Podmienky spolupráce sú totožné s podmienkami spolupráce so psychológmi
Platné k 11. 12. 2025
Platné od 11. 12. 2025
Sme Spoločnosť Hedepy SK s. r. o., zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, odd. Sro, vl. č. 46941/Rso, so sídlom Centrum 26/31, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, IČO: 56 173 130, e-mail: podpora@hedepy.sk, tel. č.+420 228 811 555 a Spoločnosť Hedepy s.r.o., zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, pod sp. zn. C 332559 so sídlom V Tišině 474/3, Bubeneč, 160 00 Praha, Česká republika, IČO: 092 06 281, e-mail: podpora@hedepy.cz, tel. č. +420 228 811 555, ktoré spoločne prevádzkujú platformu na webovej adrese www.hedepy.sk a mobilnú aplikáciu Hedepy umožňujúce ich užívateľom dohodnúť si a uskutočniť online psychoterapiu a iné Konzultácie.
Toto sú naše obchodné podmienky a odporúčame vám, aby ste si ich prečítali celé. Ak sa vám však z nejakého dôvodu nechce, radi by sme vás upozornili na niektoré práva a povinnosti v Podmienkach, na ktoré je podľa nášho názoru potrebné upozorniť alebo ktoré by pre vás mohli byť prekvapujúce.
Na uľahčenie orientácie v týchto Podmienkach nižšie uvádzame prehľad pojmov, ktoré sa v dokumente používajú. Tieto definície sa uplatňujú v celom texte Podmienok vždy s významom uvedeným v tejto časti.
Platforma obsahuje:
Vybrať si môžete Odborníkov ČR nebo Odborníkov SK. Pokiaľ si vyberiete Odborníka SK, uzatvorenie zmluvy s ním vám sprostredkuje Hedepy SK. Pokiaľ si vyberiete Odborníka ČR, uzatvorenie zmluvy s ním vám sprostredkuje Hedepy ČR. Podľa lokality Odborníka uvedenej v jeho Profile Odborníka a počas procesu rezervácie Konzultácie môžete zistiť, odkiaľ váš Odborník pochádza.
Preverujeme základné predpoklady Odborníkov pred ich zaradením na Platformu (najmä odbornú spôsobilosť a prax podľa typu poskytovanej služby). Za obsah, kvalitu a výsledok Konzultácie však vždy zodpovedá priamo zvolený Odborník.
Tieto Podmienky sa vzťahujú na Zmluvu, ktorú ako Prevádzkovateľ Platformy uzatvárame s akýmkoľvek Klientom. Tieto Podmienky upravujú naše vzájomné práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti alebo na základe Zmluvy. Tieto Podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluvu si môžeme dohodnúť aj za iných podmienok, ako upravujú tieto Podmienky, pričom v takom prípade majú prednosť ustanovenia uvedené v Zmluve.
Uzatvorením Konzultácie vzniká priama zmluva medzi Klientom a zvoleným Odborníkom (Zmluva s Odborníkom). My v tomto procese vystupujeme výlučne ako sprostredkovateľ.
V prípade, že máte záujem používať Platformu a objednať sa na Konzultáciu, je potrebné odsúhlasiť tieto Podmienky, oboznámiť sa so Zásadami ochrany osobných údajov a uzavrieť s nami Zmluvu.
Zmluva a Podmienky sa riadia slovenským právom, najmä
zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov
a s inými relevantnými právnymi predpismi.
Tieto Podmienky sú vypracované v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzatvoriť v slovenskom jazyku.
Ak vzťah založený Zmluvou (vrátane Podmienok) obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, tak je dohodnuté, že takýto vzťah sa riadi slovenským právnym poriadkom. Toto ustanovenie však nemá vplyv na aplikovateľné spotrebiteľské práva.
Znenie Podmienok môžeme kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť. Nové znenie Podmienok je účinné 15. dňom od jeho zverejnenia na Platforme. O takejto zmene vás budeme informovať prostredníctvom informačného e-mailu, Platformy alebo pri prihlásení sa do Účtu Klienta. Ak s novým znením Podmienok nesúhlasíte, môžete Zmluvu okamžite vypovedať zaslaním oznámenia na náš e-mail. Tým nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok. Zmluva bude v takom prípade ukončená ku dňu predchádzajúcemu dňu účinnosti oznamovanej zmeny. Pokiaľ nevyužijete svoje právo Zmluvu vypovedať a v lehote do 15 dní odo dňa zverejnenia nového znenia Podmienok nám neoznámite, že so zmenou nesúhlasíte, nové znenie Podmienok bude považované za odsúhlasené.
Ak nás potrebujete kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom týchto kontaktných údajov:
Hedepy SK s.r.o.
Centrum 26/31, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika
e-mail: podpora@hedepy.sk
tel. č.+420 228 811 555
Hedepy s.r.o.
V Tišině 474/3, 160 00 Praha 6, Česká republika
e-mail: podpora@hedepy.cz
tel.: +420 228 811 555
Čo najskôr sa s vami spojíme.
Keďže sme podľa predpisov EÚ poskytovateľom „sprostredkovateľských služieb“ a prevádzkujeme „online platformu“, musíme dodržiavať povinnosti podľa DSA. Tieto Podmienky uvádzajú dôležité informácie o našich a vašich právach a povinnostiach podľa DSA ohľadom potenciálneho nezákonného obsahu na Platforme.
Kontaktný e-mail podpora@hedepy.sk je zároveň jednotným kontaktným miestom, na ktorom nás môžete vy aj štátne a iné orgány kontaktovať vo veciach súvisiacich s DSA; na tomto kanále je možné s nami komunikovať v slovenskom a anglickom jazyku.
