných služieb medzi Terapeutom a Klientom a ďalej v používaní príslušného Účtu, t. j. umožní Terapeutovi používať Platformu na účely ponúkania Konzultácií a ich služieb Klientom, spravovať svoj Profil, určovať Termíny sedení a prípadne ďalší obsah.
  2. V prípade dohody sa Zmluva o poskytovaní Konzultačných služieb uzatvára medzi Klientom a Terapeutom. Objednaním Konzultačných služieb a uzatvorením Zmluvy o poskytnutí Konzultačných služieb nevzniká medzi Klientmi a Spoločnosťou žiadny zmluvný vzťah.
  3. Spoločnosť zabezpečuje príjem platieb od Klientov za Ukončené sedenia. Prijaté platby budú poukázané Terapeutom za definované fakturačné obdobie a za podmienok stanovených v týchto Podmienkach alebo v Zmluve.
  4. V prípade subdodávateľských zmlúv je Zmluva o poskytovaní konzultačných služieb uzatvorená medzi Spoločnosťou a treťou stranou, zvyčajne zamestnávateľom Klienta, pričom Klient využíva konzultačné služby, pričom cenu za sedenie platí tretia strana (zvyčajne zamestnávateľ Klienta) priamo Spoločnosti a Spoločnosť následne vypláca odmenu terapeutovi. Subdodávateľská zmluva sa môže uplatniť aj v prípade marketingových akcií Spoločnosti (poukaz zdarma) alebo pri poskytovaní náhrad, kedy Spoločnosť platí Poplatok za absolvované Sedenia. Voľba, či sa Konzultácie budú poskytovať na základe Agentúrnej dohody alebo Subkontraktu, je na Spoločnosti.

4. Ako funguje účet a profil?

  1. Do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy zašle Spoločnosť na e-mailovú adresu Terapeuta prihlasovacie údaje do jeho Účtu, prostredníctvom ktorých bude môcť Terapeut spravovať svoj Profil, využívať Služby Spoločnosti, určovať Termíny sedení a vykonávať Sedenia.
  2. Účet Terapeuta bude zabezpečený prihlasovacím menom a heslom. Terapeut je povinný zachovávať dôvernosť informácií potrebných na prístup k Účtu a zaväzuje sa, že neumožní tretím stranám používať Účet.
  3. Terapeut je povinný zverejniť o sebe na Profile minimálne tieto informácie:
    • Osobné údaje (meno, priezvisko, vzdelanie a kontaktný e-mail);
    • Svoju aktuálnu fotografiu, na ktorej je jasne viditeľná jeho tvár a podoba;
    • profesijné informácie (terapeutické vzdelanie, špecializácia, certifikáty, kurzy, diplomy, hodiny praxe a iné informácie preukazujúce ich odbornosť);
    • Ich odborné oblasti, v ktorých sú schopní poskytovať konzultačné služby.
  4. Terapeut si v Zmluve na základe dohody so Spoločnosťou alebo prostredníctvom nastavení Účtu vyberie typ(y) Konzultácií, ktoré Spoločnosť ponúka prostredníctvom Platformy a ktoré sú uvedené v Prílohe 1 Podmienok a ktoré bude ponúkať Klientom v rámci svojich Sedení.
  5. Výber príslušnej kategórie individuálnych Konzultácií podľa Prílohy č. 1 (Individuálna A, B alebo C) zodpovedá splneniu kritérií pre individuálne Konzultácie, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 3. Akákoľvek zmena kategórie individuálnych Konzultácií vždy podlieha súhlasu Spoločnosti na základe žiadosti Terapeuta o zmenu kategórie na jeho Profile, Spoločnosť však nie je oprávnená súhlas bez udania dôvodu odmietnuť v prípade, že Terapeut spĺňa kritériá stanovené pre danú kategóriu.
  6. Spoločnosť je oprávnená podľa vlastného uváženia dočasne alebo úplne zabrániť používaniu Účtu alebo skryť Profil, a teda pozastaviť alebo ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, ak Terapeut porušuje Zmluvu, Obchodné podmienky alebo všeobecne záväzné právne predpisy. Pozastavenie môže nadobudnúť účinnosť okamžite. Ak sa Spoločnosť rozhodne ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, urobí tak s 30-dňovým predstihom.  K pozastaveniu alebo ukončeniu Zmluvy môže dôjsť najmä v prípade, ak Terapeut poruší svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy (vrátane Podmienok) alebo poruší všeobecne záväzné právne predpisy v súvislosti s poskytovaním Konzultácií, a to v závislosti od závažnosti takéhoto porušenia. Spoločnosť je oprávnená kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia dočasne alebo trvalo zabrániť používaniu Účtu alebo skryť Profil, a teda pozastaviť alebo ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, a to v nasledujúcich prípadoch:
    • ak sa na Spoločnosť vzťahuje zákonná alebo regulačná povinnosť, ktorá si vyžaduje ukončenie poskytovania Služieb danému Terapeutovi spôsobom, ktorý jej neumožňuje dodržať 30-dňovú výpovednú lehotu;
    • ak Spoločnosť uplatní svoje právo na ukončenie Zmluvy z naliehavého dôvodu podľa platných právnych predpisov;
    • môže preukázať, že príslušný Terapeut opakovane porušil Zmluvu a/alebo Obchodné podmienky, čo má za následok ukončenie poskytovania Služieb ako celku.
  7. V prípade, že sa Spoločnosť rozhodne obmedziť alebo pozastaviť poskytovanie Služieb Terapeutovi podľa bodu 4.6 Podmienok, informuje o takomto rozhodnutí Terapeuta prostredníctvom e-mailu spolu s odôvodnením tohto rozhodnutia. Spoločnosť nemusí uvádzať dôvody svojho rozhodnutia, ak jej to ukladá zákonná alebo regulačná povinnosť alebo povinnosť uviesť konkrétne skutočnosti alebo okolnosti alebo rozhodnutie, alebo ak Spoločnosť môže preukázať, že príslušný Terapeut opakovane porušil Zmluvu a/alebo Obchodné podmienky, čo viedlo k ukončeniu poskytovania Služieb. Ak Terapeut s takýmto rozhodnutím nesúhlasí, môže proti rozhodnutiu Spoločnosti podať námietku prostredníctvom e-mailu do 15 dní od jeho doručenia. Po takomto namietaní Spoločnosť do 30 dní preskúma svoje rozhodnutie prostredníctvom komisie zloženej z najmenej troch osôb zo Spoločnosti, ktoré sa nepodieľali na pôvodnom rozhodnutí, a rozhodnutie komisie oznámi Terapeutovi e-mailom. Proti rozhodnutiu výboru nie je možné podať námietku.
  8. Terapeut berie na vedomie, že platforma alebo účet nemusia byť k dispozícii nepretržite, najmä v súvislosti s nevyhnutnou údržbou hardvéru a softvéru spoločnosti alebo nevyhnutnou údržbou hardvéru a softvéru tretích strán, ktoré poskytujú platformu alebo iné súvisiace služby pre spoločnosť, z dôvodu vyššej moci, zásahov tretích strán alebo výpadku napájania alebo pripojenia. Spoločnosť bude vopred informovať terapeuta o každom výpadku Platformy.
  9. Spoločnosť by chcela informovať terapeuta o moderovaní obsahu, ktorý terapeut zverejnil na platforme. Spoločnosť nikdy nebude meniť obsah zverejnený na Profile, avšak Spoločnosť môže skontrolovať obsah na Profile a iný obsah zverejnený na Platforme Terapeutom pred jeho zverejnením a po jeho zverejnení, aby sa uistila, že takýto obsah nie je v rozpore so Zmluvou, týmito Podmienkami a všeobecne záväznými právnymi predpismi, a zverejniť obsah až po vykonaní takejto kontroly alebo vymazať takýto obsah, ak je už zverejnený. Ak obsah zverejnený Terapeutom porušuje Zmluvu, tieto Podmienky, Etický kódex a/alebo všeobecne záväzné právne predpisy, Spoločnosť môže rozhodnúť o nezverejnení takéhoto obsahu alebo o jeho odstránení z Platformy, ak už bol zverejnený. Nebude sa používať algoritmické ani automatizované hodnotenie obsahu, všetky hodnotenia budú striktne spracovávať ľudia.
  10. Ak sa Spoločnosť rozhodne obsah podľa bodu 4.8 nezverejniť alebo vymazať, informuje o tomto rozhodnutí a jeho dôvodoch Terapeuta prostredníctvom e-mailu. Ak Terapeut s takýmto rozhodnutím nesúhlasí, môže proti rozhodnutiu Spoločnosti podať námietku prostredníctvom e-mailu do 15 dní od jeho doručenia. Po podaní takejto námietky Spoločnosť do 30 dní preskúma svoje rozhodnutie prostredníctvom komisie zloženej z najmenej troch osôb zo Spoločnosti, ktoré sa nepodieľali na pôvodnom rozhodnutí, a rozhodnutie komisie oznámi Terapeutovi e-mailom. Proti rozhodnutiu výboru nie je možné podať námietku.
  11. Ak Terapeut neposkytol Klientovi Konzultáciu prostredníctvom Platformy dlhšie ako jeden rok, Spoločnosť môže vymazať Profil Terapeuta.
  12. Spoločnosť by chcela informovať Terapeuta, že ho nijako neobmedzuje v tom, aby ponúkal a propagoval Konzultácie spotrebiteľom za rôznych podmienok prostredníctvom rôznych kanálov, s výnimkou povinnosti Terapeuta podľa ust. 11.2. písm. p) Obchodných podmienok.