Platforma je určená pre širokú verejnosť s cieľom zvýšiť povedomie o téme psychoterapie a duševného zdravia. Obsah dostupný na Platforme má informačný charakter a nenahrádza odbornú starostlivosť poskytovanú kvalifikovaným odborníkom.
Okrem toho je možné si prostredníctvom Platformy dohodnúť Konzultáciu s Odborníkom, kedy uzavretím rezervácie vzniká Zmluva s Odborníkom medzi Klientom a zvoleným Odborníkom. Prevádzkovateľ vystupuje iba ako sprostredkovateľ.
Prevádzkovateľ neposkytuje zdravotné služby, služby psychologie, psychoterapiu ani služby konzultácie. Prostredníctvom Platformy iba sprostredkúvame kontakt medzi Klientom a Odborníkom, ktorý poskytuje Konzultácie vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.
Pokiaľ využívate iba služby Konzultácie s Nemedicínskymi Odborníkmi, tak platí, že prostredníctvom Platformy nie sú poskytované ani sprostredkúvané zdravotné Služby.
To, či Konzultácia predstavuje zdravotnú starostlivosť, závisí od typu zvoleného Odborníka a rozsahu jeho oprávnenia:
Využívaním Konzultácií vstupujete dobrovoľne a na vlastnú žiadosť do kontaktu s Odborníkom.
Pokiaľ v rámci Konzultácií dostanete od Odborníka odporúčanie vyhľadať odbornú pomoc, ste povinný tieto odporúčania zvážiť a zohľadniť ich v ďalšom svojom postupe. Prevádzkovateľ ani Odborník nenesú žiadnu zodpovednosť za vaše konanie pred, počas alebo po Konzultácii. Zodpovednosť za všetky svoje rozhodnutia a činy nesiete vždy sami.
Zmluvu spolu uzatvoríme prostredníctvom uskutočnenia registrácie vášho užívateľského účtu na Platforme („Účet“), kedy je Zmluva uzatvorená a nadobúda účinnosť okamžikom doručenia akceptácie registrácie Účtu, ktorú vám zašleme na vašu e-mailovú adresu, ktorú uvádzate v rámci registrácie.
Beriete na vedomie, že nie sme povinní uzatvoriť Zmluvu (môžeme odmietnuť registráciu Účtu) úplne podľa nášho uváženia, a to najmä s osobami, ktoré v minulosti porušili Zmluvu (vrátane Podmienok) alebo konali v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Odsúhlasením Podmienok a potvrdením, že ste sa oboznámili so zásadami ochrany osobných údajov, prejavujete súhlas s uzatvorením Zmluvy, na základe ktorej vám sprístupníme Platformu a funkcie potrebné na sprostredkovanie Konzultácií s Odborníkmi. Používanie Platformy za účelom objednania sa na Konzultácie je preto možné iba na základe registrácie Účtu, prostredníctvom ktorého budete môcť navštevovať Profily Odborníkov, objednať si jednotlivé termíny Konzultácií a využívať naše ďalšie Služby.
Odsúhlasením Podmienok potvrdzujete, že ste plnoletý, ste plne spôsobilý na právne úkony a spôsobilý uzavrieť Zmluvu. Ak ste maloletý alebo nesvojprávny, je k uzatvoreniu Zmluvy a účasti na Konzultácii potrebný súhlas vášho zákonného zástupcu. Môžeme vás kedykoľvek požiadať, aby ste preukázali, že ste plnoletý, máte plnú spôsobilosť na právne úkony alebo že váš zákonný zástupca súhlasil s uzatvorením Zmluvy. Pokiaľ to nepreukážete, môžeme váš Účet zablokovať a Zmluvu ukončiť. Pokiaľ svoju plnú spôsobilosť na právne úkony a plnoletosť nepreukážete v priebehu Konzultácie, Konzultácia môže byť okamžite ukončená a cena za Konzultáciu vám nebude vrátená.
Radi by sme vás informovali, že nemoderujeme žiadny obsah, ktorý zverejníte na Platforme, pretože rozsah takéhoto obsahu je obmedzený na informácie a osobné údaje vo vašom Účte, ako je vaše meno a priezvisko, vaše kontaktné údaje a informácie o rezervovaných alebo už navštívených Konzultáciách.
Registrácia Účtu prebieha prostredníctvom Platformy, kde vyplníte požadované údaje, odsúhlasíte oboznámenie sa s Podmienkami a zásadami ochrany osobných údajov a kliknete na tlačidlo „Vytvoriť Účet“, a tým odsúhlasíte uzavretie Zmluvy.
Následne po dokončení registrácie Účtu vám zašleme potvrdzujúci e-mail o úspešnej registrácii Účtu na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. Spolu s týmto potvrdením vám zašleme aj tieto Podmienky v aktuálnom znení vo formáte pdf.
Pri registrácii Účtu ste povinní uviesť iba svoju e-mailovú adresu a heslo s tým, že tieto údaje budú slúžiť na prihlásenie sa do vášho Účtu, prostredníctvom ktorého je možné si objednávať Konzultácie a pripojiť sa na ne. Ostatné údaje, ktoré je možné pri registrácií uviesť, sú nepovinné, ak ich však vyplníte, musíte uviesť pravdivé údaje a v prípade ich zmien počas užívania ste povinní nám ich zmenu nahlásiť bez zbytočného odkladu.
Nenesieme voči vám zodpovednosť za žiadnu škodu, ktorá by vám vznikla uvedením nepravdivých alebo nesprávnych údajov pri registrácii na Platforme. Správnosť a pravdivosť vami zadaných údajov nijak neoverujeme. Pred založením Účtu môžete skontrolovať a ľubovoľne zmeniť všetky zadané údaje, zmeny v zadaných údajoch môžete vykonať aj po registrácii Účtu.