5. Ako funguje hodnotenie a umiestnenie profilov?

  1. Predvolené nastavenie poradia profilov počas vyhľadávania alebo prehliadania na platforme je „odporúčané“ („predvolené poradie“). Spoločnosť ponúka aj iné spôsoby zoradenia Terapeutov a ich Profilov, napríklad podľa dĺžky praxe, počtu recenzií alebo podľa najnižšej či najvyššej Ceny. Ďalšie spôsoby môžu byť pridané.
  2. Pre umiestnenie v Predvolenom rebríčku sú rozhodujúce tieto kritériá: množstvo poskytnutých Sedení, počet termínov Sedení, ktoré sú aktuálne k dispozícii na rezerváciu, počet zrušených Sedení a množstvo a priemer hodnotení Klienta. Tieto kritériá majú rovnakú hodnotu a sú si navzájom rovné.
  3. Spoločnosť neposkytuje Klientom na Platforme podobné alebo rovnaké služby, preto nedochádza k rozdielnemu zaobchádzaniu.

6. Ako sa do profilu pridávajú dátumy sedení?

  1. Terapeut je povinný:
    • Zúčastniť sa webinára organizovaného Prevádzkovateľom pred pridaním termínov sedení a poskytnutím konzultácií Klientom; termíny takéhoto webinára bude Prevádzkovateľ pravidelne oznamovať prostredníctvom Platformy alebo e-mailom;
    • pridať si do svojho Profilu bezplatné Termíny sedení. Terapeut musí každý týždeň ponúknuť aspoň 6 Termínov sedení. Ak má Terapeut viac ako 5 pravidelných Klientov (t. j. Klientov, ktorí sa za posledných 6 týždňov aspoň 1-krát zúčastnili na Sedení s Terapeutom), Terapeut vypíše Termíny sedení tak, aby sa každý pravidelný Klient mohol pravidelne zúčastňovať na Sedeniach s Terapeutom podľa jeho potrieb, minimálne však raz za dva týždne; Klienti, ktorí sa za predchádzajúcich 6 týždňov aspoň raz nezúčastnili na Sedení, sa nepovažujú za pravidelných a Terapeut nie je povinný vypísať Termíny sedení vo vzťahu k nim.
    • Termíny sedení na nasledujúci kalendárny mesiac pridajte vždy najneskôr do 15. dňa predchádzajúceho mesiaca;
    • Na konci každého sedenia ponúknuť Klientovi priamu rezerváciu na nasledujúci Termín sedenia, pričom Klient musí mať na výber minimálne 2 termíny v priebehu nasledujúcich 14 dní. Túto povinnosť nemusí Terapeut splniť, ak na základe svojho odborného posúdenia usúdi, že takýto postup nie je pre Klienta v danom čase vhodný, alebo ak v súčasnosti neuskutočňuje rezerváciu Termínov sedení v súlade s bodom 5.3. týchto Obchodných podmienok.
  2. Keď sa počet stálych klientov zvýši a už nie je možné nájsť termíny sedení pre nových klientov, terapeut môže skryť svoj profil pred novými klientmi, ale stále je povinný ponúkať termíny sedení pre stálych klientov, aby mohol poskytovať následnú starostlivosť.
  3. Terapeut nie je povinný dodržiavať počet zverejnených Termínov sedení, ak najmenej 30 dní vopred oznámi Spoločnosti a svojim existujúcim Klientom, že nebude zverejňovať Termíny sedení po dobu najmenej 7 dní. V takom prípade je však Terapeut povinný zverejniť svoje Termíny sedení najmenej 14 dní po svojom návrate. Ak Terapeut pri vynaložení náležitej odbornej starostlivosti považuje za nevhodné, aby Klient čakal na návrat Terapeuta na ďalšiu Konzultáciu, Terapeut o tom Klienta informuje a poskytne mu kontaktné údaje na iného Terapeuta, ktorý ponúka svoje Konzultácie prostredníctvom Platformy. Ak sa Terapeut chystá pozastaviť Termíny sedení na obdobie kratšie ako 7 dní, nie je povinný o tom informovať Spoločnosť ani Klientov.
  4. Ak terapeut neposkytne žiadnu konzultáciu v priebehu dvoch mesiacov, je povinný sa pred pridaním nových termínov sedení do svojho profilu opäť zúčastniť onboardingového webinára.

7. Ako funguje samotné sedenie?

  1. Sedenie sa uskutočňujú na diaľku online prostredníctvom platformy a aplikácie Twilio, ku ktorej je prístup priamo z platformy.
  2. Sedenia sa uskutočňujú audiovizuálnou, textovou alebo zvukovou formou podľa preferencií Klienta.
  3. Ak sa Klient oneskorí a neprihlási sa na sedenie na začiatku Sedenia, Terapeut je povinný počkať 20 minút prihlásený v aplikácii Twilio a počkať na Klienta. Ak sa Klient neprihlási do 20 minút, Terapeut sa môže odhlásiť z aplikácie Twilio a Terapeut má nárok na odmenu za dané Sedenie. Terapeut nie je povinný predĺžiť čas Sedenia o čas, o ktorý sa Klient oneskorí na Sedenie.
  4. Na začiatku prvého sedenia s konkrétnym klientom je terapeut povinný skontrolovať, či klient nie je neplnoletý a či je plne spôsobilý na právne úkony. Ak nie, Terapeut zašle Klientovi formulár poskytnutý Prevádzkovateľom s cieľom získať súhlas zákonného zástupcu Klienta, že sa Klient môže zúčastniť na Sedení, a Terapeut ukončí Sedenie, kým takýto súhlas zákonného zástupcu Klienta nebude udelený.
  5. Dĺžka trvania Sedenia je uvedená v špecifikácii konkrétnej Konzultácie. Terapeut sa zaväzuje dodržiavať dĺžku trvania Sedenia a vyhradiť si vždy minimálne 10 minút navyše nad rámec trvania Sedenia.  Sedenie sa začína na začiatku Dňa a času Sedenia bez ohľadu na to, či sa Klient pripojí neskôr.
  6. Po tom, ako si Klient vyberie Dátum sedenia a zaplatí príslušnú cenu, je Klientovi aj Terapeutovi zaslaný potvrdzujúci e-mail o dátume sedenia. V okamihu odoslania tohto potvrdenia je medzi Terapeutom a Klientom uzatvorená Zmluva o poskytovaní konzultačných služieb a Dátum sedenia sa stáva záväzným pre obe strany.
  7. Terapeut môže zrušiť potvrdený Termín sedenia najneskôr 24 hodín pred dohodnutým Termínom sedenia s Klientom zrušením Termínu sedenia prostredníctvom Účtu. Spoločnosť zabezpečí, aby bola táto informácia postúpená Klientovi. Terapeut môže týmto spôsobom zrušiť (a preložiť) dohodnutý Termín sedenia maximálne raz za kalendárny mesiac pre jedného konkrétneho Klienta, ale najviac trikrát v priebehu kalendárneho mesiaca pre všetkých ostatných Klientov. Terapeut sa môže s Klientom dohodnúť aj na zmene termínu Sedenia, Klient však nie je povinný vyhovieť takejto zmene termínu. Prevádzkovateľ upozorňuje, že je potrebné s Klientom prerokovať zmenu termínu a snažiť sa takýmto situáciám predchádzať – Klient si už za Sedenie zaplatil a vyhradil si na ňu čas, preto si zaslúži, aby sa s ním zaobchádzalo s úctou a Klient by mohol aj zmenu termínu vynechať.
  8. Ak sa dohodnuté Sedenie v potvrdený Termín sedenia neuskutoční z dôvodu na strane Terapeuta, bez vážneho dôvodu, ktorý Terapeut oznámil Spoločnosti vopred alebo bez zbytočného odkladu, alebo ak Klient nesúhlasí s preložením Sedenia, Terapeut je povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške ceny za predmetnú Konzultáciu zaplatenej Klientom za každé takéto porušenie, pričom pokuta je splatná do 15 dní odo dňa výzvy Spoločnosti na jej zaplatenie.
  9. Ak sa rezervované sedenia neuskutočnia z dôvodu na strane Terapeuta, bez vážneho dôvodu preukázateľne vopred oznámeného Spoločnosti zo strany Terapeuta viac ako trikrát v jednom kalendárnom roku, Spoločnosť môže okrem účtovania príslušnej zmluvnej pokuty vymazať Profil Terapeuta vrátane súvisiaceho obsahu, ako sú recenzie atď., a odstúpiť od Zmluvy.