Používanie prihlasovacieho mena, hesla a/alebo iných prihlasovacích kódov zadaných pri registrácii je na vašu plnú zodpovednosť. Nezodpovedáme za škodu, ktorá vznikne v prípade odhalenia, krádeže alebo zneužitia vašich prihlasovacích údajov treťou osobou, a ak sa tak stane, ste povinní si tieto prihlasovacie údaje okamžite zmeniť a bezodkladne nás o tom informovať. Prihlasovacie údaje k Účtu prosím nikomu neprezrádzajte ani nezverejňujte. Každý Klient môže mať na Platforme len jeden Účet a nie je oprávnený umožniť tretím osobám jeho Účet užívať.
Pokiaľ máte na Platforme viac ako jeden aktívny Účet, ste povinní nás o tom informovať, aby sme mohli tieto Účty spárovať, vrátane uskutočnených Konzultácií. Po spárovaní Účtov jeden z nich po našej vzájomnej dohode odstránime.
Ste kedykoľvek oprávnení nás požiadať o zrušenie vášho Účtu. Vašej žiadosti vyhovieme v lehote do 10 pracovných dní odo dňa jej prijatia. Žiadosť o zrušenie Účtu nám zašlite písomne na adresu nášho sídla alebo elektronicky e-mailom na adresu podpora@hedepy.sk. Podrobnosti sú upravené v článku 17 týchto Podmienok.
Beriete na vedomie, že sme oprávnení na základe vlastného uváženia dočasne alebo úplne znemožniť využívanie Účtu, a to najmä v prípade, keď porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy (vrátane Podmienok) alebo v súvislosti s používaním Platformy porušíte všeobecne záväzné právne predpisy, v závislosti na miere závažnosti takéhoto porušenia.
Na základe Zmluvy sa vám zaväzujeme poskytovať Služby v rozsahu umožnenom funkcionalitami príslušného Účtu, teda umožníme vám využívať Platformu za účelom dohodnutia Konzultácie s vami vybraným Odborníkom, spravovať si váš Účet a prípadne využívať ďalšie Služby, ktoré vám Platforma prostredníctvom vášho účtu umožňuje.
Beriete na vedomie, že nie sme poskytovateľom Konzultácií. Konzultácie poskytujú Odborníci, s ktorými uzatvoríte osobitnú Zmluvu s Odborníkom. Zmluva s Odborníkom sa riadi podmienkami uvedenými v článku 11 týchto Podmienok.
Beriete na vedomie, že objednávkou Konzultácie prostredníctvom Platformy nevzniká žiadny zmluvný vzťah medzi nami a vami. Všetky zmluvné vzťahy vyplývajúce z objednania Konzultácie vznikajú medzi príslušným Odborníkom a vami.
Ak porušíte povinností týchto Podmienok voči nám alebo voči Odborníkovi, či už úmyselne alebo neúmyselne, nesiete zodpovednosť za spôsobenú škodu a zaväzujete sa nahradiť nám všetky náklady, ktoré bolo z našej strany nutné vynaložiť k náprave vadného stavu vzniknutého v dôsledku vášho porušujúceho konania.
Prosíme, vezmite na vedomie, že obsah Platformy vrátane Profilov Odborníkov má len informačný charakter a nepredstavuje propagáciu alebo schválenie popisovaných či zobrazených produktov, služieb, postupov, procedúr, výrobcov, poskytovateľov, značky alebo myšlienky.
Beriete na vedomie, že Platforma, prípadne Účet, nemusia byť dostupné nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu nášho hardvérového a softvérového vybavenia, poprípade nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb, ktoré pre nás zabezpečujú prevádzku Platformy alebo iné súvisiace služby, v dôsledku vyššej moci, konania tretej osoby či výpadku elektrickej energie či konektivity. O prípadných odstávkach Platformy, pokiaľ to bude možné, budete informovaní prostredníctvom Platformy či vášho Účtu.
Prostredníctvom Platformy si môžete rezervovať termín Konzultácie u vybraného Odborníka podľa jeho špecializácie a oprávnenia.
Odborníci na Platforme poskytujú dva typy služieb:
Prostredníctvom Platformy si môžete rezervovať termín Konzultácie u vybraného Odborníka s vybranou špecializáciou cez jeho Profil Odborníka, kde jednotliví Odborníci vypisujú voľné termíny Konzultácií. Typ Odborníka a rozsah jeho oprávnení sú vždy uvedené v jeho Profile Odborníka. Prevádzkovateľ nezodpovedá za určenie, či konkrétna Konzultácia predstavuje zdravotnú starostlivosť; za obsah a kvalitu Konzultácie zodpovedá výlučne Odborník.
Pokiaľ si vyhľadávate Odborníka, radíme Profily Odborníkov podľa základného radenia „odporúčané“. Môžete si vybrať aj ďalšie možnosti radenia a filtrovania Profilov Odborníkov, ako je dĺžka praxe, počet hodnotení na Platforme alebo najvyššia a najnižšia cena za Konzultáciu. Môžeme pridať aj ďalšie možnosti radenia. Pre toto základné radenie sú rozhodujúce nasledujúce kritériá: počet Konzultácií uskutočnených prostredníctvom Platformy, počet termínov Konzultácií dostupných na rezerváciu a výška priemerného hodnotenia udeleného Klientmi. Všetky tieto kritériá sú si rovnocenné.