8. Ako sa platí poplatok a aké sú podmienky platby?

  1. Za každé absolvované sedenie má terapeut nárok na odmenu uvedenú v cenníku, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto podmienok. V prípade Agentúrneho dojednania má Terapeut nárok na vyplatenie Ceny Klienta po odpočítaní Ceny, pričom vzniknutý rozdiel zodpovedá výške Poplatku (bližšie informácie sú uvedené nižšie v tomto odseku). V prípade Subdodávateľských zmlúv má Terapeut nárok priamo na Poplatok. Terapeut berie na vedomie, že štruktúra Poplatku uvedená v Prílohe 2 sa vzťahuje na každého Klienta osobitne (t. j. Poplatok za 1. , 2. , 3. atď. Sedenia sa použije pre každého Klienta Terapeuta).  Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne a podľa vlastného uváženia meniť ceny, v takom prípade sa Poplatok zmení tak, aby bol zachovaný pomer medzi cenou a Poplatkom. O zmene ceny a Poplatku informuje Prevádzkovateľ Terapeuta jeden mesiac pred zmenou.
  2. Odlišne od vyššie uvedeného, v prípade, že Klient zaplatí sedenie s predplatenými sedeniami v rámci Predplatného plánu, má Klient nárok na poskytnutie sedení za rovnakú Klientsku cenu ako na začiatku aktuálneho Predplatného. Odmena Terapeuta za takéto predplatené absolvované sedenia počas trvania Predplatného Klienta bude tiež zodpovedať Odmene platnej na začiatku aktuálneho Predplatného bez ohľadu na aktuálny cenník v Prílohe 2 alebo skutočnosť, že Terapeut postúpil do vyššej kategórie jednotlivých Konzultácií (pozri čl. 4.5).   
  3. Terapeut nemá nárok na Poplatok za prvé Ukončené sedenie s konkrétnym Klientom, ak Klient nebol spokojný s kvalitou poskytnutých Konzultačných služieb, svoju nespokojnosť oznámil Spoločnosti a Spoločnosť jeho výhrady podľa svojho uváženia uznala. To však neplatí, ak sa nespokojnosť týkala Služieb poskytovaných Spoločnosťou, v takom prípade Spoločnosť uhradí Odmenu Terapeuta. Ak sa uskutočnia ďalšie Sedenia s konkrétnym Klientom, nárok Terapeuta na Poplatky podľa tohto odseku nezaniká.
  4. V prípade Dohody o sprostredkovaní má Spoločnosť nárok na Cenu za poskytnuté Služby a za sprostredkovanie Zmluvy o poskytovaní poradenských služieb. Výška Ceny predstavuje rozdiel medzi cenou Klienta za Konzultáciu a Poplatkom, ako je uvedené v cenníku, ktorý tvorí Prílohu č. 2 týchto Obchodných podmienok, a vypočíta sa podľa platného sadzobníka na základe počtu a druhu Uskutočnených Konzultácií. Spoločnosť má nárok na vyplatenie Ceny na konci Ukončeného sedenia.
  5. Spoločnosť zabezpečí vhodný spôsob platby na Platforme prostredníctvom platobnej brány, pričom Terapeut splnomocní Spoločnosť na prijímanie platieb od Klientov na základe Zmlúv o poskytovaní konzultačných služieb uzatvorených v režime Dohody o sprostredkovaní na bankový účet Spoločnosti.
  6. Spoločnosť zašle Terapeutovi prehľad Ukončených sedení a výšku Poplatku vždy do 10. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom sa Ukončené sedenia uskutočnili.
  7. Poplatok bude poukázaný na bankový účet Terapeuta vždy do 15. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, za ktorý je Poplatok splatný , pričom v prípade Dohody o sprostredkovaní Spoločnosť jednostranne započíta Cenu s Poplatkom, ktorý má byť zaplatený. Suma pripísaná na účet Terapeuta v prípade Agentúrneho dojednania bude teda predstavovať Poplatok znížený o Cenu, ktorú je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti.
  8. Pri určovaní a výpočte Ceny sú rozhodujúce údaje zaznamenané v záznamoch Platformy.
  9. Uzatvorením Zmluvy Terapeut splnomocňuje Spoločnosť na vystavovanie daňových dokladov (vrátane opravných a zálohových faktúr) alebo obchodných faktúr za Sedenie v mene a na účet Terapeuta s tým, že Spoločnosť poskytne Terapeutovi kópiu týchto faktúr. Terapeut poskytne Spoločnosti všetky informácie potrebné na riadne vystavenie daňových dokladov a overenie ich správnosti v súlade s platnými zákonmi a predpismi. Spoločnosť nemôže niesť zodpovednosť za povinnosti Terapeuta voči príslušným daňovým úradom, najmä v súvislosti s daňou z pridanej hodnoty.
  10. Ak je Spoločnosť v omeškaní s úhradou akejkoľvek dlžnej sumy voči Terapeutovi, Terapeut má nárok na úrok z omeškania v zákonnej výške.

9. Aké sú podmienky zmluvy o poradenských službách?

  1. Podmienky Zmluvy o poskytovaní poradenských služieb sa riadia Podmienkami zverejnenými na https://hedepy.sk/obchodne-podmienky-pre-terapeutov/2024, ktoré Terapeut nie je oprávnený individuálne meniť alebo upravovať pre konkrétnych klientov.
  2. Reklamácie a prípadné odstúpenie od Zmluvy o poskytovaní poradenských služieb zo strany Klienta rieši primárne Spoločnosť, na ktorú sa Klient obráti za účelom vyriešenia danej záležitosti. Spoločnosť takéto reklamácie Klienta posudzuje podľa vlastného uváženia a s ohľadom na dlhodobú spoluprácu s Terapeutom a jej kvalitu.

10. Ako dlho zmluva trvá a ako ju možno ukončiť?

  1. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú.
  2. Zmluvné strany sa dohodli na trojmesačnej lehote počas prvých troch mesiacov trvania Zmluvy (ďalej len „skúšobná lehota„). Počas Skúšobnej doby Prevádzkovateľ zasiela Klientom po každom Sedení s Terapeutom formulár spätnej väzby a Prevádzkovateľ vyhodnocuje výsledky, či Terapeut spĺňa kritériá Prevádzkovateľa (opísané tu). Ak Terapeut nespĺňa požadované kritériá, Prevádzkovateľ o tom informuje Terapeuta a Prevádzkovateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu počas Skúšobnej doby písomnou výpoveďou adresovanou Terapeutovi na adresu uvedenú v Zmluve (vrátane elektronickej formy) bez výpovednej lehoty; Zmluva zaniká doručením výpovede.
  3. Každá zo zmluvných strán môže zmluvu vypovedať písomným oznámením adresovaným druhej zmluvnej strane na adresu uvedenú v zmluve (vrátane elektronickej formy). Výpovedná lehota je 14 dní a začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
  4. V prípade výpovede Spoločnosť okamžite, najneskôr do konca výpovednej lehoty, skryje Profil terapeuta pred novými Klientmi. Terapeut je povinný poskytovať pravidelným Klientom následnú starostlivosť prostredníctvom Platformy maximálne po dobu 2 mesiacov, ak o to Klient požiada. Ak Terapeut poskytuje Konzultácie mnohým priebežným Klientom, Zmluvné strany sa môžu dohodnúť, že Účet Terapeuta bude na Platforme aktívny dlhšie obdobie, avšak v takom prípade Terapeut nesmie počas tohto obdobia prijímať nových Klientov. Tieto Podmienky sa primerane vzťahujú aj na tieto nadväzujúce Sedenia. Po uplynutí 2-mesačného obdobia už Terapeut nie je povinný poskytovať Klientom prostredníctvom Platformy žiadnu následnú starostlivosť, ale zaväzuje sa ukončiť starostlivosť s ohľadom na záujmy a stav Klienta a v prípade potreby odporučiť ďalší postup.
  5. V prípade porušenia zmluvných podmienok a zmluvy sú zmluvné strany oprávnené podať písomnú výpoveď s päťdňovou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúcim po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Uplynutie výpovednej lehoty nemá vplyv na právo Spoločnosti zablokovať Účet alebo skryť Profil terapeuta.  
  6. Spoločnosť môže odstúpiť od Zmluvy, zrušiť Účet, a teda ukončiť poskytovanie Služieb Terapeutovi, ak Terapeut poruší svoju povinnosť stanovenú v Zmluve alebo v Obchodných podmienkach. Okrem toho môže Spoločnosť odstúpiť od Zmluvy, ak Klient opakovane nahlási Terapeuta alebo jeho Profil pre porušenie Podmienok alebo ak sa Klient opakovane a odôvodnene sťažuje na Terapeuta. Zmluvné strany nemôžu odstúpiť od Zmluvy v súvislosti so službami alebo platbami, ktoré si už navzájom poskytli.
  7. Terapeut môže odstúpiť od Zmluvy, ak je Spoločnosť v omeškaní s úhradou akejkoľvek dlžnej sumy voči Terapeutovi viac ako 60 dní.
  8. Ak Terapeut poruší Zmluvu, Spoločnosť môže jednostranne započítať všetky pohľadávky voči Terapeutovi a odpočítať výšku týchto pohľadávok z prostriedkov spravovaných pre Terapeuta na základe Zmluvy.