Objednávku Konzultácie uskutočníte prostredníctvom danej ponuky dostupnej na konkrétnom Profile Odborníka. V rámci objednávkového formulára vyplníte potrebné údaje a prípadne aj špecifikáciu vášho zadania. Zadaním objednávky na Profile Odborníka udeľujete súhlas s uzatvorením Zmluvy s Odborníkom. Objednávku Konzultácie uskutočníte kliknutím na tlačidlo „ZAPLATIŤ“, čím sa zaviažete k platbe. Okamihom kliknutia na tlačidlo je medzi vami a Odborníkom uzatvorená Zmluva s Odborníkom.
Následne uskutočníte platbu ceny za Konzultáciu vo výške stanovenej na Profile Odborníka. Viac o tom, ako môžete cenu uhradiť sa dozviete v článku 10 týchto Podmienok.
Ihneď po objednaní Konzultácie na konkrétny čas a dátum s konkrétnym Odborníkom, vám pošleme potvrdenie o Konzultácii e-mailom a taktiež vám pošleme odkaz na kontaktovanie Odborníka pred Konzultáciou. Samotná Konzultácia sa uskutoční online prostredníctvom externého aplikačného nástroja, ktorý je prístupný priamo z Platformy. Môžete si vybrať, či bude konzultácia len audio alebo audio-video na základe vašich preferencií.
Jedna Konzultácia trvá 50 minút, prípadne 90 minút pri párovej terapii alebo terapii, ktorej sa zúčastňujú viacerí Klienti s tým, že v kalendári prístupnom na Profiloch Odborníkov sa zobrazuje ako 60-minútový, príp. 100-minútový úsek. Objednať Konzultáciu je možné najneskôr 24 hodín vopred. Počas Konzultácie sa Klient s Odborníkom môžu dohodnúť na počte ďalších Konzultácií a ich pravidelnosti s tým, že túto dohodu môže následne realizovať objednávkami ďalších Konzultácií z Účtu postupom popísaným v týchto Podmienkach.
Odborník počká 20 minút po začiatku Konzultácie online. Pokiaľ sa prihlásite do Konzultácie neskôr, trvanie Konzultácie sa nebude predlžovať o dobu vášho omeškania. Pokiaľ sa do Konzultácie neprihlásite do 20 minút od jej začiatku, Odborník sa odhlási a Konzultácia sa bude považovať za uskutočnenú, v dôsledku čoho vám nebude vrátená cena za Konzultáciu.
Pokiaľ nie ste spokojní s prvou Konzultáciou, ktorej ste sa riadne zúčastnili a uhradili ste platbu na priamo, môžete do 7 dní odo dňa konania Konzultácie poslať žiadosť o vrátenie zaplatenej čiastky za Konzultáciu na e-mail podpora@hedepy.sk a čiastka vám bude vrátená späť na Účet, z ktorého bola zaplatená, a to do 30 dní odo dňa podania žiadosti. Toto platí iba pre prvú Konzultáciu a každý Klient môže túto možnosť využiť najviac jedenkrát.
Pokiaľ nie ste spokojní s prvou Konzultáciou, ktorej ste sa riadne zúčastnili, a uhradili ste platbu prostredníctvom Predplatného alebo Voucheru a Konzultácie ste sa zúčastnili, môžete do 7 dní odo dňa Konzultácie poslať žiadosť o novú Konzultáciu v rovnakej hodnote na adresu podpora@hedepy.sk. V takom prípade vám dohodneme nový termín Konzultácie s iným Odborníkom. Platí to len pre prvú Konzultáciu a každý Klient môže túto možnosť využiť najviac jedenkrát.
Zrušiť objednanú Konzultáciu môžete najneskôr 24 hodín pred jej termínom. Konzultáciu môžete zrušiť prostredníctvom svojho Účtu, pričom v takom prípade vám bude vrátená zaplatená čiastka za Konzultáciu na účet, z ktorého bola zaplatená alebo bude späť navýšený počet Predplatených konzultácií. V prípade, ak bola Konzultácia uhradená Voucherom, je potrebné žiadosť o zrušenie uplatniť elektronicky na e-mail podpora@hedepy.sk, pričom v takomto prípade vám bude umožnené vybrať si iný termín Konzultácie – takýto postup je možné uplatniť iba po dobu platnosti Voucheru. V určitých prípadoch, pokiaľ Odborník súhlasí, môžete zmeniť termín Konzultácie po s Odborníkom aj menej ako 24 hodín pred termínom Konzultácie. Avšak, takúto zmenu termínu Konzultácie však nemôžeme zaručiť.
V prípade, že sa dohodnutej Konzultácie nezúčastníte alebo ju nezrušíte postupom popísaným vyššie, zaplatená čiastka za Konzultáciu, prípadne čiastka za Voucher použitý k uplatneniu Konzultácie pri objednávke prepadá ako paušalizovaná náhrada škody za naplánovanú Konzultáciu v prospech Odborníka.
V prípade, že bude Konzultácia zrušená zo strany Odborníka alebo Konzultácia neprebehne z dôvodu na strane Odborníka a súčasne sa s Vami nedohodneme inak, bude vám vrátená cena za Konzultáciu, a to spôsobom preposlania peňazí späť na bankový účet, z ktorého bola objednávka Konzultácie zaplatená alebo vám bude späť navýšený počet Predplatených konzultácií. V prípade úhrady objednávky Voucherom bude možné rovnaký Voucher, ktorý bol použitý na zrušenú Konzultáciu, použiť na objednávku novej Konzultácie v rovnakej hodnote.
Prostredníctvom Platformy si môžete objednať aj našu poukážku na čerpanie Konzultácií vo vami zvolenej sume („Voucher“). Voucher vám tiež môže byť poskytnutý treťou osobou napríklad ako darček. Na objednávanie a zaplatenie Voucheru sa použijú Podmienky obdobne ako na objednávanie termínu Konzultácie. Z kúpnej zmluvy týkajúcej sa nákupu Voucherov máte rovnaké práva a povinnosti ako v prípade Zmluvy podľa týchto Podmienok, najmä čo sa týka spotrebiteľských práv.