11. Aké ďalšie práva a povinnosti má terapeut? A čo sa stane, ak poruší svoje povinnosti?

11.1 Terapeut má právo odmietnuť klienta, ak sa domnieva, že nie je schopný klientovi najlepšie pomôcť. V takom prípade Terapeut informuje Spoločnosť a Klienta a ponúkne Klientovi adekvátne riešenie vo forme odporúčania na iného Terapeuta, ktorý poskytuje svoje služby na Platforme, alebo na inú vhodnú organizáciu.

11.2 Terapeut sa ďalej zaväzuje:

a) Poskytovať sedenia a ich konzultačné služby výlučne osobne, na primeranej odbornej a profesionálnej úrovni a v súlade so všetkými platnými zákonmi, predpismi a morálnymi a etickými normami;

b) zúčastniť sa aspoň jedného webinára organizovaného Prevádzkovateľom ročne (termíny takýchto webinárov bude Prevádzkovateľ pravidelne oznamovať) a zúčastniť sa jedného supervízneho stretnutia s Prevádzkovateľom (Prevádzkovateľ bude Terapeuta informovať v dostatočnom predstihu; takéto stretnutie sa môže konať pravidelne každý štvrťrok v roku alebo v prípade potreby aj častejšie);

c) zabezpečiť si na vlastné náklady všetko technické vybavenie potrebné na riadny a nerušený priebeh Seancií vrátane prístupu na internet;

d) dodržiavať všetky právne predpisy, ktoré sa vzťahujú na poskytovanie Konzultácií a prevádzku ich podniku;

e) včas platiť dane a dodržiavať všetky povinnosti vyplývajúce z daňových, účtovných a iných právnych predpisov, najmä podávať včas a správne daňové priznania; Prevádzkovateľ informuje Terapeuta, že Terapeutovi môže vzniknúť povinnosť odviesť DPH v procese prenesenia daňovej povinnosti podľa platných právnych predpisov;

f) získať VAT a zaslať ho Prevádzkovateľovi a informovať Prevádzkovateľa o štatúte Terapeuta v oblasti DPH (platca/neplatca) a v prípade zmien bezodkladne informovať Prevádzkovateľa;

g) splniť oznamovaciu povinnosť v prípade, že má terapeut podozrenie, že bol spáchaný trestný čin alebo že môže byť spáchaný, ak sa na takýto trestný čin vzťahuje oznamovacia povinnosť podľa trestného zákona;

h) v prípade, že Klientovi hrozí nebezpečenstvo, vykonať adekvátne kroky a opatrenia na odvrátenie tohto nebezpečenstva a informovať príslušné orgány alebo kontaktnú osobu Klienta v prípade núdze, a to všetko v súlade s právnymi predpismi;

i) udržiavať svoje údaje (najmä fakturačné údaje) aktuálne a presné a v prípade zmeny svojich údajov bez zbytočného odkladu informovať Spoločnosť o týchto zmenách alebo aktualizovať zmenené údaje vo svojom Účte. Ak Terapeut túto povinnosť nesplní, zodpovedá za škodu, ktorá Spoločnosti vznikne;

j) pri používaní Platformy a poskytovaní Konzultačných služieb v súlade s týmito Podmienkami, Kódexom správania a ďalšími právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na poskytovanie Konzultácií;

k) Zverejňovať len úplné a pravdivé informácie o sebe a o Konzultácii, vrátane termínov zasadnutí;

l) Počas plnenia Zmluvy alebo pri akomkoľvek inom konaní, komunikácii alebo vyjadreniach v osobnom živote Terapeuta, ak je možné spojiť Terapeuta s Platformou alebo Prevádzkovateľom, správať sa tak, aby nespôsobili Spoločnosti ujmu a postupovať podľa svojich najlepších schopností a v súlade s dobrými mravmi;

m) nenahrávať na video ani inak nezaznamenávať priebeh Sedení a ich obsah, s výnimkou terapeutických poznámok urobených spôsobom, ktorý zabezpečí ich súkromie, pokiaľ sa Strany nedohodnú inak, a zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách týkajúcich sa Klientov alebo Sedení.

n) Chrániť práva duševného vlastníctva patriace Spoločnosti, ako aj práva tretích strán, ktoré môžu byť dotknuté plnením Zmluvy;

o) žiadnym spôsobom nenabádal Klienta, aby uzavrel Zmluvu o poskytovaní konzultačných služieb alebo podobnú zmluvu o poskytovaní konzultačných služieb priamo s Terapeutom.

p) neponúkať svoje online služby na iných konkurenčných platformách výhodnejšie (t. j. za nižšiu cenu alebo za iných výhodnejších podmienok) ako Konzultačné služby na Platforme. Povolená tolerancia je rozdiel 100 Kč v cene daného typu Sedení, vrátane prvého Sedenia.

11.3 Ak Terapeut poruší svoje povinnosti vyplývajúce z týchto Podmienok, pravidiel stanovených v Etickom kódexe alebo platných zákonov a predpisov, a to nielen voči Spoločnosti, ale aj voči Klientom, či už úmyselne alebo neúmyselne, Terapeut zodpovedá Spoločnosti za škodu v plnej výške a je povinný uhradiť Spoločnosti všetky náklady, ktoré Spoločnosti vznikli v súvislosti s odstránením porušenia vyplývajúceho z porušujúceho konania Terapeuta.