Konzultácie môžu byť čerpané aj v rámci Predplatného. V rámci Predplatného si môžete vo svojom Účte nastaviť mesačný plán podľa počtu cenovo zvýhodnených Predplatených Konzultácií na každý mesiac pre konkrétneho Odborníka. Predplatné bude platené vždy vopred na každý nasledujúci kalendárny mesiac, a to na základe automatických platieb zo zadanej platobnej karty. Potvrdenie o uskutočnení platby za Predplatné vám bude zaslané na váš e-mail uvedený v Účte.
Po zaplatení Predplatného bude do vášho Účtu pridaný zvolený počet dostupných Predplatených konzultácií, ktoré bude možné uplatniť v rámci rezervácie Konzultácií. Nevyčerpané dostupné Predplatené konzultácie za každý kalendárny mesiac je možné prenášať do ďalšieho mesiaca počas trvania Predplatného.
Predplatné môžete ukončiť kedykoľvek v rámci nastavení vášho Účtu, a to s účinnosťou od nasledujúceho kalendárneho mesiaca, za ktorý vám ešte nebola strhnutá platba Predplatného. V prípade, že pri ukončení Predplatného budete mať nevyčerpané Predplatené konzultácie, budú vám výmenou za tieto Predplatené konzultácie na váš e-mail uvedený v Účte zaslané štandardné jednorazové Vouchery. Platnosť týchto Voucherov je 1 rok odo dňa ich vystavenia. Po uplynutí uvedenej doby tieto Vouchcery prepadnú v prospech Prevádzkovateľa.
Počet Predplatených konzultácií v cene Predplatného bude po celú dobu trvania Predplatného zodpovedať Cene za Konzultáciu u vybraného Odborníka, ktorá platila v prvom mesiaci trvania
aktuálneho Predplatného. Prípadné zvýšenie Ceny za Konzultáciu daného Odborníka (v dôsledku aktualizácie cenníka Platformy alebo zvýšenia kategórie individuálnych Konzultácií Odborníka) preto nemá vplyv na počet Predplatených konzultácií po dobu trvania Predplatného.
Ceny Konzultácií uvedené na Platforme sú aktuálne a platne. Uvádzané sú s DPH, pokiaľ je Odborník plátcom. Ceny nie sú prispôsobované na základe automatizovaného rozhodovania.
Cenu za Konzultáciu je možné zaplatiť
prostredníctvom jednorazovej platby cez platobnú bránu spoločnosti Comgate Payments a.s. alebo Stripe, Inc. prístupných z Platformy,
prostredníctvom Predplatených konzultácií,
uplatnením Voucherov (ak objednávka Konzultácie túto možnosť pripúšťa).
Potvrdenie o vykonaní platby za Konzultáciu alebo za Voucher bude zaslané na váš e-mail uvedený pri registrácií k Účtu. Rovnako vám bude odoslané potvrdenie o vykonaní platby Voucherom na e-mail uvedený v Účte. Účtovný doklad za Konzultáciu ako takú vám bude zaslaný nami ako Prevádzkovateľom s tým, že daňový doklad bude vystavený na meno a účet Odborníka.
Daňový doklad bude vystavený a zaslaný po uskutočnenej Konzultácii, prípadne po márnom uplynutí termínu Konzultácie bez jeho zrušenia postupom podľa týchto Podmienok. V prípade, že Konzultácia bola uhradená Voucherom, bude zaslaný účtovný doklad Klientovi, ktorý Voucher uplatnil, nie tomu, kto ho zakúpil.
V prípade, že Voucher nie je uplatnený v dobe jeho platnosti, má sa za to, že bol uplatnený a uhradená čiastka prepadá ako paušalizovaná náhrada Prevádzkovateľovi za poskytnuté Služby a súvisiace činnosti.
Vykonaním rezervácie Konzultácie, teda odoslaním objednávky a vykonaním úhrady Konzultácie uzatvárate Zmluvu s Odborníkom s tým, že jej obsah je určený objednávkou Konzultácie a týmito Podmienkami. Ešte raz upozorňujeme, že nie sme stranou Zmluvy s Odborníkom.
Odborník vám poskytuje na základe Zmluvy s Odborníkom služby spočívajúce v konzultačnej činnosti a beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že rady a odporúčania poskytnuté Odborníkom počas Konzultácie nemajú za cieľ nahradiť vaše rozhodovanie a vašu vôľu vo vašich záležitostiach.
Nad rámec, čo je ustanovené v týchto Podmienkach, nebudete znášať žiadne dodatočné náklady voči Odborníkovi v súvislosti so zrušením Konzultácie.
Informácie poskytnuté Odborníkovi v priebehu Konzultácie sa považujú za dôverné a Odborník sa v rámci platnej právnej úpravy zaväzuje k mlčanlivosti o nich. Mlčanlivosť Odborníka je obmedzená najmä tým, pokiaľ by mal podľa Trestného poriadku tzv. oznamovaciu povinnosť o tom, že bol alebo mohol byť spáchaný trestný čin.
Beriete na vedomie a súhlasíte s tým, že Odborník v záujme zabezpečenia čo najvyššej kvality poskytovanej Konzultácie môže konzultovať priebeh a vedenie Konzultácie v rámci svojej supervízie s ďalšími odborníkmi. Ak si Klient praje, aby niektoré časti Konzultácie zostali prísne dôverné (Odborník nebude oprávnený poskytnúť ich obsah žiadnej tretej strane, s výhradou ustanovení o mlčanlivosti uvedených vyššie) bezodkladne to oznámi Odborníkovi. Odborník sa zaväzuje toto želanie Klienta rešpektovať.