11.4 Spoločnosť môže vhodným spôsobom kontrolovať dodržiavanie platných právnych predpisov (vrátane právnych predpisov o ochrane osobných údajov, najmä požiadaviek Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov) a plnenie Zmluvy, vrátane poskytovania Konzultácií, okrem iného aj získavaním spätnej väzby od Klientov. Terapeut sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť a pomoc pri kontrole podľa predchádzajúcej vety.

11.5 V prípade porušenia povinnosti:

Podľa čl. 11.2 písm. a), k), l), p) je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške 2 000 Kč za každý takýto prípad porušenia;

Podľa čl. 11.2 písm. o) je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške 10 000 Kč za každý takýto prípad porušenia.

Podľa čl. 11.2 písm. m) a čl. 12.1 je Terapeut povinný zaplatiť Spoločnosti zmluvnú pokutu vo výške 50 000 Kč za každý takýto prípad porušenia.

Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Terapeutovi na jej zaplatenie. Úhrada zmluvnej pokuty nevylučuje nárok Spoločnosti na náhradu škody v plnej výške.

12. Čo sa stane, ak niečo na platforme nefunguje?

  1. Ak Terapeut potrebuje kontaktovať spoločnosť kvôli servisnej podpore, napr. nahlásiť chybu, položiť otázku alebo zadať požiadavku, môže kontaktovať spoločnosť na adrese podpora@hedepy.sk.

13. Ako chránime dôverné informácie a osobné údaje klientov?

Dôverné informácie

  • Zmluva a s ňou súvisiace informácie a dokumenty vrátane podrobností o klientoch, konzultáciách a sedeniach, ako aj akékoľvek informácie, materiály alebo dokumenty, ktoré Prevádzkovateľ zdieľa s Terapeutom počas webinárov, kurzov alebo ktoré sú zdieľané akýmkoľvek spôsobom, sú dôverné bez toho, aby museli byť ako dôverné výslovne označené, a Zmluvné strany nesmú bez súhlasu druhej Zmluvnej strany tieto informácie v akejkoľvek forme sprístupniť tretím stranám, s výnimkou prípadov, keď sprístupnenie takýchto informácií vyžaduje zákon alebo príslušné orgány podľa platných právnych predpisov, alebo keď sú takéto informácie už verejne dostupné.
  • Uvedenou povinnosťou nie je dotknuté právo zmluvných strán poskytnúť informácie týkajúce sa zmluvy a akékoľvek iné informácie a dokumenty s ňou súvisiace svojim odborným poradcom, zamestnancom alebo iným zmluvným partnerom za predpokladu, že tieto osoby na seba prevezmú povinnosť mlčanlivosti minimálne v rovnakom rozsahu, ako vyplýva z týchto zmluvných podmienok. Okrem toho sa za porušenie povinnosti mlčanlivosti nepovažuje, ak je poskytnutie informácií podmienené súhlasom druhej zmluvnej strany, alebo ak poskytnutie informácií vyplýva z Obchodných podmienok, alebo ak má Terapeut oznamovaciu povinnosť podľa platných právnych predpisov (najmä podľa Trestného poriadku).
  • Povinnosť zachovávať dôvernosť uvedených informácií trvá aj po ukončení zmluvy.

Osobné údaje klientov

  1. Terapeut je povinný spracúvať osobné údaje Klientov v súlade s platnými právnymi predpismi, pričom zmluvné strany pre vylúčenie pochybností potvrdzujú, že sú samostatnými prevádzkovateľmi údajov a že medzi nimi neexistuje vzťah spracovania údajov.
  2. Terapeut sa ďalej zaväzuje informovať Klientov o tom, aké osobné údaje spracúva, a plniť si voči Klientom informačnú povinnosť podľa predpisov upravujúcich ochranu osobných údajov.
  3. Žiadosti Klientov ako dotknutých osôb v oblasti ochrany osobných údajov bude vybavovať Spoločnosť, pričom Terapeut sa zaväzuje (i) informovať Spoločnosť o prijatí žiadosti Klienta do 72 hodín od jej doručenia; (ii) poskytnúť Spoločnosti všetku súčinnosť s cieľom pripraviť včasnú a komplexnú odpoveď Klientovi; (iii) poskytnúť akúkoľvek a všetku súčinnosť s prípadným uplatnením práva na prenos údajov, pričom zabezpečí ochranu prenášaných údajov a zabezpečí, aby počas uplatňovania práva nedošlo k ich sprístupneniu tretím osobám vrátane Spoločnosti.
  4. Terapeut sa zaväzuje informovať Spoločnosť o (i) akomkoľvek úniku osobných údajov Klientov; (ii) sťažnosti Klienta ako dotknutej osoby doručenej prostredníctvom Úradu na ochranu osobných údajov a/alebo iného dozorného orgánu, ktorá môže mať vplyv na profesionalitu a/alebo odbornosť spracovania osobných údajov; (iii) akomkoľvek oznámení Úradu na ochranu osobných údajov o začatí kontroly a/alebo overenia správnosti nakladania s osobnými údajmi, a to všetko do 48 hodín od zistenia.

14. Čo duševné vlastníctvo spoločnosti a terapeuta?

  1. Spoločnosť je výlučným a neobmedzeným vykonávateľom všetkých majetkových a v maximálnom zákonom povolenom rozsahu aj osobnostných práv k Platforme ako autorskému dielu v zmysle zákona č. 121/2000 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len „Autorský zákon“).
  2. Uzatvorením Zmluvy Spoločnosť udeľuje Terapeutovi obmedzené právo používať Platformu v rozsahu funkcií sprístupnených Terapeutovi v rámci Účtu (ďalej len „Licencia„). Licencia podľa tejto Zmluvy je nevýhradná. Licencia sa udeľuje na dobu platnosti Zmluvy. Licencia nie je územne obmedzená. Na základe Licencie nie je Terapeut oprávnený poskytnúť akúkoľvek časť práv tvoriacich Licenciu (udeliť sublicenciu) tretej osobe alebo postúpiť Licenciu tretej osobe bez súhlasu Spoločnosti. Licenčný poplatok za udelenie Licencie je súčasťou Odmeny.
  3. Všetky práva Spoločnosti (vlastnícke aj osobné, ak to povoľuje zákon) v rámci Platformy zostávajú v rukách Spoločnosti.
  4. Terapeut týmto udeľuje Spoločnosti nevýhradnú licenciu na neobmedzené používanie diel, t. j. najmä názvov, log, sloganov, grafiky a fotografií, ktoré sú súčasťou obsahu zverejneného Terapeutom na Platforme. Toto oprávnenie sa udeľuje bez územného a časového obmedzenia a bezodplatne.
  5. Zmluvné strany môžu na svojich webových stránkach uvádzať druhú zmluvnú stranu ako odkaz. Ak si na tento účel navzájom odovzdajú logá alebo iné diela, sú oprávnené použiť ich na účely pripojenia k odkazu podľa pokynov tejto zmluvnej strany alebo podľa ich obvyklého použitia na splnenie účelu odkazu. Terapeut nie je oprávnený preberať alebo zverejňovať referencie získané od Klientov bez súhlasu Spoločnosti.
  6. Spoločnosť môže pri propagácii svojich Služieb a Platformy používať informácie o Konzultačných službách a Terapeutovi, vrátane mena Terapeuta a jeho špecializácie, a to offline aj online, vrátane e-mailového marketingu a/alebo PPC reklamy a podobných typov online propagácie. Spôsob propagácie Služieb, Platformy a Terapeuta v rámci Platformy a na iných webových stránkach je na rozhodnutí Spoločnosti.
  7. Spoločnosť informuje Terapeuta, že údaje a obsah zverejnené na Platforme počas trvania Zmluvy Spoločnosť po ukončení Zmluvy neuchováva.

15. Kto nesie akú zodpovednosť?

  1. Spoločnosť nenesie žiadnu zodpovednosť za riadne poskytnutie zasadnutí a konzultačných služieb Klientovi. Terapeut nesie plnú zodpovednosť za akúkoľvek škodu spôsobenú akýmikoľvek radami alebo informáciami poskytnutými počas Sedení a Konzultačných služieb alebo v dôsledku ich poskytnutia.
  2. Spoločnosť nezodpovedá za žiadnu škodu spôsobenú zneužitím Platformy, Účtu alebo Profilu Terapeuta z akéhokoľvek dôvodu (okrem iného vrátane vyššej moci, konania tretej strany alebo Terapeuta, výpadku napájania alebo pripojenia). Spoločnosť nemôže byť zodpovedná za žiadne škody (vrátane ušlého zisku) vyplývajúce z používania Platformy, Účtu alebo Profilu Terapeuta ani z obmedzenia alebo prerušenia ich dostupnosti, ani za prerušenie poskytovania Služieb, ak je spôsobené tretími stranami alebo vyššou mocou (napr, kybernetický útok, dlhodobý výpadok elektrickej energie alebo telekomunikačných služieb, nesprávne poskytovanie služieb zo strany servisných spoločností) alebo zo strany Terapeuta (napríklad nesprávne zaobchádzanie s Platformou, Kontom alebo Profilom Terapeuta, neposkytnutie internetového pripojenia, porucha zariadenia, porucha hardvéru, funkcií a technológií tretích strán atď. ) alebo z dôvodu ukončenia prevádzky Platformy, Účtu alebo Profilu terapeuta. V týchto prípadoch sa Terapeut vzdáva práva na náhradu škody.
  3. Na druhej strane Spoločnosť zodpovedá Terapeutovi za škodu spôsobenú hrubým alebo úmyselným porušením Zmluvy, avšak len do výšky už prijatého Poplatku za poskytnuté Služby. Ušlý zisk sa v žiadnom prípade nenahrádza.  
  4. Terapeut zodpovedá za poskytnutie Sedenia a v prípade, že nie je schopný poskytnúť Klientovi Konzultáciu riadne a v dohodnutom termíne Sedenia, nesie zodpovednosť za následky. Prevádzkovateľ odporúča Terapeutovi, aby si zabezpečil poistenie zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za škodu.

16. Mechanizmy oznamovania a konania

  1. Ak sa terapeut domnieva, že niektorý obsah uverejnený na platforme je nezákonný, môže to oznámiť prostredníctvom e-mailu. Je možné použiť formulár, ktorý je pripojený k Podmienkam ako príloha 4. Po prijatí takéhoto hlásenia Spoločnosť potvrdí prijatie hlásenia Terapeutovi prostredníctvom e-mailu. Spoločnosť tiež bez zbytočného odkladu oznámi Terapeutovi svoje rozhodnutie v súvislosti s informáciami, ktorých sa oznámenie týka, a poskytne mu informácie o možnostiach podania námietky proti takémuto rozhodnutiu.
  2. Ak Terapeut vynechá alebo neuvedie niektoré informácie podľa požiadaviek formulára (príloha 4), berie na vedomie, že jeho oznámenie nemusí byť spracované z dôvodu nedostatku potrebných informácií na strane Spoločnosti.
  3. Spoločnosť spracuje všetky oznámenia, ktoré obsahujú potrebné informácie, včas, starostlivo, nestranne a objektívne. Spoločnosť na takéto spracovanie nepoužíva žiadne automatizované a rozhodovacie prostriedky.