Upozorňujeme tiež, že v niektorých prípadoch môže mať Odborník oznamovaciu povinnosť vyplývajúcu zo zákona a v niektorých prípadoch je povinný informovať políciu alebo iné orgány v prípade, že má podozrenie, že bol alebo môže byť spáchaný trestný čin. Toto sa netýka všetkých trestných činov a priestupkov, ale len tých, na ktoré sa vzťahuje oznamovacia povinnosť. Odborník je tiež povinný postupovať adekvátne v prípade, že vám hrozí nebezpečenstvo, a v prípade potreby môže kontaktovať váš kontakt pre prípad núdze, aby takémuto nebezpečenstvu zabránil.
Minimálne technické požiadavky sú nasledujúce:
Za splnenie technických požiadaviek zodpovedáte sami a náklady s nimi spojené nesiete taktiež sami, internetové pripojenie nie je spojené z našej strany so žiadnymi ďalšími nákladmi a sadzba za pripojenie sa tak nelíši od sadzby vášho poskytovateľa pripojenia.
Zaväzujete sa k tomu, že:
Pri používaní Platformy, Účtu a objednávaní Konzultácií sa zaväzujete dodržiavať nasledujúce povinnosti:
Nasledujúce ustanovenia tohto článku sa uplatňujú v prípade, ak vstupujete do zmluvného vzťahu s nami a Odborníkom výlučne ako spotrebiteľ, t. j. fyzická osoba, ktorá v súvislosti s touto Zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
Ako spotrebitelia máte v bežných prípadoch právo odstúpiť od Zmluvy uzatvorenej na diaľku do 14 dní odo dňa jej uzatvorenia aj bez uvedenia dôvodu. To znamená, že sa na Zmluvu hľadí, akoby nikdy nebola uzavretá a obe strany si musia vrátiť to, čo si poskytli (v prípade bežných e-shopoch zákazník vráti tovar a obchodník mu vráti peniaze).
Pri rezervácii Konzultácie sme v pozícii sprostredkovateľa, preto sa Zmluva medzi nami týka len používania našich stránok a vášho profilu. Nie sme stranou Zmluvy s Odborníkom, ktorú rezerváciou uzatvárate priamo s konkrétnym Odborníkom. Upozorňujeme vás, že nemáte právo odstúpiť od Zmluvy s nami, ak sme služby podľa Zmluvy už v plnom rozsahu poskytli. Zákon o ochrane spotrebiteľa totiž stanovuje, že nemáte právo odstúpiť od Zmluvy, pokiaľ ste súhlasili s tým, že vám služby poskytneme ešte pred uplynutím 14-dňovej lehoty na odstúpenie od Zmluvy. V skratke to znamená, že akonáhle spolu uzavrieme Zmluvu a s vašim súhlasom vám poskytneme Služby, odstúpiť od Zmluvy s nami už nemôžete. V prípade, ak by ste s týmto postupom nesúhlasili, služby podľa Zmluvy vám poskytneme až po uplynutí 14-dňovej lehoty na odstúpenie od Zmluvy. To sa uplatní taktiež v prípade nákupu Voucherov.
Z tohto dôvodu nie sú v tejto časti Podmienok uvedené žiadne ďalšie informácie o odstúpení od Zmluvy ako napríklad podmienky, lehoty a ďalšie postupy, ani tu nenájdete formulár na odstúpenie od Zmluvy.
Dávate predchádzajúci výslovný súhlas s poskytovaním Služieb a Konzultácie pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a Zmluvy s Odborníkom. Zároveň vyhlasujete, že ste boli riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu strácate právo na odstúpenie od zmluvy. Beriete na vedomie, že nemôžete odstúpiť od poskytovania služieb, ak boli vykonané s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie.
Vybavovanie vašich sťažností zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy podpora@hedepy.sk. Informácie o vybavení vašej sťažnosti vám zašleme na vašu e-mailovú adresu.
Reklamácia našich Služieb
Ak máte pocit, že Služby, ktoré vám poskytujeme ako Prevádzkovateľ (najmä fungovanie Platformy, možnosti rezervácie, funkčnosť účtu či prístup k Profilu Odborníka) neboli poskytnuté riadne alebo obsahujú vady, môžete uplatniť reklamáciu u nás ako Prevádzkovateľa, a to plne v súlade so zákonom, najmä občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.
Práva z vadného plnenia uplatňujte prosím u nás ako Prevádzkovateľa Platformy, a to buď písomne na adrese nášho sídla alebo na našej e-mailovej adrese podpora@hedepy.sk. O priebehu a vybavenia uplatneného práva na náhradu ujmy budete informovaní prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré ste uviedli v rámci svojho Účtu.
Ak dokážeme vadu odstrániť, môžete od nás požadovať (1) opravu, (2) doplnenie toho, čo chýba, alebo (3) žiadať primeranú zľavu z ceny (pokiaľ je relevantné).
Ak vadu odstrániť nedokážeme, môžete nás požiadať, aby sme (1) poskytli primeranú zľavu z ceny (pokiaľ je relevantné) alebo (2) odstúpiť od Zmluvy.
Upozorňujeme vás, že dôvodom k reklamácii nemôže byť to, že poskytnutá Služba nespĺňa vašim subjektívnym očakávaniam.
Reklamácia Konzultácií
Za vady Konzultácií zodpovedá Odborník. Uplatniť ju však môžete u nás písomne na adrese nášho sídla alebo na našej e-mailovej adrese podpora@hedepy.sk. O priebehu a vybavenia uplatneného práva na náhradu ujmy budete informovaní prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré ste uviedli v rámci svojho Účtu. Odborník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má Konzultácia v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jej dodania.
Služby Konzultácie sa považujú za vadné, pokiaľ nie sú v súlade s dohodnutými a všeobecnými požiadavkami.
Ak vám Odborník neposkytne Konzultáciu riadne a včas, máte nárok na rezerváciu náhradného termínu Konzultácie s Odborníkom podľa vlastného výberu.
Pri uplatnení reklamácie vám Odborník našim prostredníctvom vystaví reklamačný protokol. Vadu musíte vytknúť do 6 mesiacov od kedy ju zistíte, najneskôr do uplynutia určenej záručnej doby.
Všeobecné pravidlá pre reklamácie
Prosím, uveďte v reklamácii vaše kontaktné údaje, popíšte, čo reklamujete, ako chcete reklamáciu vybaviť a že sme vám Službu poskytli alebo že vám Odborník poskytol Konzultáciu. Pri uplatnení reklamácie vám my alebo Odborník našim prostredníctvom vystavíme elektronické potvrdenie, v ktorom bude uvedený dátum uplatnenia reklamácie, jej obsah, požadovaný spôsob vybavenia, predpokladaná lehota jej vybavenia a vaše kontaktné údaje.
Reklamáciu vybavíme my alebo Odborník našim prostredníctvom a vadu odstránime čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od tej doby, čo ju uplatníte, pokiaľ sa s vami písomne nedohodneme na tom, že to bude trvať dlhšie. Ak 30-dňovú lehotu na vybavenie reklamácie nestihneme, môžete odstúpiť od Zmluvy alebo od Zmluvy s Odborníkom (podľa toho, či reklamujete naše Služby alebo Konzultácie). V prípade oprávnenej reklamácie máte nárok na úhradu nevyhnutných nákladov, o ktorú nás alebo Odborníka opät našim prostredníctvom musíte požiadať najneskôr do jedného mesiaca od skončenia lehoty na vytknutie vady, ak ste spotrebiteľ. Po vybavení reklamácie vám bude vystavené potvrdenie o vybavení reklamácie.
Nezodpovedáme za služby dodávané vám tretími osobami, ako napríklad kvalita vášho internetového pripojenia, kvalita telekomunikačných služieb dodávaných príslušným operátorom alebo výška poplatkov.
Vyvíjame a používame nástroje, aby sme zabezpečili, že Platforma bude bezpečná pre všetkých. V prípade, keď zaznamenáte akékoľvek porušenie Podmienok alebo všeobecne záväzných predpisov, môžete to nahlásiť prostredníctvom e-mailu podpora@hedepy.sk. Každé takéto hlásenie berieme veľmi vážne a aktívne ho riešime. Ďakujeme, že nám pomáhate udržiavať Platformu bezpečnú.
Nenesieme žiadnu zodpovednosť za Konzultáciu a obsah nahraný v Profile Odborníka, rovnako tak ani za riadne poskytnutie Konzultácie. Za akúkoľvek škodu spôsobenú Konzultáciou alebo informáciami Odborníka zodpovedá v celom rozsahu Odborník. Platí ale, že vy zodpovedáte za svoje vlastné konanie pred, počas a po Konzultácii.
Nezodpovedáme za prípadnú škodu spôsobenú nesprávnym zneužitím Platformy, Účtu, a to z akéhokoľvek dôvodu (okrem iného vrátane vyššej moci, konania tretej osoby alebo Klienta, výpadku napájania alebo pripojenia). Nenesieme zodpovednosť za žiadnu škodu (vrátane ušlého zisku), ktorá by vznikla v dôsledku používania Platformy, Účtu alebo z dôvodu obmedzenia či prerušenia ich dostupnosti, ďalej nezodpovedáme za prerušenie poskytovania Služieb, ak je spôsobené tretími osobami alebo vyššou mocou (napríklad kybernetický útok, dlhodobý výpadok dodávky elektriny alebo telekomunikačných služieb, nesprávny servis prostredníctvom servisných spoločností) alebo Odborníkom (napríklad nesprávna manipulácia s Platformou, Účtom, nezaistenie internetového pripojenia, vada zariadenia, vada hardvéru, na prvkoch a technológiách tretích strán atď.) poprípade z dôvodu, že prevádzka Platformy, Účtu bude ukončená. Pre tieto prípady sa vzdávate práva na náhradu škody.
Zaväzujete sa znášať všetky právne následky, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia vašich povinností, a to povinností podľa týchto Podmienok, Zmluvy, Zmluvy s Odborníkom alebo povinností vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Ďalej ste povinní uhradiť nám všetky náklady a výdavky, ktoré nám vzniknú v dôsledku uplatnenia nárokov tretích osôb voči nám v dôsledku akéhokoľvek porušenia vašich povinností. Tým nie sú dotknuté nároky Prevádzkovateľa a tretích osôb na náhradu škody (škody aj nemajetkovej škody), ktoré vzniknú v dôsledku porušenia ktorejkoľvek povinnosti Klienta.
Každá zo Zmluvných strán môže Zmluvu vypovedať písomnou (vrátane e-mailu) výpoveďou adresovanou druhej Zmluvnej strane na e-mailovú adresu druhej Zmluvnej strany. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.
K zániku Zmluvy dochádza okrem iného taktiež zrušením Účtu; tým nie sú dotknuté dôvody zániku Zmluvy vyplývajúce z právnej úpravy. Účet môže byť zrušený:
po našej vzájomnej dohode;
z dôvodu porušenia Zmluvy (vrátane Podmienok) zo strany Klienta;
v prípade reaktivity Účtu po dobu dlhšiu ako 24 mesiacov.