17. Záverečné ustanovenia

  1. Terapeut berie na vedomie, že Spoločnosť spracúva jeho osobné údaje na účely poskytovania Služieb v súlade s právnymi predpismi o spracúvaní a ochrane osobných údajov, najmä, nie však výlučne, s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (GDPR), zákonom č. 110/2019 Z. z., o spracúvaní osobných údajov, v znení neskorších predpisov, a akýkoľvek súdny alebo správny výklad právnych predpisov týkajúcich sa spracúvania a ochrany osobných údajov, akékoľvek usmernenia, kódexy správania alebo schválené certifikačné mechanizmy vydané Úradom na ochranu osobných údajov. Podrobnosti týkajúce sa spracúvania osobných údajov Terapeutov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov zverejnených na Platforme.
  2. Ak Terapeut potrebuje prístup k údajom, ktoré poskytol Spoločnosti on alebo Klienti, môže požiadať Spoločnosť, aby mu tieto informácie poskytla. Ak Spoločnosti nebránia žiadne právne alebo zmluvné prekážky, sprístupní tieto informácie Terapeutovi.
  3. Spoločnosť môže jednostranne zmeniť tieto Podmienky, a to tak, že Terapeuta o zmenách informuje e-mailom najmenej 15 dní vopred. Ak Terapeut so zmenou nesúhlasí, oznámi to Spoločnosti e-mailom a má právo ukončiť Zmluvu ku dňu zmeny Podmienok. Ak Terapeut nevyjadrí svoj nesúhlas, má sa za to, že so zmenou Podmienok súhlasí.
  4. Akékoľvek spory týkajúce sa Služieb alebo Zmluvy sa riešia výlučne podľa českého práva a rozhodujú ich miestne a vecne príslušné súdy v Českej republike podľa sídla Spoločnosti.
  5. Ak bude niektoré ustanovenie Podmienok vyhlásené za neplatné alebo neúčinné, ostatné ustanovenia Zmluvy a Podmienok zostávajú platné a účinné, ak ich možno oddeliť. Neplatné alebo neúčinné ustanovenie Obchodných podmienok sa nahradí ustanovením, ktorého význam je čo najbližší neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu.
  6. Spoločnosť môže postúpiť práva a povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na tretiu osobu, s čím Terapeut súhlasí.
  7. Výmena e-mailových alebo iných elektronických správ sa považuje za písomnú formu, pokiaľ nie je v týchto Podmienkach alebo v Zmluve dohodnuté inak.
  8. Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany výslovne potvrdzujú, že sú podnikateľmi, ktorí Zmluvu uzatvárajú v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
  9. Zmluvné strany týmto na seba preberajú nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
  10. Zmluvné strany vylučujú aplikáciu ustanovenia § 557 Občianskeho zákonníka, čo znamená, že význam slova alebo pojmu sa nesmie použiť v neprospech toho, kto ho použil ako prvý.

Praha, 17.2.2024

Príloha 1 k podmienkam

TYPY KONZULTÁCIÍ

Individuálna A (50 minút)

Individuálna B (50 minút)

Individuálna C (50 minút)

Individuálna ENG (50 minút)

Párová (90 minút)

Párová ENG (90 minút)

Príloha č. 2 k Podmienkam

CENNÍK KONZULTÁCIÍ

Individuálna A (50 min) 
Cena pre klienta39,00 EUR
Odmena za 1. sedenie19,50 EUR
Odmena za 2. a ďalšie sedenia25,35 EUR
Individuálna B (50 min) 
Cena pre klienta29,00 EUR
Odmena za 1. sedenie14,50 EUR
Odmena za 2. a ďalšie sedenia18,56 EUR
Individuálna C (50 min) 
Cena pre klienta49,00 EUR
Odmena za 1. sedenie24,50 EUR
Odmena za 2. a ďalšie sedenia31,85 EUR
Párová (90 min) 
Cena pre pár54,00 EUR
Odmena za 1. sedenie24,84 EUR
Odmena za 2. a ďalšie sedenia35,10 EUR
Teen terapia (50 min) 
Cena pre klientaAd) Individuální A/ B/ C/
Odmena za sedenieAd) Individuální A/ B/ C/
Okamžitá terapia (50 min) 
Cena pre klienta54,00 EUR
Odmena za sedenie27,00 EUR
Psychológ (50 min) 
Cena pre klienta54,00 EUR
Odmena za sedenie38,00 EUR

Príloha č. 3 k podmienkam

POŽIADAVKY NA TERAPEUTOV

Kritériá pre Terapeutov poskytujúcich Konzultačné služby

  • Terapeuti s ukončeným akreditovaným výcvikom, ktorí spĺňaju kritériá profesijných organizácií (SPS, SIVP, ČAP, ČPtS, EAP), alebo
  • Terapeuti v akreditovanom výcviku, ktorí sú supervidovaní odborným supervízorom svojho výcviku alebo supervízorom, ktorý s Terapeutmi absolvoval aspoň 5 sedení, alebo 
  • Terapeuti, ktorí sú členmi profesijných organizácií (SPS, SIVP, EAP, ČAP, ČPtS), alebo
  • Psychológovia, ktorí úspešne ukončili vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa s titulom magister psychológie.

Kritériá pre terapeutov poskytujúcich konzultačné služby v anglickom jazyku

  • Okrem vyššie uvedených kritérií pre terapeuta v Hedepy musíte absolvovať vstupný pohovor s terapeutom, pre ktorého je angličtina rodným jazykom a ktorý posúdi jazykové znalosti terapeuta na sedenia v angličtine.

Kritériá pre terapeutov poskytujúcich služby párovej a rodinnej terapie

  • Absolvovaný terapeutický výcvik alebo osvedčenie vedúceho výcviku o absolvovaní časti výcviku zameranej na párovú terapiu a tiež 
  • Potvrdenie o troch rokoch praxe v práci s pármi alebo rodinami 
  • alebo členstvo v profesijnej organizácii (AMRP) 
  • alebo absolvovať vstupný pohovor so supervíznym terapeutom na overenie spôsobilosti.

POŽIADAVKY NA PSYCHOLÓGOV

Kritériá pre Hedepy Psychológov poskytujúcich Konzultačné služby

  • Terapeuti s ukončeným dlhodobým akreditovaným výcvikom, ktorí spĺňaju kritériá profesijných organizácií (SPSSIVPČAPČPtSEAP)
  • Terapeuti, ktorí sú supervidovaní odborným supervízorom svojho výcviku alebo supervízorom, ktorý s Terapeutmi absolvoval aspoň 5 sedení, alebo
  • Terapeuti, ktorí sú členmi profesijných organizácií (SPS, SIVP, EAP, ČAP, ČPtS), alebo
  • Psychológovia, ktorí úspešne ukončili vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa s titulom magister psychológie.
  • Psychológovia, ktorí úspešne ukončili doplnkové vzdelanie v klinickej psychológií a sú evideovaní ako klinickí psychológovia

Príloha 4 k podmienkam

FORMULÁR OZNÁMENIA A ŽALOBY

Zasiela (meno a priezvisko):

Kontaktné údaje (e-mail):

Vysvetlenie, prečo považujete obsah za nezákonný:

Jasná identifikácia a opis obsahu, ktorý považujete za nezákonný (URL adresa a v prípade potreby ďalšie informácie umožňujúce identifikáciu nezákonného obsahu):

Odoslaním tohto hlásenia potvrdzujete svoje bona fide (skutočné) presvedčenie, že informácie a tvrdenia v ňom obsiahnuté sú presné a úplné.


© Hedepy s.r.o.
Pokiaľ ste v stave ohrozenia seba alebo iných osôb, prosíme, bezodkladne kontaktujte Krízovú linku pomoci (telefonicky: 0800 500 333). Naši terapeuti alebo Hedepy s.r.o. nenesie zodpovednosť za váš zdravotný stav.
VisaMastercardGoogle PayApple PayPayPal