Zmluvné strany môžu od Zmluvy odstúpiť len v prípadoch stanovených zákonom. Zmluvné strany nemôžu od Zmluvy odstúpiť ohľadom plnenia, ktoré si vzájomne poskytli.
Zrušenie účtu alebo iné ukončenie Zmluvy bude považované taktiež za ukončenie Predplatného. V prípade, že bude ku dňu ukončenia Zmluvy alebo zániku Účtu evidovaný akýkoľvek počet Predplatených konzultácií alebo vydaných neuplatnených Voucherov, tieto prepadajú bez náhrady v prospech Prevádzkovateľa.
Sme výlučným a neobmedzeným vykonávateľom všetkých majetkových a v maximálnom zákonom povolenom rozsahu aj osobnostných práv k Platforme ako autorskému dielu v zmysle Autorského zákona.
Uzatvorením Zmluvy vám udeľujeme obmedzené právo (Licenciu) Platformu používať v rozsahu podľa funkcionalít, ktoré sú vám sprístupnené v rámci Účtu. Licencia podľa tejto Zmluvy je nevýhradná. Licencia sa udeľuje po dobu trvania Zmluvy. Licencia nie je územne obmedzená a udeľuje sa bezplatne. V rámci licencie nie ste oprávnení poskytnúť časť oprávnení tvoriacich Licenciu (udeliť podlicenciu) tretej osobe ani Licenciu postúpiť tretej osobe bez nášho súhlasu.
Všetky naše práva (tak majetkové ako aj osobnostné práva, u ktorých to zákon dovoľuje) k Platforme zostávajú zachované nám. Na základe Zmluvy vám neudeľujeme žiadne ďalšie práva ani prístup k Platforme nad rámec rozsahu Licencie.
Prevádzkovateľ aj Odborník nakladajú s vašimi osobnými údajmi podľa platných právnych predpisov za účelom plnenia Zmluvy a poskytovania služieb podľa týchto Podmienok. Ďalšie informácií o tom, ako sú vaše osobné údaje spracúvané nájdete v Zásadách o ochrane osobných údajov.
Ak považujete nejaký obsah zverejnený na Platforme za nezákonný, môžete ho nahlásiť e-mailom. K nahláseniu môžete taktiež využiť formulár, ktorý tvorí Prílohu č.1 týchto Podmienok. Akonáhle takéto oznámenie obdržíme, potvrdíme vám jeho prijatie e-mailom. Zároveň vás bez zbytočného odkladu informujeme o našom rozhodnutí ohľadom informácií, ktorých sa oznámenie týka, a poskytneme vám informácie o možnostiach podania námietok proti takémuto rozhodnutiu.
V prípade, že niektoré informácie neuvediete alebo ich neuvediete tak, ako to vyžaduje formulár uvedený v Prílohe č. 1 týchto Podmienok, beriete na vedomie, že vaše oznámenie nemusí byť z dôvodu nedostatku potrebných informácií z našej strany spracované.
Všetky oznámenia, ktoré budú obsahovať potrebné informácie, spracujeme včas, starostlivo, nestranne a objektívne. K takémuto spracovaniu nepoužívame žiadne automatizované rozhodovacie prostriedky ani nástroje.
Ak ste ako Klient zároveň spotrebiteľom, teda s nami uzatvárate Zmluvu mimo vášho podnikania, máte podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov v znení neskorších právnych predpisov ako spotrebiteľ právo na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu vyplývajúceho zo Zmluvy. V takomto prípade sa môžete obrátiť na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa zahajuje vždy len na váš návrh, a to v prípade, že sa s nami spor nepodarilo (ak sa týka poskytovania našich Služieb) vyriešiť priamo. Budeme sa však vždy snažiť, aby sme vám čo najlepšie vyhoveli a ku konaniu pred Slovenskou obchodnou inšpekciou nemuselo dôjsť.
Návrh na alternatívne riešenie sporu môžete podať najneskôr do jedného roka odo dňa, kedy ste uplatnili svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u nás po prvý krát; zjednodušene povedané, keď ste sa nám prvýkrát sťažovali.
Podobne môžete tento postup použiť, pokiaľ ide o spor zo Zmluvy s Odborníkom.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť prevádzkovanie Platformy alebo poskytovanie služieb prostredníctvom Platformy kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu. V prípade, že k tomu dôjde, potom Prevádzkovateľ zaistí, že úhrady Klientov na Konzultácie, ktoré z tohto dôvodu už neprebehnú, budú Klientom vrátené rovnakým spôsobom, akým boli zaplatené.
Prípadná neúčinnosť alebo neplatnosť ktoréhokoľvek ustanovenia Podmienok nemá za následok ich neúčinnosť alebo neplatnosť. Namiesto neplatného alebo neúčinného ustanovenia Podmienok sa aplikuje ustanovenie, ktorého význam sa neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje.
K poskytovaniu Služieb a prevádzkovaniu Platformy sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia, živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Podliehame aj dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie.
Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť 11. 12. 2025 Zmena Podmienok je vyhradená.
FORMULÁR PRE OZNÁMENIE NEZÁKONNÉHO OBSAHU
Meno a priezvisko/ Názov, sídlo a IČO :
Kontaktné údaje (e-mail):
Vysvetlenie, prečo považujete daný obsah za nezákonný:
Jednoznačný údaj o presnom elektronickom umiestnení nezákonného obsahu (URL adresa a, pokiaľ je to možné, ďalšie informácie umožňujúce identifikáciu nezákonného obsahu):
Odoslaním tohto oznámenia prehlasujem, že sa v dobrej viere domnievam, že informácie a tvrdenia obsiahnuté v tomto oznámení sú presné a úplné.